RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
blackster in motoru daha güçlü, malzeme kalitesi daha mı iyi? Boyutları daha mı büyük?
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
boyutlarda ufak tefek farklılıklar var motor aynı galiba malzeme kaliteside aynı olur büyük ihtimal curiserde rastlanan arızalar giderilmiştir diye tahmin ediyorum birde araların şöyle bi fark gördüm Cruiser 250 çift silindir Blackster 250 ise V-Twin Silindir v twin silindir hakkında iyi bir bilgiye sahip olan arkadaşları görelim...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
v twin değil twin zaten ikiz demek. Yani V anlamına geliyor. Cruiser 250 ile, Blackster arasında hiç bir fark yok. Sadece makyaj farkı var.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
boyutlarda ufak tefek farklılıklar var motor aynı galiba malzeme kaliteside aynı olur büyük ihtimal curiserde rastlanan arızalar giderilmiştir diye tahmin ediyorum birde araların şöyle bi fark gördüm Cruiser 250 çift silindir Blackster 250 ise V-Twin Silindir v twin silindir hakkında iyi bir bilgiye sahip olan arkadaşları görelim...

Sen ikisinin resimleri açıp şöyle yandan motor bloklarına doğru bir bak en iyisi. :)

Makyaj olarak Blackster Cruiser'ın yanından bile geçemez, kromlu kromlu parlıyor yavru. Mat siyah nedir allasen.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Motoru dün tamirciye götürdüm sadece arka fren kullanarak. Gittiğimde hiçbir sorun yoktu.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Ya arkadaş motoru ~5k da aldım 20k olmasına birkaç kilometre kaldı. Motorun çalışmasında hiçbir sorun yoktu ama dur bir bujileri değiştireyim dedim. Bujileri değiştirdim şimdi motor ışıklarda durduktan sonraki birkaç saniye içinde stop ediyor. Öncedende vardı böyle bir sorun ama soğukken dengesiz sekerken stop ediyordu motor, birazcık ısındı mı devam ediyordum. Şimdi her türlü boğulup stop ediyor.

Buji değişimi öncesi ve sonrası hakkındaki bu durum için yorumu olan var mı?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Enjektör temizleyicilerden denerdim. Buji sahte olmasın! Acaba subap ayarı mı lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Enjektör temizleyicilerden denerdim. Buji sahte olmasın!

Evet böyle durumlarda karbüratör temizlendiği için benim de aklıma geldi, enjektör temizleyicileri araştırdığımda -genelde- pek içaçıcı bilgiler bulamadım. Motosiklet için duyduğun ya da daha önce kullandığın, önerebileceğin ne var?

Bujileri N11.com üzerinden puanı gayet yüksek olan bir mağazadan aldım, o yüzden bujiler konusunda pek şüphem yoktu aslında ama mesaj attım kendilerine, henüz dönmediler.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Ya arkadaş motoru ~5k da aldım 20k olmasına birkaç kilometre kaldı. Motorun çalışmasında hiçbir sorun yoktu ama dur bir bujileri değiştireyim dedim. Bujileri değiştirdim şimdi motor ışıklarda durduktan sonraki birkaç saniye içinde stop ediyor. Öncedende vardı böyle bir sorun ama soğukken dengesiz sekerken stop ediyordu motor, birazcık ısındı mı devam ediyordum. Şimdi her türlü boğulup stop ediyor.

Buji değişimi öncesi ve sonrası hakkındaki bu durum için yorumu olan var mı?

satın aldığınız buji motorunuz ile tam uyumlu mu acaba?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Carbon clean diye bir amerikan ürünü var, ben aldım ama henüz denemedim, kargo dahil 19 tl olması lazım, az miktarda depoya dökmek gerekiyor, arabalar için carbon clean cihazlarını üreten firmanın ürünü...

Bujinin marka ve modelini forumda yazmıştık, ybr ile aynı olması lazımdı, sahte aliexpress ürünü ngk çok var.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
satın aldığınız buji motorunuz ile tam uyumlu mu acaba?

Carbon clean diye bir amerikan ürünü var, ben aldım ama henüz denemedim, kargo dahil 19 tl olması lazım, az miktarda depoya dökmek gerekiyor, arabalar için carbon clean cihazlarını üreten firmanın ürünü...
Bujinin marka ve modelini forumda yazmıştık, ybr ile aynı olması lazımdı, sahte aliexpress ürünü ngk çok var.

Zaten bu konuda çaktırmadan senden yardım aldım. :) polo34'ün daha önceki paylaşımlarına dayanarak 2 adet NGK CR6HSA aldım. Yani sanıyorum ki model uyumu konusunda bir sorun yok.

Evet ben de direkt o markayla karşılaştım ama dediğim gibi tereddütte kaldım. Yarın eski bujileri geri takacağım yenileri yanımda taşırım, birkaç günlüğüne istanbula kaçacağım en azından soğukken stop eder sadece; döndüğümde motoru bakıma almayı planlıyorum o zaman carbon clean'i de hesaba katarım. Benden önce kullanma fırsatın olursa lütfen bize de bildir. :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ben daha önce pis benzini Bursa taraflarında almıştım, sonra uyduruk bir marka enjektör temizleyiciyi fondüp yaptırmıştım:) olumsuzluklardan kurtulmuştum, eski ve yeni bujilerin fotoları ve aralarındaki farklar desem? Ben dediğim bujileri taktım, sorunsuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:20 ----------

Subap ayarını yaptırmayı hiç düşündün mü? Egzozların delik mi? Onlar da olumsuz yanmaya, patlamaya neden oluyor
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Ben daha önce pis benzini Bursa taraflarında almıştım, sonra uyduruk bir marka enjektör temizleyiciyi fondüp yaptırmıştım:) olumsuzluklardan kurtulmuştum, eski ve yeni bujilerin fotoları ve aralarındaki farklar desem? Ben dediğim bujileri taktım, sorunsuz

Subap ayarını yaptırmayı hiç düşündün mü? Egzozların delik mi? Onlar da olumsuz yanmaya, patlamaya neden oluyor

Sağ olsun satın aldığım arkadaş aradı, eski bujilere geri döneceğim birkaç gün kullanıp tekrar yenileri takacağım; gerçekten soru bujilerdense yardımcı olacak.

15k önce subap ayarı yapıldı, bayram sonrası bakımda tekrar baktıracağım; egzozlarda birer susturucu yok ancak şöyle bir şey varki eski bujilerle de aynı şartlar altında sürüyorum. :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Blackstar çıkmış piyasaya ama bizimki daha yakışıklı bence. Bizimkini siyaha boyamışlar sadece..........
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
https://sahibinden.com/315880034

11000 tl den satılmaya başlanmış...
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Birçok parçasını bizim motorlara uydurabiliriz. Bu da, uzun vadede parça sorunu yaşamayacağımız anlamına gelir. :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
arkadaşlar sol sinyal kırıldı bulamadım bi türlü, yedek parcacılarda mct 250 da uymadı
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Motosikletsepeti adresinde vardı. Ben de kırdım o sol sinyali, yerine led sinyal düşünüyorum.

Bugün istanbul yalova gittim geldim, 120 km 100 km ortalama hızla gittim, ve toplam 170 kg yük ile yaptım, motorumdan bir defa daha memnun kaldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst