Kuba Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bugün trafik sigortası yaptırdım.
181 TL..
Ennnn indirimli budur heralde, ehliyete bile alıp baktı sigortacı niyeyse? Geçen yıl ödediğim 121.29 liraymış..
Model Km 125-6 diye geçiyor..
8d3mkk.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Hayırlı olsun ilkerabi :) Araba olmayınca hakkaten el ayak oluyor motor.
Halil, sen nasıl oldun kardeşim ? Sağlığın sıhhatin ne durumda ? Makineyi ne yaptın ?

Ben her sene XR 125 ve GT250R ile yaptığım 600+600=1200 KM'lik Ankara-Anamur yolunu bu sene Pulsar 200 NS ile yapacağım. Cumartesi gün doğumu ile yola çıkıyorum. Gezi raporunu burada da paylaşırım :) Allah'a emanet olun.

İyiyim çok şükür Tuna fizik tedavi de 1 ay oldu biteli toparladım çok şükür omuzda ufak bi kısıtlılık kaldı onla yaşayacağız artık. Önüme kırıp kazama sebebiyet veren arkadaşımla davalık olduk. Suçunu kabul etmedi. Savcı daha dosyamıza bakmadı bile uzun soluklu bir süreç olacağı kesin tahminim 2 yılı bulur sonuçlanması. Bu süreçte de motor aynı vaziyette kapalı garajımızda sehbasının üzerinde bekliyor. Kaza yapmam ailemin büyük motora bakışını değiştirdi. Yasak gibi bişey, epeydir XR ı kullanıyorum ara sıra işe artık otobüsle gidiyorum :) öyle işte.
Gezine de bi ara bakmıştım yorum yazmayı unutmuşum şimdi fark ettim. Detaylı yazılarını özledik ya hele o xr ın resmini de koydun ya tam bi nostalji oldu.
Motosiklete ara vereceksin demek, sende arabacı mı olacan :)) şaka bi yana araba ihtiyaç kapıda olması gerek. Hayırlısı olsun belkide aldın arabanı, at resimlerini buraya bakalım.

@İlkerabi nasılsın sen arabayı verdiydin en son kış da geliyor sen motorla yapamazsın kışın varmı yeni planlar. Bu arada sigorta baya ucuzmuş biz 290 tl ye yaptık bi kaç ay önce güneş sigortaya.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Vıyy fizik mi tedavi mi geçmiş olsun.
Tesadüf ben de beli sakatladım, iş yerinden izin almak deveye hendek atlatmaktan beter olduğu için 3 gün daha rapor alıp bir taraftan da elalemin satılığa çıkardığı hurdalara bakıyordum..
Ayın 3. de sakatlık çıkınca bir gece tarzan gibi bağıra bağıra kıvrandık, sabahı emar hastane filan derken motor sezonu kapanışını bir kaç gün erkene aldık.. :) Motor kullanabilirim ama 6-7 C de yağmura yakalanırsak ertesi gün felç kalırız bu sakat sırtla.. Son yakalandığım sağanakta ellerim epey acıyordu, bir de yollardaki yapay denizler var....
Dizel bulamadık, bulduk da ya ada vapuru gibi dumanlısı ya da kaportasının vurulmadık yeri kalmamış olanlar denk geldi hep..
Bir sürü de para verdik ekspertizdi dinamoydu derken rapor bitmeye bir gün kala çarşamba günü dizelden artık vazgeçip bezinli corsa'mı aldım.
Ertesi gün de motorun 10 günlük tozunu kabaca silip garaja çektim..
2005 model gri renkli 104 binde.. Pejo-palio vs lerden daha ferah geldi bana, küçük ama sessiz ve konforlu da sayılır, kalörifer-kliması var :)
Mayısa kadar motoru tutucam, belim iyileşirse gene kullanırım aksi halde büyük ihtimal satılığa çıkarırım. Bakalım ne olacağını göremiyoruz memlekette üç gün sonrasını...
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Geçimiş olsun ilkerabi dikkatli olmak lazım motor kazası araba kazalarına hiç benzemez ben motora binmeden mutlaka armour dizlik dirseklik kask mutlaka takıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
İyiyim çok şükür Tuna fizik tedavi de 1 ay oldu biteli toparladım çok şükür omuzda ufak bi kısıtlılık kaldı onla yaşayacağız artık. Önüme kırıp kazama sebebiyet veren arkadaşımla davalık olduk. Suçunu kabul etmedi. Savcı daha dosyamıza bakmadı bile uzun soluklu bir süreç olacağı kesin tahminim 2 yılı bulur sonuçlanması. Bu süreçte de motor aynı vaziyette kapalı garajımızda sehbasının üzerinde bekliyor. Kaza yapmam ailemin büyük motora bakışını değiştirdi. Yasak gibi bişey, epeydir XR ı kullanıyorum ara sıra işe artık otobüsle gidiyorum :) öyle işte.
Gezine de bi ara bakmıştım yorum yazmayı unutmuşum şimdi fark ettim. Detaylı yazılarını özledik ya hele o xr ın resmini de koydun ya tam bi nostalji oldu.
Motosiklete ara vereceksin demek, sende arabacı mı olacan :)) şaka bi yana araba ihtiyaç kapıda olması gerek. Hayırlısı olsun belkide aldın arabanı, at resimlerini buraya bakalım.

@İlkerabi nasılsın sen arabayı verdiydin en son kış da geliyor sen motorla yapamazsın kışın varmı yeni planlar. Bu arada sigorta baya ucuzmuş biz 290 tl ye yaptık bi kaç ay önce güneş sigortaya.

Tekrar geçmiş olsun Halil, iyi olmana sevindim. İnşallah tez zamanda dava da sonuçlanır, kafan rahat olur. Valla mecbur arabacı olduk ya Halil, Evlilik olunca da araba ihtiyaca döndü. Mecbur araba aldık. Yağmuru var, karı var, kışı var, alışverişi var, aciliyeti var. Bir de hanımla aynı yerde çalışıyoruz, beraber arabayla gidip geliyoruz. 10 derece altında motora binemiyor :)


Vıyy fizik mi tedavi mi geçmiş olsun.
Tesadüf ben de beli sakatladım, iş yerinden izin almak deveye hendek atlatmaktan beter olduğu için 3 gün daha rapor alıp bir taraftan da elalemin satılığa çıkardığı hurdalara bakıyordum..
Ayın 3. de sakatlık çıkınca bir gece tarzan gibi bağıra bağıra kıvrandık, sabahı emar hastane filan derken motor sezonu kapanışını bir kaç gün erkene aldık.. :) Motor kullanabilirim ama 6-7 C de yağmura yakalanırsak ertesi gün felç kalırız bu sakat sırtla.. Son yakalandığım sağanakta ellerim epey acıyordu, bir de yollardaki yapay denizler var....
Dizel bulamadık, bulduk da ya ada vapuru gibi dumanlısı ya da kaportasının vurulmadık yeri kalmamış olanlar denk geldi hep..
Bir sürü de para verdik ekspertizdi dinamoydu derken rapor bitmeye bir gün kala çarşamba günü dizelden artık vazgeçip bezinli corsa'mı aldım.
Ertesi gün de motorun 10 günlük tozunu kabaca silip garaja çektim..
2005 model gri renkli 104 binde.. Pejo-palio vs lerden daha ferah geldi bana, küçük ama sessiz ve konforlu da sayılır, kalörifer-kliması var :)
Mayısa kadar motoru tutucam, belim iyileşirse gene kullanırım aksi halde büyük ihtimal satılığa çıkarırım. Bakalım ne olacağını göremiyoruz memlekette üç gün sonrasını...

İlkerabi geçmiş olsun, kötü şey bel sakatlığı ya, herşeyi kısıtlıyor, çok üzüldüm. Corsa hayırlı olsun, çok mantıklı araç. Km de iyi denk gelmiş. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.

Ben de 2005 model ege mavisi 307 XT 1.6 HDI aldım, 110luktan :) İlk elden değişensiz 215bindeydi aldığımda, şuan 221 bin oldu.
Modeline fiyatına göre efsane donanımda bir araç, Ankara şehir içi 5.5 - 6 lt/100km tüketimi var, yine de aylık 450 TL yakıt yiyor hayvan. Gerçi yeni zamlarla 500 yemeye başlayacak.

Temmuzdan beri motorsuzum, her motor gördüğümde içim cız ediyor.
Alsam koyacak yer yok. Gerçi zaten yeni düğün yaptık, bütçe yok. O yüzden 2019 bahara anca alırım gibi geliyor.
 
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
14
Tekrar geçmiş olsun Halil, iyi olmana sevindim. İnşallah tez zamanda dava da sonuçlanır, kafan rahat olur. Valla mecbur arabacı olduk ya Halil, Evlilik olunca da araba ihtiyaca döndü. Mecbur araba aldık. Yağmuru var, karı var, kışı var, alışverişi var, aciliyeti var. Bir de hanımla aynı yerde çalışıyoruz, beraber arabayla gidip geliyoruz. 10 derece altında motora binemiyor :)




İlkerabi geçmiş olsun, kötü şey bel sakatlığı ya, herşeyi kısıtlıyor, çok üzüldüm. Corsa hayırlı olsun, çok mantıklı araç. Km de iyi denk gelmiş. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.

Ben de 2005 model ege mavisi 307 XT 1.6 HDI aldım, 110luktan :) İlk elden değişensiz 215bindeydi aldığımda, şuan 221 bin oldu.
Modeline fiyatına göre efsane donanımda bir araç, Ankara şehir içi 5.5 - 6 lt/100km tüketimi var, yine de aylık 450 TL yakıt yiyor hayvan. Gerçi yeni zamlarla 500 yemeye başlayacak.

Temmuzdan beri motorsuzum, her motor gördüğümde içim cız ediyor.
Alsam koyacak yer yok. Gerçi zaten yeni düğün yaptık, bütçe yok. O yüzden 2019 bahara anca alırım gibi geliyor.

Motorun ayrı bir yeri var göz her zaman arar.Markete bile giderken kullanırdım. (bu arada market uzaklığı 80-100 m arasında)İçimde kanayan biryerler var. :( :( :(
 
Katılım
29 Kas 2018
Mesajlar
1
Abiler selamın aleyküm sizin yazdıklarınızı sonuna kadar okudum bitane xr 125 var onu alıcam tanıdıktan gerçekten beni motora aşık ettiniz 😂 biraz sıkıntıları var ama halledicem inşallah vergi borcu var muaynesi yok normalde böyle motor almamda babam motor almama izin vermiyo ama buna bişey demedi adam 1000 tl ye brakyo masrafları falan en fazla 2500 en az 2000 i buluyo ybr gibi aynı motor güzel bakım ve yıkamadan sonra süper olcak inşallah böyle güzel paylaşımlarınızı bekliyorum abiler
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Selam dostlar, uzun zaman oldu. Nasılsınız ?

Mart gibi bir motor alacağım. Planda yaza 20 bin civarına 4 silindir almak vardı kafamda fakat, Ankara'da toplu taşıma ya da arabamla ulaşım beni bitirdi. Ömrüm beklemekle geçiyor. 20dklık yok 70-80 dakika sürüyor. Bu yüzden haftada 1-2 gün sürebilecek değil, her gün sürebileceğim ve yakıtıyla sürüşüyle yormayacak bir motor alacağım. Seçenekler arasında Xmax 250-400, Joymax 250 var. Scooter seçmemdeki amaç ise öncelikle 2 kask alan bagajı, vitessiz yapısı, dizleri rüzgardan koruması, ayakları ıslatmaması şeklinde söyleyebilirim, yaş hala 30 olmadı bile ama yaşlanıyorum sanırım :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Evet bir güncelleme yapayım. Sizden hala ses çıkmadı :)

Motolux Rossi 50 King 139 modelini aldım sonunda. Olay ruhsatta 49cc geçmesi ama aslen 125cc olması. Böylelikle sigorta ve vergiden muaf oluyoruz... Her yıl 400-700 TL arası sigorta ödemekten gına geldi, bir de araba da olunca, insanın belini iyice bükecekti. O yüzden böyle birşey yaptım. Umarım ihtiyaç duyulmaz. 9 senedir ihtiyaç duymadım.
Almamdaki bir diğer sebep ise, park yerime ancak bunun ya da commuter boyutundaki motorların girebilecek genişlikte olması.

Dediğim gibi motor 125cc, Yurtdışında Haojue Lindy 125 ya da Suzuki Lindy 125 adıyla satılan, Haojue üretimi bir motosiklet. Özellikle Brezilyada oldukça tutulan bir model, çok yaygın. Haojue tarafından üretilen ve yer yer de Suzuki adı altında satıldığı için kalitesi gayet yerinde. Brezilya satış fiyatı 11 bin TL'ye geliyor :) Türkiyedeki satış fiyatını sahibindende görebilirsiniz.
Henüz Ankara koşulları motosiklet sürmeme izin vermiyor, hava sürekli -lerde ve yerler hep ıslak. Kapı önündeki yolda 1 km kadar sürebildim. Titreşim resmen Cbf 150 gibi. Konforu da çok güzeldi.
Plakam yarın çıkacak inşallah, haftasonuna da hava güzel olursa epey bir kullanmayı planlıyorum..
Şuraya da bir foto bırakayım, maşallahınızı alırım :)

50069641_1165512906963147_4642936909142687744_n.jpg
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Evet bir güncelleme yapayım. Sizden hala ses çıkmadı :)

Motolux Rossi 50 King 139 modelini aldım sonunda. Olay ruhsatta 49cc geçmesi ama aslen 125cc olması. Böylelikle sigorta ve vergiden muaf oluyoruz... Her yıl 400-700 TL arası sigorta ödemekten gına geldi, bir de araba da olunca, insanın belini iyice bükecekti. O yüzden böyle birşey yaptım. Umarım ihtiyaç duyulmaz. 9 senedir ihtiyaç duymadım.
Almamdaki bir diğer sebep ise, park yerime ancak bunun ya da commuter boyutundaki motorların girebilecek genişlikte olması.

Dediğim gibi motor 125cc, Yurtdışında Haojue Lindy 125 ya da Suzuki Lindy 125 adıyla satılan, Haojue üretimi bir motosiklet. Özellikle Brezilyada oldukça tutulan bir model, çok yaygın. Haojue tarafından üretilen ve yer yer de Suzuki adı altında satıldığı için kalitesi gayet yerinde. Brezilya satış fiyatı 11 bin TL'ye geliyor :) Türkiyedeki satış fiyatını sahibindende görebilirsiniz.
Henüz Ankara koşulları motosiklet sürmeme izin vermiyor, hava sürekli -lerde ve yerler hep ıslak. Kapı önündeki yolda 1 km kadar sürebildim. Titreşim resmen Cbf 150 gibi. Konforu da çok güzeldi.
Plakam yarın çıkacak inşallah, haftasonuna da hava güzel olursa epey bir kullanmayı planlıyorum..
Şuraya da bir foto bırakayım, maşallahınızı alırım :)

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=7371eb0e7cc6af7409f99dedfddac5cd&oe=5CD072C1

Oo Tuna hayırlı olsun sahalara dönmüşsün :) Bu Haojue markasını suzukiyle aynı cümlede bi kaç yerde okumuştum. Telaffuzu nasıl bilmiyorum markanın :))
50 cc yazıp da 125 lik motor satmaları da ancak ülkemizde olur sanırım. Allah göstermesin bir kaza durumunda sigortasız motorun dezavantajı nasıldır tahmin etmesi güç değil, inşallah bu konuda sıkıntı yaşamazsın. Scooter gerçekten rahatlık bende bazen istiyorum ama XR dan vazgeçemiyorum :) Bizim motorlar ( benimki 25k km, babamınki 30k km ) hala duruyor, bilmiyorum @ilkerabi ne yaptı motoru iyice boşladık buraları da :)
Kaza sonrası eskisi kadar aktif motosiklet kullanmıyorum. Bende hayatımdan ufak notlar geçeyim, yaklaşık 3 hafta önce kazalı 600RR ımı astarı yüzünü geçer düşüncesiyle yaptırmadan sattım. 2 yıl davam sonuçlansın diye bekledim ve delil yetersizliğinden savcı kazamı mahkemeye taşımadı. giden malın arkasından ne kadar üzülsek de, kazancımız sağlığımız Elhamdülillah. Eşim ile güzel rotalar çizeceğim Yeni yol arkadaşım ve 13 aylık Oğlumu sizlere taktim edeyim :p


51139331_10157155173139429_5156100417712553984_n.jpg


51290635_10157155173204429_5680549970759909376_n.jpg



47680566_749420102057849_2561533012323860480_n.jpg
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Oo Tuna hayırlı olsun sahalara dönmüşsün :) Bu Haojue markasını suzukiyle aynı cümlede bi kaç yerde okumuştum. Telaffuzu nasıl bilmiyorum markanın :))
50 cc yazıp da 125 lik motor satmaları da ancak ülkemizde olur sanırım. Allah göstermesin bir kaza durumunda sigortasız motorun dezavantajı nasıldır tahmin etmesi güç değil, inşallah bu konuda sıkıntı yaşamazsın. Scooter gerçekten rahatlık bende bazen istiyorum ama XR dan vazgeçemiyorum :) Bizim motorlar ( benimki 25k km, babamınki 30k km ) hala duruyor, bilmiyorum @ilkerabi ne yaptı motoru iyice boşladık buraları da :)
Kaza sonrası eskisi kadar aktif motosiklet kullanmıyorum. Bende hayatımdan ufak notlar geçeyim, yaklaşık 3 hafta önce kazalı 600RR ımı astarı yüzünü geçer düşüncesiyle yaptırmadan sattım. 2 yıl davam sonuçlansın diye bekledim ve delil yetersizliğinden savcı kazamı mahkemeye taşımadı. giden malın arkasından ne kadar üzülsek de, kazancımız sağlığımız Elhamdülillah. Eşim ile güzel rotalar çizeceğim Yeni yol arkadaşım ve 13 aylık Oğlumu sizlere taktim edeyim :p


https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=f10ba5b70f5c0ca49d0e6d53a3a2a175&oe=5CB3F1CD

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=96c11f5531df06a5d5e92c3e4a0f4bdb&oe=5CB467AB


https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.ne...=21c4eac4fe494709e4aa6ed7b5b0ad24&oe=5CB72269

Evet, 1.5 sene oldu çok şükür döndüm :) Acayip özlemişim iki tekeri.
Valla motor 140'a kadar dayıyor, herşey çok güzel de, radar ve sigortasızlık biraz korkutmuyor değil.
Hız sınırı şehir içi 30km, ana yollarda ise 45km... Kazara bir radara girsek en yükseğinden yiyeceğiz, insan çekiniyor.
Yakın zamanda değiştirebilirim. Belki Ybr gibi bir şey alırım.. Temiz bir XR olsa, onu da alırım ama, kaldığını sanmıyorum..

600RR davası epey uzamış, sonuçsuz kapanması da üzücü olmuş. Başının gözünün sadakası olsun, ne diyelim, sağlık olsun.
Yeni makine de gayet hoş, kazasız belasız sürüşler :)
Maşallah oğluna, Allah bağışlasın, analı babalı büyütsün. Çok tatlı Allah nazardan saklasın :) Son haberleşmeden beri neler olmuş neler :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Dostlar selam, başlık ölü zaten, çok da normal. Ancak bir selam vereyim dedim, o kadar yazılan çizilen, paylaşılanın hatrına. Halil sen girmeyeli aylar olmuş, ilkerabi iki yıla koşuyor, içim burkuldu tek aktif ben kaldım galiba :)

Kendime ait notlar paylaşayım,

Mevzubahis Motolux Rossi 'den çok memnunken, hız sınırı düşüklüğü ve sigortası yapılmamasından dolayı tedirgin oldum ve sattım.
Sonrası Mondial Mash aldım, hiç sarmadı. Çok rahatsızdı, özellikle öne doğru ayak uzatacak yer yoktu, dizler bükük duruyordu ve malzeme kalitesi kötüydü. Bunun dışında zor marş alma, şanzıman keçesinden yağ kaçağı vs olunca iyice soğuyup sattım.
Hazirandan beri Mondial Drift kullanıyorum, 2017 model, 2018 çıkışlı, 3600km'de aldım sıfır gibi, şuan 6000'e geldi. Bir takım Metzeler lastik, uzun Cbf 150 camı, koruma demiri, çanta demiri taktım, sorunsuzca sürüyorum maşallahı var, akmasa da damlıyor, ulaşım aracı olarak yetiyor.
En az 2 sene planda motosikletimi büyütebilmek gibi bir bütçem gözükmüyor malesef.

Herkese selam olsun.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Aleyküm selam @Tuna İlker abi çekti gitti 2 senedir girdiği yok senle ben kaldık buralarda herhalde :cat: Bende bi kaç güncelleme çekeyim 2019 başlarında kazalı 600rr ımı yarım gün ilanda kalmasıyla İstanbul a sattım. ( hasar kaydı yoktu diye atladılar sanırım 22.000 Tl ) Sonrasında 2014 abs li tenere aldım biliyorsunuz onu da Şubat ayında maddiyattan sattım. Şimdi evimizde demirbaş 2 tane XR 125 var. (babamın ve benim ) babamın motor 37 bin km lere geldi. 2 kere krank bilyesi değişti 1 sene arayla ve 2 kere de konjektör değişti, uzun zamandır sıkıntısı yok. Benim motor 32 bin küsürlerde aldığımdan beri motorunu hiç açtırmadım rutin bakımlar haricinde önemli birşeyi olmadı. ( amortisör keçesi patladı 2 motorunda 30 42 10.5 ölçülü bulması biraz zor tvs apache 150 ile aynı ölçü çifti 65 TL )

Geçen yaz arkadaşımla ( Boxer 150 si var ) 2 motor Trabzon dan Sinop'a gidip bir geçe çadırda kalıp geri döndük( vakit sınırlıydı :mrgreen: ) gidiş 550 dönüş te 500 km civarı sürdü motorlarda herhangi bir sıkıntı olmadı. ( boxer eve 25 km kala değişik sesler çıkardı üzerine gitmedi araca yüklendi. Uşta şişme yaptı dedi muhtelif bazı parçaları değişti :p ) Bu gezi zamanında benim 660 Tenere arkadaşımında CBR 600F motoru vardı :mrgreen:

Gezimizle ilgili bir kaç foto yükleyeceğim sağlıklı günler :)

102858971_10158545073494429_3427679247577868204_o.jpg


103072739_10158545073614429_7577474377420694083_o.jpg


103843234_10158545073749429_9179113095225512181_o.jpg


102664156_10158545073859429_3740436422233446519_o.jpg


103108229_10158545073569429_967283397745438441_o.jpg
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Merhaba Halil, haber almak ne güzel :)

Maşallah XR'lar ile baya yol yapmışsınız. Ufak tefek sıkıntıları olmuş ki normaldir. Motor için lafı edilmeyecek paralara satılıyordu o zamanlar. Gönül isterdi ki ben de satmayım :) XR'ın muadili olarak Drift o tadı vermedi bana. Fotolar da çok güzel, özlemişim XR'ı :) Boxer'ın sıkıntı çıkarmasına şaşırdım yalnız, o da pek sağlam motordur pek arıza yorumu görmemiştim.

Ben de Drift'i sattım bir ay önce. İş güç gereği 2. araba lazım. Motor fiyatları zaten uçtu gitti. Ben de büyük motor kovalamayı bıraktım. Küçükler de tat vermiyor.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Boxer gerçekten iyi motor, iki kişi çekişine hastayım zaten güçlü :cat: Benim motor yüksek rakımlarda ve iki kişi bazen kenara çekip dinlendirdiğim bile oluyor. ( Çekmediğinden dolayı )Eşim ile hafta sonraları yayla dağ bayır geziyoruz. Motosiklet fiyatları dediğin gibi uçtu gitti 4 ay önce 34 e sattığım tenere 45 bin olmuş. ( emsalleri ) önümüzdeki iki yıl bende bir şey alamam gibi geliyor bakalım.

Senin Drift de iyi motordu diyorlardı niye sattın ki? motovloglarını izliyordum :cherry: Bizim motorlarla aramızda bir duygusal bağ oluştu satamıyoruz. Bazen diyorum bi crf 250 L mi alsam. Bazen 200 lük kitlere bakıyorum, bi arkadaşla yapacağız proje ama bakalım ne zamana :silent: işin açıkçası 3-4 beygire ihtiyacım var motorda fazladan. ikinci el fiyatları da yüksel XR ın arada bakıyorum da,(bir ara 8.250 tl isteyen vardı) sonumuz ne olacak bilemiyorum :santa:

Motorsuz olmaz @Tuna büyük şehirdesin bide al bir tane ufak motor. Ben bi kaç resim daha atayım da heveslendi reyim seni :thumleft:

102388829_10158542755404429_6793050095621692447_o.jpg


102880020_10158542755324429_8130326671793208203_o.jpg


101879421_10158542755274429_167214188824481824_o.jpg


99248929_10158480822359429_4796154116466278400_o.jpg
97482838_10158480822004429_8525159913876357120_o.jpg


99133598_10158480821669429_7582721399098179584_o.jpg


97179864_10158480821844429_3405399227340161024_o.jpg


103964029_10158549984009429_3746222785790205683_o.jpg


103957011_10158549984034429_4123478759865850230_o.jpg


103265933_10158549984099429_5430162160977508313_o.jpg




58375459_10157345723344429_6833094755195289600_o.jpg



Zirvelerdeyin anlayacağın :D Resim atmıyoruz diye motoru uyutuyoruz sanma. Bulunduğumuz coğrafyanın hakkını vermeye çalışıyoruz :flower: kal sağlıcakla :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Boxer gerçekten iyi motor, iki kişi çekişine hastayım zaten güçlü :cat: Benim motor yüksek rakımlarda ve iki kişi bazen kenara çekip dinlendirdiğim bile oluyor. ( Çekmediğinden dolayı )Eşim ile hafta sonraları yayla dağ bayır geziyoruz. Motosiklet fiyatları dediğin gibi uçtu gitti 4 ay önce 34 e sattığım tenere 45 bin olmuş. ( emsalleri ) önümüzdeki iki yıl bende bir şey alamam gibi geliyor bakalım.

Senin Drift de iyi motordu diyorlardı niye sattın ki? motovloglarını izliyordum :cherry: Bizim motorlarla aramızda bir duygusal bağ oluştu satamıyoruz. Bazen diyorum bi crf 250 L mi alsam. Bazen 200 lük kitlere bakıyorum, bi arkadaşla yapacağız proje ama bakalım ne zamana :silent: işin açıkçası 3-4 beygire ihtiyacım var motorda fazladan. ikinci el fiyatları da yüksel XR ın arada bakıyorum da,(bir ara 8.250 tl isteyen vardı) sonumuz ne olacak bilemiyorum :santa:

Motorsuz olmaz @Tuna büyük şehirdesin bide al bir tane ufak motor. Ben bi kaç resim daha atayım da heveslendi reyim seni :thumleft:

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=176ca3de3b32ae9bfcfde355913c389b&oe=5F03273C

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=f5421c7ed952d22adbd818e21506e0f1&oe=5F06CD18

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=51efc91c7002ed170c7393e3dc8110e0&oe=5F05D807

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=6b85c88883ce0ba6734be08e7c90d5a0&oe=5F036DA6https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=4e5a2bdb0eece32478e0c84b77a012bf&oe=5F03AA7B

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=ffb87aed08b1c6dd572c0af64ead3a52&oe=5F04C6FE

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=b1504c803f673b36497bc23c61101c74&oe=5F04E144

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=02f511d0106210525bf3c20cf4aa6e09&oe=5F0356F5

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=51038200ef50d6af11369f74326fc258&oe=5F058CC2

https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=cf4885d698db43cb362394ecc172b709&oe=5F064567



https://scontent.ftzx1-1.fna.fbcdn....=f18bc81c68d282787fd623e775ec2b74&oe=5F05B658


Zirvelerdeyin anlayacağın :D Resim atmıyoruz diye motoru uyutuyoruz sanma. Bulunduğumuz coğrafyanın hakkını vermeye çalışıyoruz :flower: kal sağlıcakla :king:

Aynen Drift güzel motordu, bir sıkıntısı yoktu. Yani açıkçası motoru memnuniyetsizlikten satmadım. Bir masrafı yoktu. Ama küçük motordan kusacağım artık Halil, sarmıyor, keyif vermiyor. XR yine veriyordu rahatlığı vs ile. Bir de koyacak yer sıkıntım var, koyacağım yere geniş motor girmiyor. En fazla ER 5 giriyor. Onun da sıkıntısına para yetiştiremem.

2. araba şart oldu bana. Fiestayı şimdi eşim kullanıyor her gün işe gidip gelirken. Ben de her gün işe gidip geliyorum, bir de üstüne evlere özel ders vermek için gidiyorum. E tamam motorla gidiyorum da, yağmurda, çamurda, karda, buzda hiç keyfi olmuyor. Gittiğim eve montla, botla, pantolonla çıkmak olmuyor, hele bir de ıslak olduğunu düşün :) Arabayı paylaşamıyoruz böyle olduğu günler. Şimdi Lada Samara alacağım muhtemelen. 13-15 bin en iyileri. En azından ıslatmaz, üşütmez, yolda koymaz, kar yağmur dinlemez. 13-15 bütçe ile ne motor alabilirim ki, en fazla 150cc :) Onu da istemiyorum. Belki araba ile vlog çekerim artık :p

200 lük kit demişsin ancak YBR motorunun cc yükseltince düzen tutmadığı biliniyor, bilmem göze alır mısın randıman verir mi ama tavsiye edilmiyor.
Ama şöyle dediğin gibi bir Crf 250 güzel gider oralara.

Bu arada sizin oralardaki doğa harika, resimler muhteşem. Saolasın gözüm gönlüm açıldı. Öyle bir yerde yaşasam kesinlikle motorsuz yapamazdım. Ancak buralar full asfalt, trafik, apartman, beton. Dediğin gibi XR orada tek kişi fazlası ile iş görür de, yokuşlarda iki kişi tat kaçırıyordur. Gerçi acelen olmadıktan sonra :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Sende haklısın araba olayında, kesinlikle iyi kötü 2. bir aracınız olması lazımmış. Yağmurda çamurda bende hiç binemiyorum motora, araç kesinlikle şart. Ama yoğun bir tempoda çalışıyorsunuz sanırım, çocuk da yoksa birikim yapılabilir ilerleyen zamanlarda ve hayallerine kavuşursun inşallah. Koyacak yerin olmayışıda kötü, benim kapalı yere ( binanın eski kazan dairesi eski resimlerden belki hatırlarsın ) 10 motor sığar :mrgreen:

Biliyosun elimden bi kaç tane büyük motor geçti, hepsinden geçtim ufak motordan vazgeçemedim. Muhtaçlıktan değil gerçekten motosiklette hafiflik çok hoşuma gidiyor. Bu piyasada ne alınır artık diye soramıyorum bile sonumuz hayrola. @İlkerabi de gelseydi keşke muhabbete kal sağlıcakla. Ben ara ara gezi resimlerimi atacağım :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst