
1000 KM Bakımını dün yaptirdim. Motul 7100 yağ konuldu. Totalde 3.2 litre yağ aliyor bizim motorlar bilginiz olsun. Basında durmazsaniz 4 litre bile koyabilirler
190 TL tuttu ...
1000 KM Bakımını dün yaptirdim. Motul 7100 yağ konuldu. Totalde 3.2 litre yağ aliyor bizim motorlar bilginiz olsun. Basında durmazsaniz 4 litre bile koyabilirler
190 TL tuttu ...
300v'nin binrr'da sağlam bir gazlamada 500km gidecegini bile sanmam tek kullanımlık okey gibi birşey
2013 1000 rr ile cumartesi günü otobandan Istanbul - Adapazarı gidip döndüm. Sert kullanmadım. Giderken kurköy mehmetçik vakfında depoyu fulledim. Dönerken şekerpınarda ışık yandı. dönerken de dönüş istikametindeki kurköy mehmetçik vakfında depoyu doldurdum.
bir depoyu pendik - adapazarı - pendik güzergahında bitirmiş oldum.
Merhaba Su an Rodaji bitirmis ollmama ragmen yine 10 bin devri asmamaya ozen gostererek hafif agresif kullanimda 223 km de 11.4 litre gösteriyorYani 100 KM de 5.2 litre gibi bir rakama denk geliyor
Bu arada max 7/8 bin km kullanip sifir motor aldığım için egzoz olarak uygun fiyatli olan Tigeri tercih ettim. Benim 5. Tiger egzozum. Guzel fakat gecenlerde salyangoz bağlantısının kelepcesinin gevsedigini farkettim ve hemen krom daha kalin bir kelepce ile değiştirdim. Salyangozlu egzoz kullananlar muhakkak kelepceleri i kontrol etsinler ...
Evet 300v fazla yakitiriyor
Sıfır almak bir hastaliktir bana sorarsaniz
2015 yılında 3 tane sıfır 600RR aldim . 2016 da 1000 rr aldim 2017 de yine sıfır alacağım. Ben max 10 bin km binip sıfır aliyorum. Rodaj yapmayi seviyorum. Motorlarimi doldurmayi seviyorum kisaca uğraşmayı seviyorum![]()
Sıfır almak bir hastaliktir bana sorarsaniz
2015 yılında 3 tane sıfır 600RR aldim . 2016 da 1000 rr aldim 2017 de yine sıfır alacağım. Ben max 10 bin km binip sıfır aliyorum. Rodaj yapmayi seviyorum. Motorlarimi doldurmayi seviyorum kisaca uğraşmayı seviyorum![]()