RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
27
Arkadaşlar zincir alacağım var mı tavsiye land cruiser 250 için zincir deneyimi olan ?
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
http://www.motosikletsepeti.com/urun/debriyaj-balatasi-rks-cruiser-250/3477
http://www.motosikletsepeti.com/urun/arka-disk-balatasi-rks-cruiser-250/3312
http://www.motosikletsepeti.com/urun/hava-filitresi-rks-cruiser-250/3295
http://www.motosikletsepeti.com/urun/yag-filitresi-rks-cruiser-250/3497

fiyatlar iyimidir almayı düşünüyoru
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Hava filtresi almanıza gerek yok.Hava filtresini çıkartın,sabunlu suyla yıkayın,kurumasını bekleyin ondan sonra tekrardan yerine takın.

Yağ filtresini ben şurdan aldım : https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-keeway-super-shadow-250-yag-filtresi-ayni-gun-kargo-317674593/detay
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Yanlız bu yıkama işini abartmayın 2 en fazla 3 defa yıkayın yada temizleme spreyi var onu kulanın
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
http://www.motorsikletyedekparcaci.net/XV-250-V-Motor-Motorsiklet-Yedek-Parcalari,LA_221-2.html#labels=221-2&stockOnly=&type=&searchalpha=&searchprice=&tp=2

burdaki parcalar uyuyor mu bu arada?

Arkadaşımdaki 600cc viragoyu kullandım. Çok seri makine ama keyifli sürüşü yok. Gidonu boş bıraktığında sağ kayıyor.

Makinamdaki keyfe alışınca başka motorlar zor geliyor. Tek zor şartı, chopper oturuş pozisyonu gereği eğilemediğinden izmirin o keskin rüzgarı etkiliyor. O havanın geçmesini bekliyorum.

1 saate motoru temizliğe çıkarıcam. Metal parlatıcı vs vs sürücem. Mobilden atabilirsem foto koyarım
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Hadi bakalım fotoları bekliyoruz, bakalım sen ne icraatler yaptın motorda:) standart halini süren az var :)
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
Bu arada motorda 2 tane mi yağ filtresi var ben 1 tane sipari geçtim rks yazan yerde var baska bulamadım
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Bu sabah işe giderken yokuş aşağı 30 km hızla gidiyordum.Aniden fren yapmam gerekti,arka frene bastım motor kaydı.Hemde normal bir kayma değil direksiyonu zor toparladım.Neyseki düşmedim.Defalarca bu forumda konuştuk ama yine de söylemek istiyorum,imkanı olan şu motorun lastiklerini değiştirsin.Düşük hızlarda bile fren yapınca kayıyorlar.Maalesef çok sıkıntılı lastiklere sahibiz.

Japon motorları aniden fren yapsanız bile (düşük hızda) lak diye duruyorlar.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bu sabah işe giderken yokuş aşağı 30 km hızla gidiyordum.Aniden fren yapmam gerekti,arka frene bastım motor kaydı.Hemde normal bir kayma değil direksiyonu zor toparladım.Neyseki düşmedim.Defalarca bu forumda konuştuk ama yine de söylemek istiyorum,imkanı olan şu motorun lastiklerini değiştirsin.Düşük hızlarda bile fren yapınca kayıyorlar.Maalesef çok sıkıntılı lastiklere sahibiz.

Japon motorları aniden fren yapsanız bile (düşük hızda) lak diye duruyorlar.

Disk fren hocam, dikkatli ol.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Aranızda satıp blakster almayı düşünen arkadaş var mı ?

o kadar değecek kadar fark yok gibi görünüyor, geçenlerde 7500 tl ye 1000km de 2.el vardı, biraz pazarlıkla 6500 tl ye alsanız çok karlı iş yapmış olursunuz ...

motor su/yağ soğutmalı, üstten çift egzantrikli, 30 hp olsaydı değişmeye değebilirdi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

Bu sabah işe giderken yokuş aşağı 30 km hızla gidiyordum.Aniden fren yapmam gerekti,arka frene bastım motor kaydı.Hemde normal bir kayma değil direksiyonu zor toparladım.Neyseki düşmedim.Defalarca bu forumda konuştuk ama yine de söylemek istiyorum,imkanı olan şu motorun lastiklerini değiştirsin.Düşük hızlarda bile fren yapınca kayıyorlar.Maalesef çok sıkıntılı lastiklere sahibiz.

Japon motorları aniden fren yapsanız bile (düşük hızda) lak diye duruyorlar.

biz çoktan michelin taktık hocam, sen ne diyorsun :) arka 140/70/17 ön 120/80/16, tank gibi oldu, geniş geniş lastiklerle...
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
Blackster 10.500 şuan sanırım. O paraya gv250 varken satış yapamaz. Rks cruiser 7-7.5 bin ebatlarında. Bu paraya çok iyi. Daha iyisi isteyen zaten 4 bin fazla verip gv250 alır. Ben rks alıp, gv250 e geçerim diye düşünüyordum ancak gerek kalmadı. Makine çok güzel ve rahat. Titreşim sorunu yok. Uzunda pek keyiflimi keyifli. (Lastikler değiştirildiğinde)

Biraz denkleştirebilirsem 883 iron e geçeceğim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
İron 883'ün yedek parçaları bakımı falan nasıl, tuzlu olmasın, saçma sapan rakamlar servisleri ister mi? Yamaha xv950 beğeniyordum, sıfır fiyatı uçmuş gitmiş...
 
Katılım
12 Tem 2016
Mesajlar
144
xv950 parasını hakeden bir motor değil. Japon mallarında bi intruder alınır diye düşünüyorum.

Harleyin bambaşka dünyası var zaten, çoğu harley sahipleri yedek parça sorununu kasko ile hallediyor.(ki çok mantıklı çözüm) çünkü sisi bar highway hawk krom gibi süslü püslü kaliteli bir malzeme ve adı olsa dahi, 600+ üstünde fiyatları var. Gerçekten çok pahallı.

Fortyeight bütçemi aşacağından 883 iron düşünüyorum ben, yazılım+keyless+alarm avantaj sayılabilir.
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Ben de motoru büyütmek istiyorum.Hedefim 19 bin liraya güzel bir motorsiklet almak.Harley alamam ama 2006-2007 model Shadow yada Dragstar alabilirim.Kışa doğru kredi çekip bu işi halletmek istiyorum.

2. el xv950 fiyatları 25-26 bin lira civarında.Motoru pek araştırmadım ama fiyat çok yüksek değil gibi geldi.Sonuçta 950 lik ve son yıllara ait bir japon motorundan bahsediyoruz.

Rks ye 1 seneden fazladır biniyorum.Artık büyümenin vakti geldi.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
xv950 parasını hakeden bir motor değil. Japon mallarında bi intruder alınır diye düşünüyorum.

Harleyin bambaşka dünyası var zaten, çoğu harley sahipleri yedek parça sorununu kasko ile hallediyor.(ki çok mantıklı çözüm) çünkü sisi bar highway hawk krom gibi süslü püslü kaliteli bir malzeme ve adı olsa dahi, 600+ üstünde fiyatları var. Gerçekten çok pahallı.

Fortyeight bütçemi aşacağından 883 iron düşünüyorum ben, yazılım+keyless+alarm avantaj sayılabilir.

Xv950 hakkında neden öyle düşünüyorsun ? Harleyin bambaşka hatta tek lider olduğunu söyleyebiliriz ama XV950 hakkı yenecek bir model değil bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst