Tekrar teşekkür ediyorum
Motora detaylıca baktım işten çıkmadan önce. Gösterge panelini tutan metal yamulmuş sadece, biraz çekiştirince düzeldi.
2 santim dediğim çatlak yarım santim imiş
Uzaklaştı dediğim debriyaj kolu aslında yamulmuş.
Hasarın büyük kısmını koruma takozu ve artçı tutmaçları almış.
Debriyaj:
https://www.dropbox.com/s/lfh75q5t0kpjuxl/2016-06-07 19.12.36.jpg?dl=0
Takoz:
https://www.dropbox.com/s/q9k3sep1dgesjjy/2016-06-07 19.12.45.jpg?dl=0
Ön taraf:
https://www.dropbox.com/s/76ppvwttl1p5tvs/2016-06-07 19.13.16.jpg?dl=0
Mont:
https://www.dropbox.com/s/pb9066lju594afe/2016-06-07 19.16.21.jpg?dl=0
Eldivende de kumla karışık cam parçaları vardı. Ekipmansız gezenleri anlamak gerçekten güç. Çıplak gezseydim büyük olasılıkla birkaç dikiş yemiştim.
Motor Sağlam. Ceket dışında zarar gören yok fotoğraflarda