Bugun biraz sürdüm,serviste plaka takarken bir de plastik çerçeve taktılar,plaka alttan çerçeveden çıkıp acayıp zırıltı yapıyor, 4-5 sefer yerine taktım fakat hep çıkıyor, çerçeveyi iptal edecegim, zaten sadece plaka daha sade ve şık durur.
Gelelim kafa/far'daki zırıltısına, devir yukselince o da yukseliyor, biraz baktım gözle görülen bir şey yok, bu tip şeylerde çozumu kolay teşhisi zor olur. Hiç vaktim olmadığından uğraşamıyorum, inşallah birimiz zırıltının kaynağını tespit edip bizimle de paylaşır.
Motorun hızlanması lineer'dir hiç güç patlaması olmuyor.
Ön cam takan,düşünen var mı?