Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Arkadaşlar bu motosiklet "İTALYAN" markası adı altında "ÇİN" tarafından üretilip, pazarlanıyor değil mi? Yani İtalyanların elinde herhangi bir hisse bile yok?? Yanlış mı biliyorum? Yani bildiğiniz çinli?
Benelli markası Çinli bir motosiklet markasına satıldı fakat tasarım vs. benelliye ait %100 satılmış değil çin üretmi olduğundan dolayı fiyatı düştü sadece parça kalitesi felan gayet Benelli :)
 
Katılım
17 Nis 2016
Mesajlar
16
merhaba arkadaşlar foruma benelli için giriyordum ve sonunda tnt 25 aldım kullandıkça yorumları yazarım suan 250 km oldu zırıltı dışında sorunum yok şimdilik...

Motorun hayırlı olsun. Bende inş. yarın siparişi vereceğim beyaz sadece ellerinde vardı oda güzel fakat gönlüm yeşil renkten yana artık bir hafta bekleyeceğiz...
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Arkadaşlar motor boştayken herşey normal viteste giderken soö taraftan sanki bir zırıltı sesi var.

Sizde de var mı ya da dikkat ettiniz mi[/QUOT
Selamlar,
Aynı noktadan aynı sesi ben de işitiyorum. Ayrıca, kafa grenejının altındaki iki somun da iyice sıkılı. Sorun nerde acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

Boy 1.82
110Km'yi geçtik. Çok şükür problemsiz devam ediyoruz :)


Sağlıkla nice km'lere kardeşim...
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
onlarca marka model kıyasladım burada artılarını eksilerini saydım hala kıyaslama yapanlar var. Motosiklet çin hint italyan gerçekten sıkıldık bunları okumaktan genede son kez yazayım. Benelli çinlilere satıldı fakat tasarım dizayn konfor vs. hala italyanlarda italyanlar proje sunuyor çinliler üretip gönderiyor. Motorun sesi gücü vs. hala orjinal Benelli malzeme kalitesinide zamanla anlayacaz. Lastikleri değiştirin.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Bugun biraz sürdüm,serviste plaka takarken bir de plastik çerçeve taktılar,plaka alttan çerçeveden çıkıp acayıp zırıltı yapıyor, 4-5 sefer yerine taktım fakat hep çıkıyor, çerçeveyi iptal edecegim, zaten sadece plaka daha sade ve şık durur.

Gelelim kafa/far'daki zırıltısına, devir yukselince o da yukseliyor, biraz baktım gözle görülen bir şey yok, bu tip şeylerde çozumu kolay teşhisi zor olur. Hiç vaktim olmadığından uğraşamıyorum, inşallah birimiz zırıltının kaynağını tespit edip bizimle de paylaşır.

Motorun hızlanması lineer'dir hiç güç patlaması olmuyor.

Ön cam takan,düşünen var mı?


Evet, umarız ben de de olan o sesin kaynağını bir arkadaşımız bulur ve bizimle paylaşır. Kafa grenajında olmayan ya da gevşeyen herhangi bir somun yok. Dert başka yerde. Aslına bakılırsa kafaya takılacak da bir ses değil. Lakin varsa bir hal çaresi elbette bakılır. Ben ön camdan da önemli olarak arkaya teker üstüne pulsardakine benzer bir çamurluğu oldukça lüzumlu görüyorum. Hafif ıslak bir yoldan geçtikten sonra motorun arkasındaki manzara berbattı açıkçası.. Nasıl bir şey düşünülebilir, uyar, bilmiyorum ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

Milimadami yorumlarin cok faydali oldu tesekkurler. Gercekten icime su serptin. En buyuk derdim esimdi. Aksesuar sikinti gercekten su anda hicbirsey yok. Korum demiri topcase aparati ve on cam onceliklerim. Dilerim biran once onlar da gelir.


Düşünüyorsanız ve bu paralara bir makina arzu ediyorsanız, gerçekten karşılığını bulacaksınız. Ufak tefek sorunlar oluyor, onlar da hallolacak cinsten. 20 yıldır aktif motor kullanırım, başta etme tutma bizi borçlandırma demişti, şimdi o bile "sakın bensiz gezme" diyor, motorun sunduğu kaliteli sürüş keyfinin artçı selenin yüksekliğinin dezavantajına baskın geldiğini her daim söylüyor. Ama keşke sözünü ettiğiniz aparatları distribütörler ya da servisler bize sunmak suretiyle keyfimizi katlasalar... Ya da AKIN kardeşim Bursa'dan imdadımıza ustasını ulaştırsa...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

ne mutlu faydası olduysa. Vale moto facebook sayfasından aksesuarların ellerine yavaş yavaş geldiğini bildiriyor. Bi kontrol etmekte, yada bi uğramakta fayda var. yarın uygun olursam gideceğim. bilgilendiririm.

Lütfen aksesuarlar yönüyle yeni bir şey olursa bizi bilgilendirin. İmkanlardan mahrum bölgedeyiz. Özellikle arkadan çamur sıçratmasına yönelik bir tedbir de düşünmek lazım.. Ne yapılabilir. AKE'nin paylaştığı resimdeki motorun sahibi arkadaşımız yan çantaları nasıl monte ettiğini ve ne tür bir çanta aldığını biizmle paylaşırsa memnun oluruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

dediğin çok doğru asfaltda evet. ancak marmaris için kilitli parke taş. o sıkıntı. gerçi benim scarabeo da city grip var onla bile tedirginim ya neyse. Rosso fiyatları nasıl?
PS: İşten erken çıkıp işlemlere başlatıyorum nasipse çarşamba akçamı teslim ederler. ben siyah alıyorum ama umarım hata yapmıyorumdur. çizik illa ki olacak. acaba çok belli olur mu bilemedim :(


Başta resimlerden yeşil alacağım demiştim, ama yan yana gördüğümde "beyaz" dedim. Evet, beyaz beyaz...
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Evet, umarız ben de de olan o sesin kaynağını bir arkadaşımız bulur ve bizimle paylaşır. Kafa grenajında olmayan ya da gevşeyen herhangi bir somun yok. Dert başka yerde. Aslına bakılırsa kafaya takılacak da bir ses değil. Lakin varsa bir hal çaresi elbette bakılır. Ben ön camdan da önemli olarak arkaya teker üstüne pulsardakine benzer bir çamurluğu oldukça lüzumlu görüyorum. Hafif ıslak bir yoldan geçtikten sonra motorun arkasındaki manzara berbattı açıkçası.. Nasıl bir şey düşünülebilir, uyar, bilmiyorum ki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------




Düşünüyorsanız ve bu paralara bir makina arzu ediyorsanız, gerçekten karşılığını bulacaksınız. Ufak tefek sorunlar oluyor, onlar da hallolacak cinsten. 20 yıldır aktif motor kullanırım, başta etme tutma bizi borçlandırma demişti, şimdi o bile "sakın bensiz gezme" diyor, motorun sunduğu kaliteli sürüş keyfinin artçı selenin yüksekliğinin dezavantajına baskın geldiğini her daim söylüyor. Ama keşke sözünü ettiğiniz aparatları distribütörler ya da servisler bize sunmak suretiyle keyfimizi katlasalar... Ya da AKIN kardeşim Bursa'dan imdadımıza ustasını ulaştırsa...

Başından bu yana yorumlarınız beni çok rahatlattı gerçekten. Scarabeo'nun selesi tek olduğu için önünde rüzgarını ben kesiyordum. TNT 25'in arkası biraz yüksek. Artık yapacak birşey yok güzel giyindikten sonra hiçbirşey olmaz diye düşünüyorum.

Dediğiniz çok doğru 250'liklerin arasında fiyat / kalite dengesinde yanına yaklaşabilen yok. Dezavantajımız aksesuar yok. Topcase için bile bayiden düzgün cevap alamadım. Gelecek falan diyor ya bekliyoruz bakalım. Dün akşam gidip kaporayı verdim. Nasipse birkaç güne ben de aranıza katılacağım.

İlk defa bu tarzda bir motor sahibi oluyorum. Dün gidip biraz daha iyice sağına soluna baktım ve fark ettim ki ruhsat koyacak kadar yer yokmuş :( Sanıyorum birkaç kez ruhsattan ceza yedikten sonra akıllanır yanımdan ayırmam diye düşünüyorum. Yaklaşık bir haftadır bakmadığım yurt dışı sitesi kalmadı. Hindistan, Tayland, İran BN 251 ya da TNT 25 olarak çok araştırdım. Ancak aksesuar yok. Ne yazık ki beklemekten başka yapacak birşey yok. En azından bi koruma demiri ya da topcase aparatı olsaydı gerisini uydururdum. Okuyanlardan ricam buldukları aksesuar ürünlerini fotoğraflı, fiyatlı ve adreslerini de paylaşırsa sanıyorum herkese faydası olacaktır.

Tekerinize taş değmesin...

PS: Bu arada beyaza karar verdim :queen::queen:
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Action cam geldi sonunda, tez vakitte videolar ile motoru inceleyeceğiz. Motor konusunda tereddütlü arkadaşlar biraz daha beklesinler bakalım. Arzu eden olursa, youtube'a yüklenen Saroz körfezi Kömür Limanı seyahatimize dair videolardan motorun performansını inceleyebilirsiniz. Kamera, Inazuma kullanan arkadaşın kaskına bağlıdır. Yeşil Benelli, zaten bir ön sırada olduğundan ilginizi rahatlıkla çekecektir.

https://www.youtube.com/channel/UCt7yfFU5qVtsXz4KzsfUJ8g

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------

Arkadaşlar bu motosiklet "İTALYAN" markası adı altında "ÇİN" tarafından üretilip, pazarlanıyor değil mi? Yani İtalyanların elinde herhangi bir hisse bile yok?? Yanlış mı biliyorum? Yani bildiğiniz çinli?

Müthiş tespit. Fakat artık bir motorun, Çin'de üretildiğini tespit etmek büyük bir marifet değil yazık ki. Muadil sayılabilecek motorlar Fazlaca tercih gören Suzuki Inazuma ile aynı ülke sınırları içerisinde üretilen bir motor. Çin üretimi Apple Iphone ile belki de yan yana fabrikaları. Fakat Apple Iphone'un malzeme kalitesi ne kadar iyiyse, Apple Iphone'dan sadece 3 kat paha sahibi olan bu motor da o kadar iyi. İhtiyar çok bilen huysuzlar gibi "ıy, Çin'de üretilen motora binmem ben" diyip yersiz önyargıda bulunmak yerine, en yakın bayiye gidip bir incelemeyi tavsiye ediyorum.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Bir soru daha eklemek istiyorum izninizle. Malum diğer rakibindeki gibi belli veya tüm devir aralığında zırıltı, anormal gürüldü vb var mı ? plakalık hariç tabi.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Action cam geldi sonunda, tez vakitte videolar ile motoru inceleyeceğiz. Motor konusunda tereddütlü arkadaşlar biraz daha beklesinler bakalım. Arzu eden olursa, youtube'a yüklenen Saroz körfezi Kömür Limanı seyahatimize dair videolardan motorun performansını inceleyebilirsiniz. Kamera, Inazuma kullanan arkadaşın kaskına bağlıdır. Yeşil Benelli, zaten bir ön sırada olduğundan ilginizi rahatlıkla çekecektir.

https://www.youtube.com/channel/UCt7yfFU5qVtsXz4KzsfUJ8g

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:44 ----------



Müthiş tespit. Fakat artık bir motorun, Çin'de üretildiğini tespit etmek büyük bir marifet değil yazık ki. Muadil sayılabilecek motorlar Fazlaca tercih gören Suzuki Inazuma ile aynı ülke sınırları içerisinde üretilen bir motor. Çin üretimi Apple Iphone ile belki de yan yana fabrikaları. Fakat Apple Iphone'un malzeme kalitesi ne kadar iyiyse, Apple Iphone'dan sadece 3 kat paha sahibi olan bu motor da o kadar iyi. İhtiyar çok bilen huysuzlar gibi "ıy, Çin'de üretilen motora binmem ben" diyip yersiz önyargıda bulunmak yerine, en yakın bayiye gidip bir incelemeyi tavsiye ediyorum.

Ben pindim:queen:::gazla:: Kısa da olsa bi tur attım.Malzeme kalitesi iyi geldi gözüme.Kullanış olarak Pulsar 200 NS i andırıyor.
944875_10154081390739451_2461448608485414320_n.jpg
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arkadanlar merhabalar

Vale motoda çanta demiri ve takoz varmış. Her ikisi de 150şer TL. Birkaç güne de egzost gelecekmiş. O da 500 - 700 arasında olacağını söyledi.


Tevfik Fikret Cd. Kocasinan 4. Sk. Ferhatoğlu Ap. no:3/5 Bahçelievler İstanbul/Türkiye

+90-212-5804030
+90-542-3267966

[email protected]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

Arkadaşlar Topcase konusunda bana yardımcı olur musunuz? Marmaris'te case bulmak dert. Mecburen internetten sipariş vereceğim. Büyüklük ve denge konusunda tereddütlerim var. Bana yardımcı olur musnuz lütfen. Maxem kalite olarak SHAD, GIVI ya da KAPPA yanına yaklaşacağını tahmin etmiyorum ancak Maxem kullanan varsa yorumlarını rica edeceğim.


http://www.motosikletaksesuarlari.com/KAPPA-K42N-cANTA-SIYAH_32948.html
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Shad-SH-45-Motosiklet-Arka-Canta_32142.html
http://urun.n11.com/canta/maxem-sl-45-arka-canta-siyah-ust-tasima-demiri-sirtlik-P99094624
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Dört zamanlı motor yağına eşdeğer veya API SAE hizmet derecesi SJ'den daha yüksek olan motor yağı kullanınız. Tavsiye edilen 10w/50'dir. SJ'den daha yüksek derken neyi kastediyor arkadaşlar.
TNT 25 Periyodik bakım tablosu http://goo.gl/o3lNOk
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım Yalova' dan yazıyorum ,bu motordan Yalova da 3 tane var ,birbirimizi tanımamamıza rağmen neredeyse geldiği ilk gün aldık .mesajlarin tamamını okudum çok faydalandım paylaşımlarınız çok güzel ,benelli 25 motorum henüz 500 km oldu şimdilik yavaş yavaş kullanıyoruz bakalım.Herkese selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst