Kuba Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Beyler selamlar, bir süredir yazamıyordum yoğunluktan dolayı. Motor hayatımda değişiklikler var :)

Şöyle başlayalım...

Hyosungumu 25.500km'de sattım. Yaklaşık 1 yıl ve 13 bin km kullanmışım. Hiç üzmedi beni.

Neden sattım ? Temelde 3 nedenim var.

1-Ankara'nın işe gidiş ve geliş saatleri trafik felç... Felç trafikte yatık pozisyonda 185-190 kg motor sürmek ciddi anlamda yordu beni. Debriyajı da şu ana kadar gördüğüm en ağır debriyaj. Kısacası bel ve bilek ağrısından illallah geldi. Sık sık kız arkadaşımla binmem nedeniyle kendisinin de rahatsızlık çekmesi ve topcase takamamak cabası.
2-Parçası çok pahalı ve yok. Şu ana kadar doğru düzgün parça ihtiyacım olmadı fakat bir arkadaşım çok çile çekti. Elektrik sistemi çok nazlı. Neyse ki başıma dert almadan elden çıkarmış oldum.
3-Çok ilgi çekiyordu ve ben bundan ciddi anlamda rahatsız olmaya başlamıştım. Motoru bir yere bırakıp döndüğümde her zaman başında 2-3 kişi görmek huzursuzluk veriyordu.

2016 model 3000km de çiçek gibi kusursuz bir Pulsar ile takas ettim, üzerini de anlaştık.

Neden Pulsar ?

1- 140kg kuş gibi hafif, dik oturuşlu, gidon turu daha geniş. Trafiğe çok çok daha uygun. Topcase takabiliyoruz, hatta taktım sayılır bile, çanta demirini bekliyorum :) Çok hafif bir debriyajı var. Gerek sürücü gerekse artçı koltuğu Hyosungdan sonra Goldwing gibi geldi. XR'dan da rahat olduğunu belirteyim :) Ayrıca tek silindir olmasına rağmen Hyosungdan çok daha titreşimsiz.
2- Parça bulunabilirliği, fiyatları ve servis imkanı dört dörtlük. Distribütör malının arkasında.
3- Estetik bir motor, fakat Hyosung gibi adam toplamıyor başına. Kimse geçerken bakmıyor, arabalar yarışmak için takılmıyor. Kafam rahat :) Sanırım yaşlanıyorum. Pulsar bana o kadar yetti ki, herhalde hiç değiştirmem. Hız desen en fazla 120 ye çıkıyorum. Tüm isteklerimi de karşılıyor, tam kullanıcı dostu :)

Bu aralar biraz işler hafif, ara sıra bakabilirim başlığa artık. Kendinize iyi bakın, vesselam...
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Hayırlısı olsun,
pulsar 200 alan bütün uzak-yakından tanıdıklarım kısa zamanda asfaltı öptü, fabrika lastiği veya tecrübe gibi nedenlerle..
Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Pulsar, xr ın eksikliklerini kapatmış, sanırım yakıtta da iyidir.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Hayırlısı olsun,
pulsar 200 alan bütün uzak-yakından tanıdıklarım kısa zamanda asfaltı öptü, fabrika lastiği veya tecrübe gibi nedenlerle..
Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Pulsar, xr ın eksikliklerini kapatmış, sanırım yakıtta da iyidir.

Fiyatlardan dolayı türkiye'de satış yapan tüm markalar dandik lastik kullanır ama pulsar işin çılkını çıkardı biraz ucuz olsun da satayım diye tamam fiyatlar yüksek ama canımız kadar değerli değil benelli gibi orta kalite lastik getir boş yere iki kez lastik parası veriyoruz.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hayırlısı olsun,
pulsar 200 alan bütün uzak-yakından tanıdıklarım kısa zamanda asfaltı öptü, fabrika lastiği veya tecrübe gibi nedenlerle..
Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Pulsar, xr ın eksikliklerini kapatmış, sanırım yakıtta da iyidir.

Teşekkür ederim ilkerabi. 300km'yi 8.36 lt yakıtla katetti. Yani 2.8lt/100km gibi bir değer. Resmen benim XR ile aynı :) Hyo 3.8lt/100km yapıyordu. Hyo ile 55 TL'ye yaptığım yolu bunla 40 TL'ye yaptım.

Lastikler hakikaten vasat, ben böyle birşey görmedim. Ne IRC, ne Unilli böyle değildi. Tamam kuru yolda Pulsarın lastikleri de bir nebze idare ediyor yatmadıkça, fakat ıslakta resmen jant üstünde gitsem daha az kayar desem yalan olmaz. En acilinden değişmesi lazım. Mitas MC25 ya da MC32 tercih edeceğim.

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Teşekkür ederim ilkerabi. 300km'yi 8.36 lt yakıtla katetti. Yani 2.8lt/100km gibi bir değer. Resmen benim XR ile aynı :) Hyo 3.8lt/100km yapıyordu. Hyo ile 55 TL'ye yaptığım yolu bunla 40 TL'ye yaptım.

Lastikler hakikaten vasat, ben böyle birşey görmedim. Ne IRC, ne Unilli böyle değildi. Tamam kuru yolda Pulsarın lastikleri de bir nebze idare ediyor yatmadıkça, fakat ıslakta resmen jant üstünde gitsem daha az kayar desem yalan olmaz. En acilinden değişmesi lazım. Mitas MC25 ya da MC32 tercih edeceğim.

[url]http://i.hizliresim.com/znZbdg.jpg[/url]

Hayırlı uğurlu olsun. Pulsar yerine neden tnt 25 tercih etmedin kullanıcı yorumlarını zamanında epeyi araştırmıştım benelli çok daha avantajlı geliyordu. Tekerine taş değmesin.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hayırlı uğurlu olsun. Pulsar yerine neden tnt 25 tercih etmedin kullanıcı yorumlarını zamanında epeyi araştırmıştım benelli çok daha avantajlı geliyordu. Tekerine taş değmesin.

Bir çok nedeni var.

-Pulsarın aksesuar skalası ülkemizde oldukça geniş, çeşit çeşit ön cam, çanta demiri, gidon yükseltmesi, arka ekstra çamurluğu.
-Yedek parçası çok ucuz ve internetten her parçayı alabiliyorum. Servislerde de hemen her parçası bulunuyor.
-İkinci eli çok daha iyi, kullanıcısı çok. 2 yıldır piyasada ve %99 sorunlarının tümü biliniyor ve çözümü sağlanıyor.
-Servisi bisiklet tamircisinden bozma değil, en azından Ankara'da bulunan. Sadece Bajaj üzerine hizmet veren ve Türkiye'deki en tutulan 3 Bajaj servisinden birisi Ankara'daki 4.44 motor. Diğerleri de Antalya Tayfun Motor ve İstanbuldaki Oktay Motor.

Ama en temel nedenler, aksesuar bolluğu ve yedek parça ulaşılabilirliği...
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Bir çok nedeni var.

-Pulsarın aksesuar skalası ülkemizde oldukça geniş, çeşit çeşit ön cam, çanta demiri, gidon yükseltmesi, arka ekstra çamurluğu.
-Yedek parçası çok ucuz ve internetten her parçayı alabiliyorum. Servislerde de hemen her parçası bulunuyor.
-İkinci eli çok daha iyi, kullanıcısı çok. 2 yıldır piyasada ve %99 sorunlarının tümü biliniyor ve çözümü sağlanıyor.
-Servisi bisiklet tamircisinden bozma değil, en azından Ankara'da bulunan. Sadece Bajaj üzerine hizmet veren ve Türkiye'deki en tutulan 3 Bajaj servisinden birisi Ankara'daki 4.44 motor. Diğerleri de Antalya Tayfun Motor ve İstanbuldaki Oktay Motor.

Ama en temel nedenler, aksesuar bolluğu ve yedek parça ulaşılabilirliği...

Seçiminde haklısın ama bende arkadaş gibi düşünürdüm benelli yeni girdiği için parça yok bolluğu bırak orjinal parça dışında parçası yok çok şükür sevisler geçirmiyor ama aksesuar zor iş pulsar dediğin gibi çok fazla var piyasada ama ben tercih etmem herkesde olan motorları tnt şimdilik iyi . Tekerin düz bassın.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Seçiminde haklısın ama bende arkadaş gibi düşünürdüm benelli yeni girdiği için parça yok bolluğu bırak orjinal parça dışında parçası yok çok şükür sevisler geçirmiyor ama aksesuar zor iş pulsar dediğin gibi çok fazla var piyasada ama ben tercih etmem herkesde olan motorları tnt şimdilik iyi . Tekerin düz bassın.

TNT 250 diyorsanız, o başka. 13bin küsür fiyatı var. Pulsar dediğiniz sıfırını 8 bine veren bayi var, arada 5 bin :) Üstün ve özel bir motor. 4 silindir gibi pürüzsüz bir sesi var. Keyif motoru kısacası.Sürüşü ve hissiyatı bambaşkadır eminim.
Fakat yine de ihtiyaçlarıma hitap etmiyor.
180 küsür kg ağırlığı var, fiyatı bana fazla, parçasına ulaşım Hyosung gibi zor olmasa da, bir Pulsar değil. Pulsarın en ufak civatasını 1 saat içinde bulabilirsin. Benellinin siparişini verirsin, 3-5 gün sonra gelir parçan.
Bana Ybr Cbf gibi ucuz ve şak diye parçasını heryerde bulabileceğim, 110-120 ile sabit gidebilecek bir motor lazım ve yeterliydi. Fazlasına ihtiyacım yoktu.

Herkeste olmayan motorum vardı işte Hyosung, 2 tane mi ne gördüm Ankara'da :)
Fakat kimsede olmamasının ilgiden ve meraklı kitlesinden başka bir faydasını görmedim, o da beni ciddi anlamda rahatsız ediyordu. Özellikle ilgi çekmeyen bir motor istedim, Hyosungda çok bunaldım çünkü ilgi çekmesinden, bir ara kurye motoru almayı bile düşünmüştüm satıp. Bajaj da az çok çekiyor fakat rahatsız edecek kadar değil.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
TNT 250 diyorsanız, o başka. 13bin küsür fiyatı var. Pulsar dediğiniz sıfırını 8 bine veren bayi var, arada 5 bin :) Üstün ve özel bir motor. 4 silindir gibi pürüzsüz bir sesi var. Keyif motoru kısacası.Sürüşü ve hissiyatı bambaşkadır eminim.
Fakat yine de ihtiyaçlarıma hitap etmiyor.
180 küsür kg ağırlığı var, fiyatı bana fazla, parçasına ulaşım Hyosung gibi zor olmasa da, bir Pulsar değil. Pulsarın en ufak civatasını 1 saat içinde bulabilirsin. Benellinin siparişini verirsin, 3-5 gün sonra gelir parçan.
Bana Ybr Cbf gibi ucuz ve şak diye parçasını heryerde bulabileceğim, 110-120 ile sabit gidebilecek bir motor lazım ve yeterliydi. Fazlasına ihtiyacım yoktu.

Herkeste olmayan motorum vardı işte Hyosung, 2 tane mi ne gördüm Ankara'da :)
Fakat kimsede olmamasının ilgiden ve meraklı kitlesinden başka bir faydasını görmedim, o da beni ciddi anlamda rahatsız ediyordu. Özellikle ilgi çekmeyen bir motor istedim, Hyosungda çok bunaldım çünkü ilgi çekmesinden, bir ara kurye motoru almayı bile düşünmüştüm satıp. Bajaj da az çok çekiyor fakat rahatsız edecek kadar değil.

Kurye motoru kullandıkların sonra gitmez sana :) arakdaş TNT 25'ten bahsetmiş heralde kullanıcıları memnun bende o sayfayı dikkatle takip ederim dediğin gibi pulsarın parçası çok benelli'nin parça bolluğuna erişmesi için 2 yılı daha var o zamanda zaten pulsardan fazla gider. Bu arada hayırlı uğurlu olsun motorun tekerin düz bassın.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Kurye motoru kullandıkların sonra gitmez sana :) arakdaş TNT 25'ten bahsetmiş heralde kullanıcıları memnun bende o sayfayı dikkatle takip ederim dediğin gibi pulsarın parçası çok benelli'nin parça bolluğuna erişmesi için 2 yılı daha var o zamanda zaten pulsardan fazla gider. Bu arada hayırlı uğurlu olsun motorun tekerin düz bassın.

Öncelikle teşekkür ederim :)
Çift silindirin özel oluşu için yedek parça ve aksesuar handikapı kabul edilebilir, zaten o handikapı en vasat distribütörü olan Hyosung ile kabul ettim bir kere, ki Benellinin parça bulmada pek zorlayacağını sanmıyorum.
Ama tek silindirli modelin Pulsarın bu avantajlarını kapatacak kadar iyi hissiyat sağlayacağını düşünmüyorum. Yeni nesil YBR Pulsar gibi bakıyorum ben olaya :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Vay Tuna hayırlı uğurlu olsun. Güzel tercih yapmışsın bi zamanlar bende muabbetini geçirmiştim bu topikte ns 200 ün. Servis ağı ve parça konusu çok önemli. Bu konulara yatırım yapan Türkiyede iş yapar örnk: honda diğer japonlara oranla.Kuralkan bajaj markası da bu işi çok iyi yaptı ve karşılığını aldı. Test günleri vs vs bir sürü yenilik.
Bende nişan taptım ve düğünün eli kulağında sayılır o yüzden RR a yol gözüktü epey zamandır. Satamadık gerçi bu yaz bakalım önümüzdeki yaza ne olur. bol bol XR3İ evo lara takas yazıyorum ama maddi olrak kimse kabullenemiyor. Bakalım XR ile gezmeye eve işe koşturmacalara devam çok şükür. :) Benimki 16,400 km de babamınki 21,000 km oldu bu arada. İkisinde de motul 7100 var :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Vay Tuna hayırlı uğurlu olsun. Güzel tercih yapmışsın bi zamanlar bende muabbetini geçirmiştim bu topikte ns 200 ün. Servis ağı ve parça konusu çok önemli. Bu konulara yatırım yapan Türkiyede iş yapar örnk: honda diğer japonlara oranla.Kuralkan bajaj markası da bu işi çok iyi yaptı ve karşılığını aldı. Test günleri vs vs bir sürü yenilik.
Bende nişan taptım ve düğünün eli kulağında sayılır o yüzden RR a yol gözüktü epey zamandır. Satamadık gerçi bu yaz bakalım önümüzdeki yaza ne olur. bol bol XR3İ evo lara takas yazıyorum ama maddi olrak kimse kabullenemiyor. Bakalım XR ile gezmeye eve işe koşturmacalara devam çok şükür. :) Benimki 16,400 km de babamınki 21,000 km oldu bu arada. İkisinde de motul 7100 var :)

Halil, öncelikle hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin :) Benim de nişan Aralık'ta olacak inşallah :)

Dediğin gibi Bajaj oradan tutundu ve sağlamlaştırdı piyasadaki yerini.
Evo'ları ben de düşündüm bir ara, fakat megelli motorunun hemen hemen aynısı var diye o anda soğudum...
Pulsar'a 3lü çanta seti, gidon yükseltme, ön cam, elcik koruma, MC 32 lastik taktım mı Evo'dan pek de bir farkı kalmıyor be :p
Valla commuter, naked, enduro motor mantık işi olan... Hele bir de parça ucuzsa tadından yenmez. Sat bence de RR'ı :p
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok efsane bir model be Halil, hem tasarım, hem de teknik veriler çok güzel. Max torkunu 4500 devirde veriyor, tam Yalnız bir tek ağırlığına takıldım. 210 kg kuru ağırlık. Yağıyla benziniyle antifriziyle +18-20kg desen 230kg, Cbf 600 gibi mübarek. şöyle 170kg civarı olsaydı boş ağırlığı tadından yenmezdi.

OVdaXZ.jpg
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Çok efsane bir model be Halil, hem tasarım, hem de teknik veriler çok güzel. Max torkunu 4500 devirde veriyor, tam Yalnız bir tek ağırlığına takıldım. 210 kg kuru ağırlık. Yağıyla benziniyle antifriziyle +18-20kg desen 230kg, Cbf 600 gibi mübarek. şöyle 170kg civarı olsaydı boş ağırlığı tadından yenmezdi.

Benim motor 180 kilo RX3i evo değil bu sonuçta 500 cc lik enduro :)fuara gidince bi inceliyeceğim. Düğünde iyi para takarlarsa belki alıp gelirim :p
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Selam dostlar, nasılsınız ? Kimse buraya bir şey yazmayalı 2 ayı geçmiş...

bitmişiz tuna okeye dönüyoruz :)sen ne yapıyosun hyo ile devam mı? biz 2 xr 125 bir RR aynen devam :) tnt 250 bakıyorum bu aralar ve eski tercihlerimden rx3i evo :) maymun iştahı bizimkisi ( düğün hasılatı pek iyi olmadı kar dolayısıyla ) :D
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Tebrik ederim Halil kardeşimi, motoru spor salonuna kilitledim yatıyor-aksiyon yok ama takip ediyorum gençleri.... :)
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Yakın zaman motorumu değiştirip xr almayı düşünüyorum. Daha önceli kullandım fakat halen aklımda sorular var. En önemlisi yedek parça sorunu.. Ybr ile uyumlu diyorlar doğru mu? ve parça fiyatları çok mu uçuk bilgilendirirseniz çok sevinirim iyi forumlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst