- Katılım
- 31 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #1,041
Bir başka siteden ısmarlamıştım, çan çin çon sitesi.. Çok güzel kamera aparatı, kask askısı vs .. Çok beklettiler siparişleri, zaten bir ayda anca geliyor, iptal ettiydim.. Kask askısı eski motorun orjinalde ve bir çok modelde var olmasına rağmen serviste yoktu.. Scooterparts.com diye başka var orası da kombine sipariş yolluyor, güvenilir. Ali den galiba alışveriş yapmadım, motor parçası olarak.. Kalyoncu motor eski beyin yollamış, onu sildim. Bir daha uğramam. Kastamonuda 3. sınıf tüccarlar bile daha düzgün iş yapıyor. Çinden alışverişe prensip olarak karşıyım ama türkiyede olmayan alengirli şeyler mecburen ordan geliyor, devlet orada üç kuruşluk mu demiyor, mal dışarıya satılsın yeter ki ben bedava taşırım diyor.. Burada ise kargo şirketleri soyguncu gibi, kırıp döktüğüne mi yanarsın kaybettiğine mi.. 3 kuruşluk mala dünya nakliye verdiğine mi..?
Aynı anda yazmışız da ondan olmuş, laf üst üste gelmez yoksa.
Aynı anda yazmışız da ondan olmuş, laf üst üste gelmez yoksa.
