Bu arada motorda 2 tane mi yağ filtresi var ben 1 tane sipari geçtim rks yazan yerde var baska bulamadım
Bu sabah işe giderken yokuş aşağı 30 km hızla gidiyordum.Aniden fren yapmam gerekti,arka frene bastım motor kaydı.Hemde normal bir kayma değil direksiyonu zor toparladım.Neyseki düşmedim.Defalarca bu forumda konuştuk ama yine de söylemek istiyorum,imkanı olan şu motorun lastiklerini değiştirsin.Düşük hızlarda bile fren yapınca kayıyorlar.Maalesef çok sıkıntılı lastiklere sahibiz.
Japon motorları aniden fren yapsanız bile (düşük hızda) lak diye duruyorlar.
Aranızda satıp blakster almayı düşünen arkadaş var mı ?
Aranızda satıp blakster almayı düşünen arkadaş var mı ?
Bu sabah işe giderken yokuş aşağı 30 km hızla gidiyordum.Aniden fren yapmam gerekti,arka frene bastım motor kaydı.Hemde normal bir kayma değil direksiyonu zor toparladım.Neyseki düşmedim.Defalarca bu forumda konuştuk ama yine de söylemek istiyorum,imkanı olan şu motorun lastiklerini değiştirsin.Düşük hızlarda bile fren yapınca kayıyorlar.Maalesef çok sıkıntılı lastiklere sahibiz.
Japon motorları aniden fren yapsanız bile (düşük hızda) lak diye duruyorlar.
xv950 parasını hakeden bir motor değil. Japon mallarında bi intruder alınır diye düşünüyorum.
Harleyin bambaşka dünyası var zaten, çoğu harley sahipleri yedek parça sorununu kasko ile hallediyor.(ki çok mantıklı çözüm) çünkü sisi bar highway hawk krom gibi süslü püslü kaliteli bir malzeme ve adı olsa dahi, 600+ üstünde fiyatları var. Gerçekten çok pahallı.
Fortyeight bütçemi aşacağından 883 iron düşünüyorum ben, yazılım+keyless+alarm avantaj sayılabilir.