Hayırlı olsun ilkerabiAraba olmayınca hakkaten el ayak oluyor motor.
Halil, sen nasıl oldun kardeşim ? Sağlığın sıhhatin ne durumda ? Makineyi ne yaptın ?
Ben her sene XR 125 ve GT250R ile yaptığım 600+600=1200 KM'lik Ankara-Anamur yolunu bu sene Pulsar 200 NS ile yapacağım. Cumartesi gün doğumu ile yola çıkıyorum. Gezi raporunu burada da paylaşırımAllah'a emanet olun.
İyiyim çok şükür Tuna fizik tedavi de 1 ay oldu biteli toparladım çok şükür omuzda ufak bi kısıtlılık kaldı onla yaşayacağız artık. Önüme kırıp kazama sebebiyet veren arkadaşımla davalık olduk. Suçunu kabul etmedi. Savcı daha dosyamıza bakmadı bile uzun soluklu bir süreç olacağı kesin tahminim 2 yılı bulur sonuçlanması. Bu süreçte de motor aynı vaziyette kapalı garajımızda sehbasının üzerinde bekliyor. Kaza yapmam ailemin büyük motora bakışını değiştirdi. Yasak gibi bişey, epeydir XR ı kullanıyorum ara sıra işe artık otobüsle gidiyorumöyle işte.
Gezine de bi ara bakmıştım yorum yazmayı unutmuşum şimdi fark ettim. Detaylı yazılarını özledik ya hele o xr ın resmini de koydun ya tam bi nostalji oldu.
Motosiklete ara vereceksin demek, sende arabacı mı olacan) şaka bi yana araba ihtiyaç kapıda olması gerek. Hayırlısı olsun belkide aldın arabanı, at resimlerini buraya bakalım.
@İlkerabi nasılsın sen arabayı verdiydin en son kış da geliyor sen motorla yapamazsın kışın varmı yeni planlar. Bu arada sigorta baya ucuzmuş biz 290 tl ye yaptık bi kaç ay önce güneş sigortaya.
Vıyy fizik mi tedavi mi geçmiş olsun.
Tesadüf ben de beli sakatladım, iş yerinden izin almak deveye hendek atlatmaktan beter olduğu için 3 gün daha rapor alıp bir taraftan da elalemin satılığa çıkardığı hurdalara bakıyordum..
Ayın 3. de sakatlık çıkınca bir gece tarzan gibi bağıra bağıra kıvrandık, sabahı emar hastane filan derken motor sezonu kapanışını bir kaç gün erkene aldık..Motor kullanabilirim ama 6-7 C de yağmura yakalanırsak ertesi gün felç kalırız bu sakat sırtla.. Son yakalandığım sağanakta ellerim epey acıyordu, bir de yollardaki yapay denizler var....
Dizel bulamadık, bulduk da ya ada vapuru gibi dumanlısı ya da kaportasının vurulmadık yeri kalmamış olanlar denk geldi hep..
Bir sürü de para verdik ekspertizdi dinamoydu derken rapor bitmeye bir gün kala çarşamba günü dizelden artık vazgeçip bezinli corsa'mı aldım.
Ertesi gün de motorun 10 günlük tozunu kabaca silip garaja çektim..
2005 model gri renkli 104 binde.. Pejo-palio vs lerden daha ferah geldi bana, küçük ama sessiz ve konforlu da sayılır, kalörifer-kliması var
Mayısa kadar motoru tutucam, belim iyileşirse gene kullanırım aksi halde büyük ihtimal satılığa çıkarırım. Bakalım ne olacağını göremiyoruz memlekette üç gün sonrasını...
Tekrar geçmiş olsun Halil, iyi olmana sevindim. İnşallah tez zamanda dava da sonuçlanır, kafan rahat olur. Valla mecbur arabacı olduk ya Halil, Evlilik olunca da araba ihtiyaca döndü. Mecbur araba aldık. Yağmuru var, karı var, kışı var, alışverişi var, aciliyeti var. Bir de hanımla aynı yerde çalışıyoruz, beraber arabayla gidip geliyoruz. 10 derece altında motora binemiyor
İlkerabi geçmiş olsun, kötü şey bel sakatlığı ya, herşeyi kısıtlıyor, çok üzüldüm. Corsa hayırlı olsun, çok mantıklı araç. Km de iyi denk gelmiş. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
Ben de 2005 model ege mavisi 307 XT 1.6 HDI aldım, 110luktanİlk elden değişensiz 215bindeydi aldığımda, şuan 221 bin oldu.
Modeline fiyatına göre efsane donanımda bir araç, Ankara şehir içi 5.5 - 6 lt/100km tüketimi var, yine de aylık 450 TL yakıt yiyor hayvan. Gerçi yeni zamlarla 500 yemeye başlayacak.
Temmuzdan beri motorsuzum, her motor gördüğümde içim cız ediyor.
Alsam koyacak yer yok. Gerçi zaten yeni düğün yaptık, bütçe yok. O yüzden 2019 bahara anca alırım gibi geliyor.
Arkadaşlar konu hort https://letgo.onelink.me/O2PG/1fd2fac8
İlk motor olarak Alınır mı 2012 model 16300 km
Evet bir güncelleme yapayım. Sizden hala ses çıkmadı
Motolux Rossi 50 King 139 modelini aldım sonunda. Olay ruhsatta 49cc geçmesi ama aslen 125cc olması. Böylelikle sigorta ve vergiden muaf oluyoruz... Her yıl 400-700 TL arası sigorta ödemekten gına geldi, bir de araba da olunca, insanın belini iyice bükecekti. O yüzden böyle birşey yaptım. Umarım ihtiyaç duyulmaz. 9 senedir ihtiyaç duymadım.
Almamdaki bir diğer sebep ise, park yerime ancak bunun ya da commuter boyutundaki motorların girebilecek genişlikte olması.
Dediğim gibi motor 125cc, Yurtdışında Haojue Lindy 125 ya da Suzuki Lindy 125 adıyla satılan, Haojue üretimi bir motosiklet. Özellikle Brezilyada oldukça tutulan bir model, çok yaygın. Haojue tarafından üretilen ve yer yer de Suzuki adı altında satıldığı için kalitesi gayet yerinde. Brezilya satış fiyatı 11 bin TL'ye geliyorTürkiyedeki satış fiyatını sahibindende görebilirsiniz.
Henüz Ankara koşulları motosiklet sürmeme izin vermiyor, hava sürekli -lerde ve yerler hep ıslak. Kapı önündeki yolda 1 km kadar sürebildim. Titreşim resmen Cbf 150 gibi. Konforu da çok güzeldi.
Plakam yarın çıkacak inşallah, haftasonuna da hava güzel olursa epey bir kullanmayı planlıyorum..
Şuraya da bir foto bırakayım, maşallahınızı alırım
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=7371eb0e7cc6af7409f99dedfddac5cd&oe=5CD072C1
Oo Tuna hayırlı olsun sahalara dönmüşsünBu Haojue markasını suzukiyle aynı cümlede bi kaç yerde okumuştum. Telaffuzu nasıl bilmiyorum markanın
)
50 cc yazıp da 125 lik motor satmaları da ancak ülkemizde olur sanırım. Allah göstermesin bir kaza durumunda sigortasız motorun dezavantajı nasıldır tahmin etmesi güç değil, inşallah bu konuda sıkıntı yaşamazsın. Scooter gerçekten rahatlık bende bazen istiyorum ama XR dan vazgeçemiyorumBizim motorlar ( benimki 25k km, babamınki 30k km ) hala duruyor, bilmiyorum @ilkerabi ne yaptı motoru iyice boşladık buraları da
![]()
Kaza sonrası eskisi kadar aktif motosiklet kullanmıyorum. Bende hayatımdan ufak notlar geçeyim, yaklaşık 3 hafta önce kazalı 600RR ımı astarı yüzünü geçer düşüncesiyle yaptırmadan sattım. 2 yıl davam sonuçlansın diye bekledim ve delil yetersizliğinden savcı kazamı mahkemeye taşımadı. giden malın arkasından ne kadar üzülsek de, kazancımız sağlığımız Elhamdülillah. Eşim ile güzel rotalar çizeceğim Yeni yol arkadaşım ve 13 aylık Oğlumu sizlere taktim edeyim
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=f10ba5b70f5c0ca49d0e6d53a3a2a175&oe=5CB3F1CD
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=96c11f5531df06a5d5e92c3e4a0f4bdb&oe=5CB467AB
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=21c4eac4fe494709e4aa6ed7b5b0ad24&oe=5CB72269
Boxer gerçekten iyi motor, iki kişi çekişine hastayım zaten güçlü :cat: Benim motor yüksek rakımlarda ve iki kişi bazen kenara çekip dinlendirdiğim bile oluyor. ( Çekmediğinden dolayı )Eşim ile hafta sonraları yayla dağ bayır geziyoruz. Motosiklet fiyatları dediğin gibi uçtu gitti 4 ay önce 34 e sattığım tenere 45 bin olmuş. ( emsalleri ) önümüzdeki iki yıl bende bir şey alamam gibi geliyor bakalım.
Senin Drift de iyi motordu diyorlardı niye sattın ki? motovloglarını izliyordum :cherry: Bizim motorlarla aramızda bir duygusal bağ oluştu satamıyoruz. Bazen diyorum bi crf 250 L mi alsam. Bazen 200 lük kitlere bakıyorum, bi arkadaşla yapacağız proje ama bakalım ne zamana :silent: işin açıkçası 3-4 beygire ihtiyacım var motorda fazladan. ikinci el fiyatları da yüksel XR ın arada bakıyorum da,(bir ara 8.250 tl isteyen vardı) sonumuz ne olacak bilemiyorum :santa:
Motorsuz olmaz @Tuna büyük şehirdesin bide al bir tane ufak motor. Ben bi kaç resim daha atayım da heveslendi reyim seni :thumleft:
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=176ca3de3b32ae9bfcfde355913c389b&oe=5F03273C
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=f5421c7ed952d22adbd818e21506e0f1&oe=5F06CD18
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=51efc91c7002ed170c7393e3dc8110e0&oe=5F05D807
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=6b85c88883ce0ba6734be08e7c90d5a0&oe=5F036DA6https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=4e5a2bdb0eece32478e0c84b77a012bf&oe=5F03AA7B
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=ffb87aed08b1c6dd572c0af64ead3a52&oe=5F04C6FE
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=b1504c803f673b36497bc23c61101c74&oe=5F04E144
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=02f511d0106210525bf3c20cf4aa6e09&oe=5F0356F5
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=51038200ef50d6af11369f74326fc258&oe=5F058CC2
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=cf4885d698db43cb362394ecc172b709&oe=5F064567
https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=f18bc81c68d282787fd623e775ec2b74&oe=5F05B658
Zirvelerdeyin anlayacağınResim atmıyoruz diye motoru uyutuyoruz sanma. Bulunduğumuz coğrafyanın hakkını vermeye çalışıyoruz :flower: kal sağlıcakla :king: