Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
bana 1500de ikinci bakım dendi servisten,yaptık tabi ikinci bakımı. Şuan 2100km deyim. sorun yok devam ediyoruz çok şükür.

Bu kadar erken olmaması gerek ikinci bakımın aslında.

Yarın hem servisi hem benelli türkiyeyi arıcam bakalım ne dicek.

İlginç bir şekilde birçok kişi hem burada hem yurtdışında debriyaj sertliginden şikayetçi fakat bana hiç sert gibi gelmedi, hiç yormuyor beni.

Aynı şekilde bende yorulmuyorum baya bir alıştım. Sanki yumuşakmış gibi geliyor.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Merhabalar.

Kullanıcılarına veya konuyla ilgili bilgiye sahip olanlardan mümkünse yardım rica ediyorum :)

Epeydir motor araştırıyorum hatta son 2-3 yıldır buraya gelip şu motor nasıl, tavsiye vs sorup durdum. Fakat ailevi sebeplerden ve işin ekonomik boyutundan kaynaklı bir türlü dindiremediğim bir motor sevdam var. En sonunda eşim razı oldu. Tabi ki işin ekonomik boyut kısmı çözülemedi :) Aslında isteidğim motor Yamaha Tenere lakin, alabilmem mümkün değil. Bu yüzden Bajaj ve Benelli modellerine yöneldim.

Merak etmeyin Benelli - Bajaj karşılaştırması istemeyeceğim. Aklımı kurcalayan konu, TNT 25 ve 250 karşılaştırması. İnternette epey bilgi alabildim fakat kullanıcıdan alabileceğim yorumlar daha faydalı tabi ki.

Benim motordan beklentim şu, İstanbul içi beni trafikten kurtarsın, TEM e girince kamyonların arasında kalmayayım, ani hızlanmaları olsun. Maksimum hız, yanlaması, ön kaldırması, amuda gitmesi gibi takıntılarım yok. Zira yaş olarak artık korkar hale geldim böyle şeylerden. Önceden CBR 125 motorum vardı, o bile tatmin etmekteydi.
Bunun dışında, en büyük hayalim bir Yunanistan gezisi. TNT 25 ve 250 konusuna geri dönersek ve istediğim özelliklere göre TnT 250 için aradaki farkı ödemeye sizce gerek var mı ? Çok çok önemli mi ? Biliyorum beygiri daha fazla, ön tarafta çift disk var sanırım.

Son olarak, bu motora uzun yol için cam ve arkaya 3 tane (2 side, 1 top) çanta takabilir miyim ? Hani nasıl duracağı gibi bir estetik kaygım yok. Zira senede 3-4 kere kullanırım bu aksesuarları. Hani motorda bu çantaları takacak yer yok (böyle birşey varm ı bilmiyorum), çam takamazsın vb gibi bir durum var mı ?
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Merhaba Dostlar,

Yeni üyeyim ilk mesajım , İstanbul Trafiğinden sıkılıp motorsiklet almaya karar verdim ehliyet sınavına kısmetse haftaya alacağım.

- İlk motorum olacak , kullanıcı arkadaşlar cevaplarsa çok memnun olurum. Sizce uygun mu ilk motor olmaya. Sıkıntı yaşar mıyım. Aklımda diğer alternatif pulsar 200ns var tavsiyelerinizi rica ederim.

- Sele 71 Cm yazıyor doğru mu bu ? Ben kısayım öyle ise rahat ederim baya.

- Ekipmanımı aldım , lastik için bütçe ayırdım 900,00 TL civarı lastik tavsiye edebilir misiniz.

Şimdiden teşekkürler

Pulsar ve diğer eşdeğer modellere ile ilgili epeyi tartıştık ilk yorumlarda şuan için kronik bir arızası da görülmedi çok şükür. İlk motor olabilir ama öncelikle biraz eğitim alman lazım pat küt devirme diye. Lastik değişimi için acele etme 1 2 ay kullan acemiliğini atlat sonra bakarsın zaten hız yapmayacağın için risk yaratmaz sana. Motosikleti alırsan eğer aldığın an koruma takozlarını taktırmayı unutma.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Merhabalar.

Kullanıcılarına veya konuyla ilgili bilgiye sahip olanlardan mümkünse yardım rica ediyorum :)

Epeydir motor araştırıyorum hatta son 2-3 yıldır buraya gelip şu motor nasıl, tavsiye vs sorup durdum. Fakat ailevi sebeplerden ve işin ekonomik boyutundan kaynaklı bir türlü dindiremediğim bir motor sevdam var. En sonunda eşim razı oldu. Tabi ki işin ekonomik boyut kısmı çözülemedi :) Aslında isteidğim motor Yamaha Tenere lakin, alabilmem mümkün değil. Bu yüzden Bajaj ve Benelli modellerine yöneldim.

Merak etmeyin Benelli - Bajaj karşılaştırması istemeyeceğim. Aklımı kurcalayan konu, TNT 25 ve 250 karşılaştırması. İnternette epey bilgi alabildim fakat kullanıcıdan alabileceğim yorumlar daha faydalı tabi ki.

Benim motordan beklentim şu, İstanbul içi beni trafikten kurtarsın, TEM e girince kamyonların arasında kalmayayım, ani hızlanmaları olsun. Maksimum hız, yanlaması, ön kaldırması, amuda gitmesi gibi takıntılarım yok. Zira yaş olarak artık korkar hale geldim böyle şeylerden. Önceden CBR 125 motorum vardı, o bile tatmin etmekteydi.
Bunun dışında, en büyük hayalim bir Yunanistan gezisi. TNT 25 ve 250 konusuna geri dönersek ve istediğim özelliklere göre TnT 250 için aradaki farkı ödemeye sizce gerek var mı ? Çok çok önemli mi ? Biliyorum beygiri daha fazla, ön tarafta çift disk var sanırım.

Son olarak, bu motora uzun yol için cam ve arkaya 3 tane (2 side, 1 top) çanta takabilir miyim ? Hani nasıl duracağı gibi bir estetik kaygım yok. Zira senede 3-4 kere kullanırım bu aksesuarları. Hani motorda bu çantaları takacak yer yok (böyle birşey varm ı bilmiyorum), çam takamazsın vb gibi bir durum var mı ?

Top çanta takan bir arkadaş vardı görüntü olarak kötüde olmamıştı bence side çantada iyi bi usta takabilir diye düşünüyorum. cam işi biraz bekler çünkü aksesuarların gelmesini bekliyoruz. TNT 25 ile Yunanistan gezisi yapabilirsin fakat motosiklet ara ara dinlendirmen lazım facebook sayfasında uzun yol yapıldığıyla ilgili yorumlar okumuştum. Birde dediğin gibi bajaj ile karşılaştırma isteme ilk yorumlara bak :) TNT 250 tabiki TNT 25'ten daha üstün bir performans sergileyecek bütçen varsa senin kararın ama dediğin ani hızlanmaları TNT 25 kolaylıkla yapar.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Motosikleti 4x4'lük hazırlayıp veda ediyorsun bu yazı geçir bari

Aynen oyle oldu. Hatun rahat edemedi bir turlu. Eger satabilirsem direkt enduro alacagim nasipse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

Sanırım bu fiyata biraz zor olacak. Aynı fiyat ile sıfırı satılıyorken ...

Teorik olarak evet. Uzerine plaka masraflari ve aksesuarlari dusunursek alan avantajli olacak. Nasip satarsak buyuk makina alacagim
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Motul 5100 ya da Motul 7100?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst