Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Merhaba arkadaşlar. Motosiklete yazılım güncellemesi gelmiş. Ben farklı bir sebeple servise gittiğim için güncellemenin içeriğini sormak aklıma gelmedi fakat gördüğüm kadarıyla motorum güncellemesi öncesi 9500 devirde kesiciye giriyorken artık 10500 devirde kesiciye giriyor ve (psikolojik olabilir) motosiklet serileşti.
Güncelleme Öncesi:
https://www.youtube.com/watch?v=p9i4BySyowU

Güncelleme Sonrası:
https://www.youtube.com/watch?v=gp84pAmgNiM

Kardeş nerde yaptınız güncellemeyi.. Devir artması için bende yaptırmqk istedim..
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Sana iki sorum olacak dostum.

1. Bu işleme bir ücret ödedin mi ?
2. Nerede yaptırdın ?

Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
82
Motosikleti
NC750X
Sana iki sorum olacak dostum.

1. Bu işleme bir ücret ödedin mi ?
2. Nerede yaptırdın ?

Şimdiden teşekkürler.

1. Herhangi bir ücret istemiyorlar.(Zaten isteyemezler)
2. Üçerler Motorda yaptırdım.

Sabah işe gelirken 3 defa stop etti motosiklet. Cumartesi günü stop etme anlarının videoları ile birlikte tekrar servise gitmeyi planlıyorum. Yazılım ile mi alakalı yoksa motorda mı sıkıntı var bir baksınlar.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Bugün Benelli tarafından memnuniyet anketi için arandım. Lastiklerin dandikliğinden ve servis azlığından/yetersizliğinden dert yandım biraz.
Aksesuarları da sordum, önümüzdeki hafta satılmaya başlanacakmış. Koruma takozu, çanta demiri ve birkaç şey daha gelecekmiş. Tur camı da önümüzdeki haftalarda gelirmiş.

Benelli'ye benden +5 puan :cat:

Kötü haber de: Acıbadem Motozer kapanmış. 2-3 kere gittim, kapalılardı. Bugün Hero amblemleriyle süslenmişti satış bayisi. Yeni sahibine Benelli servisliği alacak mısınız diye sordum, büyük olasılıkla alacağını söyledi. Hero+Benelli aynı yerde olur mu, şüpheliyim.
Gitti güzelim servisim. Maltepe servisinden de memnun kalmamıştım. Şişli servisi ile tecrübesi olan var mı?

Servisler ile ilgili sıkıntı olduğu doğrudur her platformda kullanıcılar şikayetçi oluyor. servis ile sıkıntı yaşayanlar çözümü merkezde arasınlar adamlar markaya ciddi önem veriyorlar. arkadaşım servisle tartıştı aradı adamlar gerekirse bayilik ellerinden alınır dedi. TRK502 inş gelir ve ilk ben alırım
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
14
1. Herhangi bir ücret istemiyorlar.(Zaten isteyemezler)
2. Üçerler Motorda yaptırdım.

Sabah işe gelirken 3 defa stop etti motosiklet. Cumartesi günü stop etme anlarının videoları ile birlikte tekrar servise gitmeyi planlıyorum. Yazılım ile mi alakalı yoksa motorda mı sıkıntı var bir baksınlar.

Stop etme sorunu bende de var guncelleme vs yok ama motor sicakligi ayirt etmeden arada stop ediyor.genelde dusuk hizda dusuk devirde.sorun olmaya basladi
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
22
Selam dostlar,

Sigortayı hallettim bugün 34 plaka 1630,00 TL en düşük çıktı ( Şirketim üzerine aldım ).

Yarın motoru teslim alacağım.

Arkadaşlar Bu stop etme sorunu nedir ve neden çözüm aramıyorsunuz ? Bu durum can sıkıcı değil mi ? Kronik mi bu sorun ?
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
82
Motosikleti
NC750X
Selam dostlar,

Sigortayı hallettim bugün 34 plaka 1630,00 TL en düşük çıktı ( Şirketim üzerine aldım ).

Yarın motoru teslim alacağım.

Arkadaşlar Bu stop etme sorunu nedir ve neden çözüm aramıyorsunuz ? Bu durum can sıkıcı değil mi ? Kronik mi bu sorun ?

Stop etme sorunu cumartesi günü attırdığım yazılım sonrasında ortaya çıktı ve çözüm arama kısmını servisin üstlenmesi gerektiğini düşüyorum.Motorun stop etmesi herkez için can sıkıcı ve bazı durumlarda tehlikeli bence. (En azından şimdiye kadar motorunun stop etmesi hoşuna giden birine denk gelmedim) Kronik bir sorun olup olmadığını söylemek için bu sorunu yaşayan kullanıcı sayısına bakmak lazım.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
22
Stop etme sorunu cumartesi günü attırdığım yazılım sonrasında ortaya çıktı ve çözüm arama kısmını servisin üstlenmesi gerektiğini düşüyorum.Motorun stop etmesi herkez için can sıkıcı ve bazı durumlarda tehlikeli bence. (En azından şimdiye kadar motorunun stop etmesi hoşuna giden birine denk gelmedim) Kronik bir sorun olup olmadığını söylemek için bu sorunu yaşayan kullanıcı sayısına bakmak lazım.

Şunu demek istedim , kimisi için sorun olmuyor arada stop etmesi ve özen göstermiyor. Böyle olunca o kişi için bu bir sorun teşkil etmiyor. (Can sıkıcı değil mi derken bunu kastettim )

Örneğin ben yeni bir motorsiklet kullanıcısıyım ve ilk motorum öğrenecek çok şeyim var.Stop etme durumu olursa benden kaynaklandığını düşünebilirim. Servis'e gittim diyelim (ilgisizliği Biliyorsunuz. ) bir şeyi yok dediler ve kabullendim. Tek çare burada kullanıcıların tecrübe ve deneyimlerinden faydalanmak.

Sayfanın en başından beri okudum ve birkaç kullanıcı dışında motoru alan kaybolmuş :) Bu çok kötü , bilgi tüketimi var ancak paylaşım çok zayıf.
Burada zaman ayırıp sizin gibi tecrübelerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ediyorum.


Bknz. Benelli'ye mail attım ve sitelerinde mevcut olan 71cm yazan sele yüksekliğini düzeltmelerini rica ettim/bilgi verdim , geri dönüş yaptılar ancak. 2 hafta oldu hala değişmedi. İlgili diyen arkadaşların haberi olsun :) Belki webmasterları kayıptır bilemem :)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Şükür ki şu stop etme problemi bende olmadı. Yalnızca Cuma günü e5 biraz boştu, hızlanayım dedim. En son ibreye baktığımda 130KM ile gidiyordum 8000-8500 devir arasında. Sonra birdenbire bir yığıldı motor... İki elimde sıkı sıkı tutmuyor olsam asfaltı öperdim herhalde. 130 ile giderken kesicinin girmesi can sıkıcı. Çok erken bir hız. Dikkatli olmakta fayda var.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Şükür ki şu stop etme problemi bende olmadı. Yalnızca Cuma günü e5 biraz boştu, hızlanayım dedim. En son ibreye baktığımda 130KM ile gidiyordum 8000-8500 devir arasında. Sonra birdenbire bir yığıldı motor... İki elimde sıkı sıkı tutmuyor olsam asfaltı öperdim herhalde. 130 ile giderken kesicinin girmesi can sıkıcı. Çok erken bir hız. Dikkatli olmakta fayda var.

9500 de kesiciye giriyor hocam. Bu arada ben 140 a çıktım daha da gidiyordu motosiklet ama rüzgar çok diye zorlamadım.

Bence yeniden bir deneyin derim.

Stop etme sorunu bende 4 defa oldu o da şöyle . 1 de iken düşük devir. 1 den 2 ye geçtim yine düşük devirde stop etti.

bir sonraki bakımda onu da göstericem ama her zaman olan bir şey değil.
 
Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
15
Arkadaşlar selamlar. Motorumu aldığım yerde ilk bakımı sorduğumda 500 km. olduğunu söylediler. Kullanma kılavuzuna baktığımda ise 1000 km olduğunu görüyorum. Sizde durum nasıl acaba. Birde kılavuz demişken, bana bir belge veya kılavuz verilmedi. Sorduğumda ise sadece sisteme işleneceğini söylediler. Bir de ilk motorum ve çok yeniyim. Tek tecrübem ehliyet kursu. Bir branda almak istiyorum ama hangisini alacağımı bilmiyorum. Bilen arkadaşlardan yardım eden olursa sevinirim.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Arkadaşlar selamlar. Motorumu aldığım yerde ilk bakımı sorduğumda 500 km. olduğunu söylediler. Kullanma kılavuzuna baktığımda ise 1000 km olduğunu görüyorum. Sizde durum nasıl acaba. Birde kılavuz demişken, bana bir belge veya kılavuz verilmedi. Sorduğumda ise sadece sisteme işleneceğini söylediler. Bir de ilk motorum ve çok yeniyim. Tek tecrübem ehliyet kursu. Bir branda almak istiyorum ama hangisini alacağımı bilmiyorum. Bilen arkadaşlardan yardım eden olursa sevinirim.

Servislerin bir çoğu aynı bilgiyi veriyor maalesef. Bana da 500'de gel dediler. 800KM'de gittim. Bir problem olmadı. Bir kağıt vermediler, kullanma klavuzu; https://drive.google.com/file/d/0BxTiO5PGdVv6S2M0cUdYdkVtUGc/edit

Branda için bir bilgim yok maalesef. Gerek duymadım hiç.

Kazasız belasız yolculuklar.
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
23
Arkadaslar benim 1800 km oldu motoru alali stop etme durumu dusuk vitesde cok nadir oldu. Sanirim oda debraji ayarlayamamdan kaynaklidir. Bu arada 135 km hiza ciktim bende daha da gider hissiyati verdi. Bunlarin kafadan ses geliyor sanirim cogu kiside var. Servise 3000 bakiminda gosterecegim.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Arkadaşlar selamlar. Motorumu aldığım yerde ilk bakımı sorduğumda 500 km. olduğunu söylediler. Kullanma kılavuzuna baktığımda ise 1000 km olduğunu görüyorum. Sizde durum nasıl acaba. Birde kılavuz demişken, bana bir belge veya kılavuz verilmedi. Sorduğumda ise sadece sisteme işleneceğini söylediler. Bir de ilk motorum ve çok yeniyim. Tek tecrübem ehliyet kursu. Bir branda almak istiyorum ama hangisini alacağımı bilmiyorum. Bilen arkadaşlardan yardım eden olursa sevinirim.

Bana 750 km de gel dediler. Daha sonra Benelli müşteri memnuniyeti için aradı ilk bakımın 1000 km olduğunu söyledi.

Onun için 500 e inanmayın .
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
82
Motosikleti
NC750X
Arkadaşlar selamlar. Motorumu aldığım yerde ilk bakımı sorduğumda 500 km. olduğunu söylediler. Kullanma kılavuzuna baktığımda ise 1000 km olduğunu görüyorum. Sizde durum nasıl acaba. Birde kılavuz demişken, bana bir belge veya kılavuz verilmedi. Sorduğumda ise sadece sisteme işleneceğini söylediler. Bir de ilk motorum ve çok yeniyim. Tek tecrübem ehliyet kursu. Bir branda almak istiyorum ama hangisini alacağımı bilmiyorum. Bilen arkadaşlardan yardım eden olursa sevinirim.

Bana verilen garanti belgesi aşağıdaki gibi. Servisteki ustada zincir bakımını ve motorun sıvı kontrollerini yaptığın sürece çizelgedeki zamanlarda gelmen yeterli dedi.
MJ01y1.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Kafadan gelen sesin kaynağı aşağıdaki işaretlediğim kısım. Titreşim nedeniyle 2 parça birbirine çarpıyor. Serviste çok amaçlı bir sprey yağ ile sesi kestiler.
r9306V.jpg
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Bana verilen garanti belgesi aşağıdaki gibi. Servisteki ustada zincir bakımını ve motorun sıvı kontrollerini yaptığın sürece çizelgedeki zamanlarda gelmen yeterli dedi.
http://i.hizliresim.com/MJ01y1.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Kafadan gelen sesin kaynağı aşağıdaki işaretlediğim kısım. Titreşim nedeniyle 2 parça birbirine çarpıyor. Serviste çok amaçlı bir sprey yağ ile sesi kestiler.
http://i.hizliresim.com/r9306V.jpg

Sprey gelen ses için geçiçi oluyur. İşaretli bölğenin birleşim yerine çift taraflı bant yapıştırdığınız zaman kalıcı ses gidiyor..
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
İlk bakım 1000 km'de servisler bilinçli çağırıyor olabilir erken yağ değişimi erken para :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Arkadaslar benim 1800 km oldu motoru alali stop etme durumu dusuk vitesde cok nadir oldu. Sanirim oda debraji ayarlayamamdan kaynaklidir. Bu arada 135 km hiza ciktim bende daha da gider hissiyati verdi. Bunlarin kafadan ses geliyor sanirim cogu kiside var. Servise 3000 bakiminda gosterecegim.

Maşallah inmiyorsun üstünden heralde :) videoda gördüm 138 yapanı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst