Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
3
Pulsar 150 ns

Oncelikle selamin aleykum forumdaki butun mesajlari okuyorum gercekten cok faydasi oluyor.hepiniz saolun.bugun sanayi mahalleaindeki bajaj bayiine gittim pulsar 150 ns almayi dusunuyorum fakat nakit en son 5.900 olacagini soylediler plaka+ruhsat la beraber de baya katlanicak fiyat e ekipmanlarda var.acikcasi bu durum benim icin cok kotu oldu sizler ne kadara aldiniz acaba makinalari.
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar km 460 oldu ekranda tamir aleti işareti yanıyo yani bakıma götürcem zatende ne anlama geliyo bilen var mı yağla alakalı var mı yoksa sıfır die 500km ye gelince bakıma gitmesi gerektiğini mi söylüo teşekkürler
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Arkadaşlar km 460 oldu ekranda tamir aleti işareti yanıyo yani bakıma götürcem zatende ne anlama geliyo bilen var mı yağla alakalı var mı yoksa sıfır die 500km ye gelince bakıma gitmesi gerektiğini mi söylüo teşekkürler

O işaret km ye göre yanar. Şimdi ilk bakım için 450 kmde yanar. Servise gittiğin zaman söndürürler. Sonra ikinci bakım için 4500 kmde yanar. Yani o işaret kn ye göre yanıyor. Herhangi bir arıza lambası değil. Sadece hatırlatma.
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
O işaret km ye göre yanar. Şimdi ilk bakım için 450 kmde yanar. Servise gittiğin zaman söndürürler. Sonra ikinci bakım için 4500 kmde yanar. Yani o işaret kn ye göre yanıyor. Herhangi bir arıza lambası değil. Sadece hatırlatma.
teşekkürler kardeşim sağolasın yarın gidip baktırayım motoru mustafakemalpaşadan aldım Bursa'da servisine götürsem olur sanırım dmi
 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
230
Arkadaşlar 2 gün önce bende NS 150 aldım şöyle bi problemim var çalıştırdığımda gaz vermeden önce gelen motor sesi sanki durcakmışta zor zar çalışıyomuş gibi çıkıyor birde bu jikle ileri doğruyken mi açık oluyor yoksa geriye doğru iken mi ? Çünkü şuan hangi konumda bilmiyorum ama tam tersi konuma getirdiğimde motoru çalıştırdığımda gaz vermezsem direk stop ediyor eğer gaz verirsem gazı bıraktıktan 2 sn sonra stop ediyor bir sorun mu var ? Motor daha 40 km'de
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar 2 gün önce bende NS 150 aldım şöyle bi problemim var çalıştırdığımda gaz vermeden önce gelen motor sesi sanki durcakmışta zor zar çalışıyomuş gibi çıkıyor birde bu jikle ileri doğruyken mi açık oluyor yoksa geriye doğru iken mi ? Çünkü şuan hangi konumda bilmiyorum ama tam tersi konuma getirdiğimde motoru çalıştırdığımda gaz vermezsem direk stop ediyor eğer gaz verirsem gazı bıraktıktan 2 sn sonra stop ediyor bir sorun mu var ? Motor daha 40 km'de
Bende alalı 1 hafta oldu öle bi sorunla karşılaşmadım ama jikleden olabilir jikle kendine doğru çekildiğinde açık olur motora doğru olması lazım yani jikle açıktır kapat öle dene motora doğru bas kapanır
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Neden acaba sorun mu vardı

Toplamda 2200 km tecrübem oldu, aynı zamanda ilk motorumdu.
Öncelikle Pulsar 150 NS tip olarak da güç olarak da sınıfın en iyisi.
Motoru satmamdaki nedenleri sıralarsam, son zamanlarda belim ağrımaya başladı.
Fıtıktan şüpheleniyoruz, o yüzden motordan zevk alamıyordum.
Motordan yana da iki sıkıntı yaşadım.
Biri kesilmeyen zırıltı. Ben motora keyif için biniyorum. O yüzden zırıltı kulağıma takıldığı zaman keyfim kaçıyordu.
RKS 150'lilerin sesi bile bizim motordan iyi olunca bu konuda hepten soğudum.
Diğeri ise 100 KM hızın üzerine çıkınca gidonda oluşan titreşimdi. Her an kontrolden çıkıp tankslepper olacakmış gibiydi.
Kocaeli'nin yolları da berbat, o yüzden korka korka gaz açıyordum.

Motorumun sevdiğim yönleri ise
Tip on numara.
Hız ve torku sınıfının en iyisi.
Yakıt tüketimi 10 kuruşa kadar iniyordu.

Bel ağrım çözüme kavuştuktan sonra Maxi scooter, SYM Wolf 250 (bunun sesine bayılıyorum) ya da gözümü karartıp Mondial R3Xi Evo bakacam.

Motoru satarken biraz üzüldüm, hem ilk motorumdu hem de severek almıştım.
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Toplamda 2200 km tecrübem oldu, aynı zamanda ilk motorumdu.
Öncelikle Pulsar 150 NS tip olarak da güç olarak da sınıfın en iyisi.
Motoru satmamdaki nedenleri sıralarsam, son zamanlarda belim ağrımaya başladı.
Fıtıktan şüpheleniyoruz, o yüzden motordan zevk alamıyordum.
Motordan yana da iki sıkıntı yaşadım.
Biri kesilmeyen zırıltı. Ben motora keyif için biniyorum. O yüzden zırıltı kulağıma takıldığı zaman keyfim kaçıyordu.
RKS 150'lilerin sesi bile bizim motordan iyi olunca bu konuda hepten soğudum.
Diğeri ise 100 KM hızın üzerine çıkınca gidonda oluşan titreşimdi. Her an kontrolden çıkıp tankslepper olacakmış gibiydi.
Kocaeli'nin yolları da berbat, o yüzden korka korka gaz açıyordum.

Motorumun sevdiğim yönleri ise
Tip on numara.
Hız ve torku sınıfının en iyisi.
Yakıt tüketimi 10 kuruşa kadar iniyordu.

Bel ağrım çözüme kavuştuktan sonra Maxi scooter, SYM Wolf 250 (bunun sesine bayılıyorum) ya da gözümü karartıp Mondial R3Xi Evo bakacam.

Motoru satarken biraz üzüldüm, hem ilk motorumdu hem de severek almıştım.
Anladım hayırlısı olsun Zırıltı sesi gerçekten baya var gerçi benim için sorun yok :))bende zevk için aldım gerçekten çok memnunum gaza basınca giden bi alet henüz sorun çıkarmadı inşaallah çıkarmaz da yakıtı hesaplıcam başlangıç motoru olarak aldım bende ama en az 1 2 yıl kullanırım gibi gelio bana yeterli yanı sonra da kawasaki ninja 250 cc geçicem inş. Pulsar almayı düşünen yada kararsız kalan özellikle cbf150 ile pulsar 150 arasında düşünmeden pulsarı alabilirsiniZ gayet yeterli güzel bi motor ...herkese güvenli sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst