Kuba Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
iGo8 mi koydun telefona?

Hayırlı yolculuklar, yazlar böyle devam ederse yakında topcaselerin içine soğutucu yapmaya başlıycaz. Burası antalyadan bile sıcak..
Buzdolabından çıkardığım su 3 km elde gidene kadar aptes suyuna döndü..
Bi peltier-bi fan.. ohh mis gibi buz dolabı..
Lastik tamir kiti yaptığına göre ayak pompası da koymuşsundur sanırım..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Yandex Navi var ilkerabi. Haklısın aşırı sıcak, birşey giymeden gölgede bile terliyor insan. O sıcak asfaltın üzerinde, korumalı mont kask eldiven, halim perişan :) Sanırım buzlu suyu termos gibi birşeye koysam daha iyi olacak, bir saate 30 derece olur yoksa :) Adet termosa sıcak su koyup kahve/çay içmektir de, soğuk daha iyi olacak sanırım.
Evet ayak pompası da var, yazmayı unutmuşum :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Bende yarın artçım ve diğer 3 motorlu arkadaşım ile birlikte Artvin motosiklet festivaline gidiyorum xr ile. Yarın yola çıkıp pazar akşama doğru dönmeyi planlıyoruz. Toplamda 700 km civarı bi yol yapacağız sanırım. Resimleri ve detayları paylaşırım.

Not: dün akşam 2. viteste giderken bol zincirim dişliden çıkıp arka lastiği kitledi ve durdum. Sonucunda zincirim 2 yerden yamulduğu için tekrardan zincir değişti bu gün 25+ 10 Tl.

Bİrde honda cb 125 i olan arkadaşla kalktık bi kaç kere ve her seferinde açık ara geçip gidiyorum ben.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
İyi yolculuklar Halil :) Bekliyoruz resimleri.
Zincirin baya boldu heralde, bir de ikinci viteste atmış :silent: Allahtan hızın düşükmüş de, hasar zincirle kalmış. Bende de bir zincir ayarı takıntısı var sorma gitsin, her durduğumda-bindiğimde-indiğimde bakarım zincir ayarına. Ayda 5-6 kere zincir ayarlarım :)
Cb 125 çok aciz bir motor. Ne bileyim, konfor desen yok, güç desen yok, titreşim var, gösterge panelinin sağ tarafında devir saati olacağına dalga geçer gibi CB 125 yazar.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bu parça biraz sıkıntılı, eşdeğerini hesaplı edinmek mümkün ama söylediğiniz gibi GEAR/vites göstergesi yok. Ya ybr nin 2006 uyumlu olanı alıp vites displaysiz kullanacaksınız ya da eski kasanız mevcut ve sağlamsa onun içine hız ve devir taslarını aktaracaksınız. Ya da eski göstergeden sadece vites kısmını ayırıp yeni göstergeye monteliyeceksiniz. Nerden tutsan elinde kalıyor yani, servise gitsen anasının nikahını isteyeceği de kesin gibi.

CG serisi için dijital eşdeğerler var, 85-90 lira gibi satılıyorlar, vites hanesi var likid göstergenin içinde ama uçları uymaz bir, bağlantı ayağı aralığı uyacağı da şüpheli...

Biraz araştırmak lazım.. Servis'e ve yetkisiz servislerden daha uygun teklifler çıkabilir uyacak gibi.. Kubanın öteki modellerinden...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Depoyu doldurdum, son yakıt değeri 296km-7.5lt.

Hazırlıklar tamamlandı, yarın 7.00 da teker döner :) Fotoları paylaşırım.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
100km de yaklaşık 2.5 litre.. Bakalım uzun yolda ne yakacak?
İyi yolculuklar..
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Benim gezi biteli oldu biraz ama resimleri şimdi yükleme fırsatı buldum. Toplamda 2 günde 665 km yol yaptım 2 kişi yüklü bi şekilde. Yakıt olarak da 100 lira. Çok güzel bir organizasyondu resimlerden de anlayacağınız üzere. Festivale il dışından 125 cc motorla gelen 2 akıllı bizdik. Ara ara dinlenmek gerek selede fazla yer olmadığından malum bölgeler feci bi şekilde ağrıyor :) Gezi sonunda sadece vites kolunun vidası düşmüş ve vites bi ara yere düştü sonra takıp yola devam. Artvin in bayır yolları sıcak havada bizi baya zorladı gitmedi kısaca motor. Cb 125 benden daha iyiydi rampalarda.

Daha fazla resim için tıklayın


11800143_1014483441917953_5429439542127631671_n.jpg


10603195_1014483138584650_2839138769216137063_n.jpg


11059749_1014482951918002_8920020148053180426_n.jpg


11822397_1014481165251514_3176082623757511258_n.jpg


11755380_1014481325251498_5074154706013551074_n.jpg


11214349_1014483835251247_1126708455845359356_n.jpg


20497_1014484258584538_3014808762562932689_n.jpg

bu sakallı arkadaşım 16 senelik dostumdur. Geçen hafta onada benim sattığım ER-6F i geri aldık. Motorlarımız aynı garajdadır :) Aynı zamanda artçımdır.

11012894_1014484371917860_6614761975173855653_n.jpg


11825608_1014486365250994_4521284436131941188_n.jpg


Beşimiz bir çadırda kaldık çadırımız 8 kişiliktir bu arada :)motorlarıda çekecektik de ayıp olur dedik :p

11234049_1014486391917658_7034418705320068780_n.jpg


11138109_1014486478584316_4043482956760284353_n.jpg

11822765_1014486858584278_1087209851850343862_n.jpg


:mrgreen:

11846542_1014486998584264_8943860963472585356_n.jpg


11846642_1014487128584251_5553055865379238871_n.jpg


11796333_1014487761917521_4020058878123093694_n.jpg


11800265_1014487945250836_3769360692635962367_n.jpg


11013286_1014488471917450_3120703980143713408_n.jpg


11059440_1014488568584107_8701079310368131973_n.jpg


Babamın içi gidiyor tabi 2 kişi motora mı binilir anasını s*tin motorun diyor :mrgreen:

11831798_1014489021917395_8076845630564644818_n.jpg


ahanda ben karnımı içeri çekmişim biraz :p

11828563_1014489245250706_7192122589050593281_n.jpg


Trabzondan Hasan abimiz festivalin en büyük motoru idi :)

11811583_1014489658583998_5464757427773484695_n.jpg


Bundan önce Harley i vardı, benim kawa ile az kapışmazdık :)

11811294_1014490415250589_3274237498796143586_n.jpg


11836707_1014490708583893_5073755564003142747_n.jpg


11817077_1014491025250528_5389125396536277710_n.jpg


11811532_1014491515250479_6957652232993994002_n.jpg


11825886_1014491971917100_6824918860721882969_n.jpg


11781802_1014492161917081_2277459740405968402_n.jpg


11752456_1014492205250410_2251751510524383019_n.jpg


ve Trabzon kafilesi dönüş yolunda yaklaşık 30 motoruz.

11041037_1014492821917015_4166236971216994656_n.jpg


11816842_1014493278583636_8930598528985514853_n.jpg


Doğası bozulmamış şavşat karagöl Artvin

11234859_1014484621917835_7329499491345310551_n.jpg


11796218_1014484725251158_3490869186688472723_n.jpg


11224204_1014484835251147_7088184576315599468_n.jpg


10984028_1014484798584484_2963805972574416527_n.jpg




iyi seyirler :bounce:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Benim yol da yarım saat önce bitti, şaka gibi 14 saat 630km bir seyahat oldu, motorla alakalı değil uzun sürmesi :) yarın uzun uzun gezi raporu yazarım, fotoları da atarım. Halil senin fotoları da yarın inceleyeceğim, aşırı yorgunum bugünü kapatıyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Halil tebrikler, sizinkisi tam bir organizasyon olmuş :) Çok keyifli geçtiği belli, XR'ın da seyir halindeki fotoları çok güzel :)

Benim gezi raporu da aşağıdaki linkte, buraya da aynen postluyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/151037-agustos-yagmuru-1-gun-629km-kuba-xr-125-a.html

rVQvMP.png

Rotam temel olarak yukardaki gibiydi, fakat Konya ve Ankara'da şehir içinde biraz dolanmamla, birkaç kez de yanlış yerlere sapmamla birlikte 629km'ye uzamış bulunmakta. Yolun 50km uzaması dert değil de, yolculuk planladığımdan çok çok uzun sürdü, nedenini ilerde anlatacağım :)

Gerekli hazırlıkları ve yolda ihtiyacım olabilecek şeyleri de yanıma alarak sabah 8 gibi yola çıkıyorum. Aklımda sorular sorular... Lastik patlar mı, zincir kopar mı, gaz-debriyaj teli kopar mı, neyse ki hepsinin yedeğini alıyorum. Montum fileli olmasına rağmen durunca yanıyorum, keşke biraz serinlese hava diyorum, bu arada montun su geçirmez astarını da yük ettiğimi düşünüyorum :)


Yaklaşık 60km oldu, havalar serinlemeye başladı :) Yüzümde bir gülümseme. Hep böyle olur umarım diye düşünerek yola devam ediyorum.

Abanoz yaylasına geldim, buralar hepten serin. Şuan yolculuğum tam planladığım zaman akışında ilerliyor, planladığım şekilde giderse herşey, akşam 6-7 gibi evde olurum diye düşünüyorum içimden, sanırım burda nazar değiyor.



Ermenek barajına geldim, tabi aşağı inince havalar ısındı yine, tüh len diyorum. Sıcaktan fotoğraf çekmeye durmaya üşeniyorum.

Opet'te durup biraz soluklanıyorum, birşeyler içiyorum. Pompacı abilerle kısa bir muhabbetin ardından 15 dk sonra yola devam ediyorum.

Barajın son noktaları, yine yükseğe çıktık. Uzaklaşmaya başlıyoruz.

Derken ilerde yolu kapatıyorlar, 20 dakika burada zaman kaybediyorum. Bekleriz beklemesine, zaten çok geç olmadan Ankara'ya varmış olacağım ya :) Güneşten sığınacak bir tane ağaç bulamıyorum. Hava çok sıcak, kavruluyoruz.


Neyse ki yol çalışmasının ardındaki 2km'lik stabilize yolu aşıp düzlüğe çıkıyorum. Hesaplarıma göre yaklaşık iki saat sonra Konya'da olacağım.

Taşkent'e vardım, burda 20 dakika yemek yiyip biraz da totoyu dinlendiriyorum.

Yola çıktıktan 20 dakika sonra felaket başlıyor. Önce şiddetli dolu yağıyor. Öyle basit bir dolu değil, montuma çarpıp bedenimi acıtacak bir şekilde dolu. Üstümdeki fileli mont su geçiriyor, üstümdeki herşey su geçiriyor. Doluya öyle bir yerde yakalanıyorum ki, 5km boyunca sığınacak bir ağaç bulamıyorum. En sonunda denk geliyor bir ağaç kümesi, duruyorum. Üstüme bakıyorum. Ayakkabı, çorap, eldiven, mont, üstümdeki tshirt dahi sırılsıklam. Çantamda yedek tshirt ve çorap var sadece. 10 dk sonra dolu duruyor. Tshirtü giyiyorum, montun su geçirmez astarını da giyip en yakındaki ilçe olan Hadim'e doğru devam ediyorum. Hava 20'li derecelere düşüyor, donuyorum. Hadim'de kıyafet satan bir dükkan arayıp buluyorum. Kasiyer çocuktan en ucuz eşofman ve ayakkabı'yı istiyorum. 50 lira verip çıkıyorum. Bunlar da ıslanmasın diye yavaş yavaş devam ediyorum. Üstümdekiler kuru olmasına rağmen havanın soğukluğundan üşüyorum. Burdan Ankara'ya kadar hava hep yağmurlu.

Sonunda Konya'ya varabiliyorum. Ara ara hafif yağmurlara yakalansam da, sırılsıklam etmiyor, ama bir kez daha bastırsa, bittim. Yine yağmur bastırdığında kuru kalabilen bir yere sığınıp yağmurun durmasını bekliyorum. Buraya kadar 80-90 la gelmiştim, geç kalacağımı farkedip, motora da güvenip tapagaz 100-110 şeklinde 260 km yolu gelmem gerekiyor, öyle de yapıyorum. Yoldaki dolu kamyonların bile en az 100'le gittiğini farkedip, 100-110 ile gitmek zorunda kaldığımı farkediyorum zaten.


Cihanbeyli'de bir benzin istasyonuna geldim, buraya gelene kadar yağmur yağdıkça 3-4 kez daha sığınıp yağmurun dinmesini bekledim. Yağmur bir yağıyor, bir duruyor. Sık sık durup beklemek zorunda kalıyorum. Saat'se 7 oldu. Güya 7 de Ankara'ya varmış olacaktım. Herneyse sorun değil, Allah başka dert vermesin diyerek yola devam ediyorum. Yağmur yağmadıkça durmamayı kafaya koydum. Sürekli şimşekler çakıyor, hava soğuk. Nasıl Ağustos len bu ?


Neyse, son 180km'yi de gaz kesmeden geliyorum, yaklaşık 9 gibi evde oluyorum. (Yukardaki iki foto bu sabahtan). Yorgunluktan eve geldiğimde motoru kontrol bile edemedim, direk yattım. Sabah yağına-sesine baktım, hiçbir sorun yok. Yağı hala 4 çizgide. Bir sorun çıkar mı diye düşünüyordum, sonuçta çinli diye küçümsenen aletle 260km - 4 saat tapagaz geldim. Bakıp bir gurur duydum motora :) Hiçbir sorun çıkarmadı.
629 km'de 17 litre yakıt yaktı, 100km/2.7lt'ye denk geliyor.

Bu da böyle bir macera oldu. Biraz zorlu bir yolculuk oldu fakat motorun en ufak sorun çıkarmaması beni çok sevindirdi.
Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim.
Tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
selam arkadaşlar bu gün motorumu sattım :( kredi kartı borçumun bir kısmı gitti en azından :( artık çok sevdiğim motorum gitti umarım yeni sahibini üzmez mutlu eder..
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
Arkadaşlar Merhaba,
2 yıldır kullanıcıyım ara ara sizi takip ediyorum.
Birkaç parça gerekli sizinle paylaşıyorum.Uyumlu derseniz sipariş geçicem bi bakıp yardımcı olursanız.

http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-2004-2009-siperlik-cami-rialli BU ACİL.
http://www.kalyoncumotor.com/mondial-150-mr-vulture-gosterge-kilometre-komple-orjinal-ledli-delta-force BU UYARSA ÇOK HOŞUMA GİTTİ.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-k-kilometre-saati-gosterge-komple BU UYAR GİBİ GELİYOR AMA PAHALI
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-on-fren-disk-balata-takimi BU ACİL DEĞİL.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-gaz-teli-jianshe BU ACİL.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-kilometre-teli-rialli BU ACİL.KM SAATİ SALLANIYOR.
http://www.kalyoncumotor.com/ybr-125-debriyaj-teli-a-kalite-rialli BU ACİL.DEBRİYAJ TAŞ GİBİ OLDU.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-k-esd-siyah-on-camurluk BU ACİL.UYARSA.ÇUKURA DÜŞTÜM ORTADAN DELİNDİ KIRILDI.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

Blackeagletr en başından beri senin jant şeridin çok hoşuma gidiyor.Ben nerden temin edebilirim onu?..
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar Merhaba,
2 yıldır kullanıcıyım ara ara sizi takip ediyorum.
Birkaç parça gerekli sizinle paylaşıyorum.Uyumlu derseniz sipariş geçicem bi bakıp yardımcı olursanız.

http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-2004-2009-siperlik-cami-rialli BU ACİL.
http://www.kalyoncumotor.com/mondial-150-mr-vulture-gosterge-kilometre-komple-orjinal-ledli-delta-force BU UYARSA ÇOK HOŞUMA GİTTİ.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-k-kilometre-saati-gosterge-komple BU UYAR GİBİ GELİYOR AMA PAHALI
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-on-fren-disk-balata-takimi BU ACİL DEĞİL.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-gaz-teli-jianshe BU ACİL.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-kilometre-teli-rialli BU ACİL.KM SAATİ SALLANIYOR.
http://www.kalyoncumotor.com/ybr-125-debriyaj-teli-a-kalite-rialli BU ACİL.DEBRİYAJ TAŞ GİBİ OLDU.
http://www.kalyoncumotor.com/yamaha-ybr-125-k-esd-siyah-on-camurluk BU ACİL.UYARSA.ÇUKURA DÜŞTÜM ORTADAN DELİNDİ KIRILDI.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

Blackeagletr en başından beri senin jant şeridin çok hoşuma gidiyor.Ben nerden temin edebilirim onu?..

Clubhit;
öncelikle ön fren balatası hariç, tüm ybr 2006 model parçaları uyuyor.. Bizim ön fren balataları birkaç sayfa geriye gidersen var, RS151 arka balata ile aynı.
Kilometre saati hem montaj yeri hem de uçları uyumlu değil, ayrıca vites göstergesi yok. Bunun yerine ybr yan sanayi gösterge alıp ışıklarını istediğin renk LED alıp kendin yap derim. Mavi veya turkuaz renk süper olur... (vites göstergesi bunlarda da yok ama tasarımı daha estetik- daha okunaklı, özellikle km sıfırı aşağıda değil, solda duranlar :) )

Çamurluk için de gene eski 2006 modellere bakın derim çünkü yeni ybr lerin amötisörleri de farklı olduğundan çamurluk da uymayacaktır.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Ön cam, gaz ve debriyaj teli %90 uyar. Balata uymaz, ön fren için mondial 151 rs arka fren balatası alacaksınız.
Gösterge de uyar gibi ama bilmiyorum, ilkerabi daha iyi bilir.

Ben jant şeridini şu linkten aldım, kırmızı olan.
http://www.feyizoglu.com/Motosiklet-Jant-seridi_46594.html#0

Ankara'da şehir içinde vızır vızır geziyorum, 125 çok güzel yetiyor ana yollarda bile. Fakat şehirler arası yollarda canımı sıkmıştı baya :)
Yağı Ipone ile değiştim, Power 1'den daha iyi, tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
bende sattığıma üzüldüm ama kredi kartları son raddeye gelmeden bir çözüm bulmam gerekiyordu istemeye istemeye verdim motoru :(
Yedek parça olarak ön Cam bire bir uyuyor ben en son ybr nin on camını taktım çok güzel oldu. Ybr nin camı daha şefaf ve parlak güzel durmuştu. Ve conta seti de ybr esd ninki ile bire bir aynı.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
30
@ilkerabi bnde debriyaj maneti aldım lanet topuzun kıçı biraz büyük geldi az zorlayınca kırıldı eskisi eğrilip büğrülüyodu kırılmıyodu sinir oldum diğer kolda baya boşluk var zaten bidaha alacam mecbur
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yahu o kadar da yazdık ya, azıcık eğelemek lazım kanalı diye..
Demek üzerindekiler o kadar kötü değilmiş... :)
Parçacıya gitmeden olmayacak bunun için, şimdi ben de tekrar sipariş etsem aynı dandik maldan gelicek büyük ihtimal, iyisi var çok iyi para, renkli eloksal aluminyum olanları diyorum.. CG ler için oldukça geniş yedek parça serileri var, uyar sanırım..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
O renkli olanlar benim de cok hoşuma gidiyor da, bizim motora fazla lüks kaçıyor, aliexpress fiyatları da aşağı yukarı aynı :) Bu arada ilkerabi senin mesajın aynısını yazmışım, laf üstüne laf söylemişim gibi olmuş, görmemiştim yazdığını, yanlış olmasın :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst