RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
Bende değişiyor. Bazen tek marşda çalışırken, bazen gaz istiyor yoksa stop ediyor. Buji yada havayla alakalı bi durum galiba.

Motora bu kadar para harcıyorsunuz iyi güzelde, lastik önemli. Bugün bi kez daha anladım.

Far konusunda yardımcı olacak varmı? 35w ne takabiliriz? led yada bi zenon far?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bende değişiyor. Bazen tek marşda çalışırken, bazen gaz istiyor yoksa stop ediyor. Buji yada havayla alakalı bi durum galiba.
Motora bu kadar para harcıyorsunuz iyi güzelde, lastik önemli. Bugün bi kez daha anladım.
Far konusunda yardımcı olacak varmı? 35w ne takabiliriz? led yada bi zenon far?

Ben en başından beri hep biraz gaz vererek çalıştırmak zorundaydım da, bununla ilgili bilgisi olan varsa bir dal yardımını alırım.
Bu aralar aydınlatma konusu benim de problemim, neler yapılabiliyor?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Biraz gaz vermek gerekiyor.hep gaz vererek çalıştırıyorum.ama sıcak iken gayet başarılı rolanti konusunda.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Biraz gaz vermek gerekiyor.hep gaz vererek çalıştırıyorum.ama sıcak iken gayet başarılı rolanti konusunda.

Aynen rölantide sorun yok sadece marşda gaz istiyor. Bu arada ben buji olayını da hallettim, bir abim yeni bujilerin tırnağı fazla mı açık acaba dedi; ben de eski bujiyle yenisini yan yana koydum tam tersine tırnak aralığı çok dardı. Ben de iki bujinin de arasını biraz açtım, sorun çözüldü. :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Aynen lastik benimde problemim.ne alcaz nerden alcaz zor bulunan ebatları var.ucuzda olmalı. Bulunanlarda pahalı.istanbulda olan arkadaşlardan yardım lütfen.
Ben led ampül taktım dayanmadı.farı biraz kaldırdım ayar somunlarından. Daha güzel aydınlatıyor.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Aynen lastik benimde problemim.ne alcaz nerden alcaz zor bulunan ebatları var.ucuzda olmalı. Bulunanlarda pahalı.istanbulda olan arkadaşlardan yardım lütfen.
Ben led ampül taktım dayanmadı.farı biraz kaldırdım ayar somunlarından. Daha güzel aydınlatıyor.

Motolastik'ten 110/80 16 ve 120/80 16 buldum, toplam 400 lira falan yapıyor ön-arka. Kendilerine sordum, kendi hesaplarına göre 150km/s hıza kadar sorun olmayacağını ama mutlaka teknik bilgisi daha yüksek birine danışmam gerektiğini belirttiler. Ben de motorun zaten en fazla 120 yapmasına ve -yanlış hatırlamıyorsam- @polo34'ünde 90 değil 80 ebatında yüksekliği olan lastik kullandığını hatta orjinalinden daha geniş lastik kullanmasına rağmen çok memnun kalmasına dayanarak bu lastikleri alayım diyorum.
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Gaz vererek marşa basılmamalı.Eğer sadece marşa basarak motorunuz çalışmıyorsa akünüzde problem olabilir.Ben de gaz vererek marşa basıyordum fakat aküye saf su ekleyince sadece marşla çalışmaya başladı.
 
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
8
Tekrardan merhabalar, Herkese iyi günler

15 bin km'ye geldi artık motoru kendim bakıma alacağım da, yağ markası, filtreler veya başka değiştirip önerebilceğiniz parçalar nelerdir ?
Yağ filtresi yaylı mı bizim motorun hiç değiştiren oldu mu?
Bir de gösterge titreşimden ses yapmaya başladı yukarıdaki yuvarlak baya oynuyo yerinden sökülüp sıkılma gibi bir durumu var mıdır yoksa komple değişecek gibi duruyo da..
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Gaz vererek marşa basılmamalı.Eğer sadece marşa basarak motorunuz çalışmıyorsa akünüzde problem olabilir.Ben de gaz vererek marşa basıyordum fakat aküye saf su ekleyince sadece marşla çalışmaya başladı.

Tamam hocam kuru aküyü açabilirsem su koymayı denerim. :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Normalde enjeksiyonlu motorda gaz vererek çalışma olmamalı, kışın motor yatınca bende bazen gaz verip çalıştırmıştım, akü ile ilişkisi olabilir, akü su istiyorsa, motor yatan motorsa bence fayda etmez, her gün geziyorsa tamam...

Lastik için otobanda iyi, şehir içinde ani manevralarda zorluk var demiştim, pişman değilim, iyiki yapmışım, bende yanlış hatırlamıyorsam ön 120-80-16, arka 140-70-16 michelin city grip scooter lastiği olması lazım, hatta öne taktığımız normalde arka lastik olarak satılır, sl200e de çok takıldı, o konuyu da okuyun, geçmiş sayfalarımızda da var...

Aydınlatma illa ki mercek+xeon ile olmalı, merceksiz amele işi oluyor:) zenon takılacaksa farda tadilat gerekiyor. Zenondan ötesi farı değiştirmek:)
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Normalde enjeksiyonlu motorda gaz vererek çalışma olmamalı, kışın motor yatınca bende bazen gaz verip çalıştırmıştım, akü ile ilişkisi olabilir, akü su istiyorsa, motor yatan motorsa bence fayda etmez, her gün geziyorsa tamam...

Lastik için otobanda iyi, şehir içinde ani manevralarda zorluk var demiştim, pişman değilim, iyiki yapmışım, bende yanlış hatırlamıyorsam ön 120-80-16, arka 140-70-16 michelin city grip scooter lastiği olması lazım, hatta öne taktığımız normalde arka lastik olarak satılır, sl200e de çok takıldı, o konuyu da okuyun, geçmiş sayfalarımızda da var...

Aydınlatma illa ki mercek+xeon ile olmalı, merceksiz amele işi oluyor:) zenon takılacaksa farda tadilat gerekiyor. Zenondan ötesi farı değiştirmek:)

Ben de aynı lastiklerden alacağım ama kalınlığı değiştirmeyeceğim, ani manevra muhabbeti biraz da ondan sanki? :) Kaç kilometre oldu bu lastiklerle, başka bir sıkıntısı yoksa yaz sonuna alacağım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
2000 km olmuştur, yol yapımı sırasında kazınan yollara denk gelince geniş lastiklerle yüksek süratte tereddüt hissedilmiyor, bizim e80 otobanında sağ şeritte yer yer asfaltı unutulmuş, girintili çizikli uzunca alanlar var,zaten orada rüzgar kuvvetli, bir de ince lastikle tren rayı gibi olmuş o yoldaki çiziklerin arasına girince tedirgin oluyordum:) karayolları tamir etmeyince kendimiz önlememimizi alıyoruz mecburen:)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yarın sabahtan gezmek isteyen olur mu? Yalova, Silivri vs?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

Yurt dışından bugün geldim, yurt dışında aktarma yerinde mahsur kaldık, bugünü cmtesi sanıyordum, yarın iş var, gezi başka bir zamana:)
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Yarın sabahtan gezmek isteyen olur mu? Yalova, Silivri vs?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

Yurt dışından bugün geldim, yurt dışında aktarma yerinde mahsur kaldık, bugünü cmtesi sanıyordum, yarın iş var, gezi başka bir zamana:)

Herkes atlasın Çanakkale'ye gelsin, buradan da Assos'a Kadırga Koyu'na gidelim? :D
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
marşta problem yok

2 gün önce benzin hortumum kesilmişti kablodaki kelepçeyi cıkarıp yeni kablo taktım , ona ilgilimi acaba.


benzinimi çalmışlardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst