Evet, geziyi tamamladık... 600 gidiş,600 geliş, toplam 1200km.
Bu sefer detaylı yazamayacağım, bugün döndüm, baya yorgunum. Fotolara geçeyim hemen

Giderken 90-105 km hızla gittim. 600kmde 15 litre yaktı. Yani 2.5 lt/100km. Dönüşte 100-120 km hızla gittim, 18 litre yaktı. Yani 3 lt/100km.
Hyoya göre çok daha rahat geldim, çok daha az mola verdim, ama Konya-Ankara arası Hyo çok arattı kendini. 110-120 bitmedi o yol, daha da basıp hayvana zarar vermek istemedim. Bunun dışında herhangi bir kaza bela sorun vs olmadı çok şükür.
Bu giderken ilk molam, 160 km sonra vermiştim. Kahve içip devam ettim.
Ankara çıkışı, Kulu'ya gelmeden.
Toroslarda bir yer, sıcaktan her yer zift.
Göksu barajı, Ermenek. Güzel bir manzarası var. Her geçtiğimde buralarda dururum.

Daha aşağılar, XR ile gittiğimden bir foto :salut:
Yine toroslarda herhangi bir yamaç
Sarıveliler, vadimsi yer. Manzarası çok güzel. Dağlar arasından geçiyorsun.
Unutmadan, kışlık Mİtas MC32'ler yazın virajda ne yapar

Efsane performansı vardı. O yüke rağmen zerre kaçırmadı. Köküne kadar kullandım.
