- Katılım
- 2 Nis 2016
- Mesajlar
- 30
Merhaba arkadaşlar bir kaç görüş belirtmek istedim. Tamamen kendi fikirlerimdir. Motoru almak isteyen arkadaşlara ışık olur diye tahmin ediyorum.
1. Bu Motor alınır. Artıları eksilerinden çok fazla. Kafadan gelen ses (Servise daha gitmedim, çözülebileceğini düşünüyorum) ve Kötü lastikler dışında belki sele altı depolamasının çok çok küçük olmasını hatta hiç olmamasını söyleyebilirim. Artılarına gelirsek, Fiyat/Performans olarak bence şu anda sınıfında rakibi yok. Pulsar ile çok kıyaslama oldu ancak ben pulsarın üstüne bindiğimde bundan aldığım keyfin zerresini almadım. Sesi zaten kıyaslamazsınız bile. Bu Makina tabiri caizse 600 lük gibi çalışıyor. Egsoz sesi çok yeterli.
2. Hemen hemen herkesin motoru yeni, henüz bir çoğumuz servis ve yedek parça tecrübesini yaşamadık. Ancak istanbul için baktığımızda bir çok noktada yetkili servisi mevcut.
3. Motorun malzeme kalitesi fiyatına oranla oldukça iyi.
4. Motorun ataklığı, torku, hızı bana göre 250 cc olan bir motosiklet için gayet yeterli. Vites aralıklarının kısa olması gibi bir eleştiri var, nispeten doğru olabilir. Benim açımdan sürüşü etkileyen bir detay değil.
5. amortisör ve titreşimsizlik çok yeterli.
6. Artçı her zaman rahat. (Test Edilmiştir)
7. Alet Gergin
1. Bu Motor alınır. Artıları eksilerinden çok fazla. Kafadan gelen ses (Servise daha gitmedim, çözülebileceğini düşünüyorum) ve Kötü lastikler dışında belki sele altı depolamasının çok çok küçük olmasını hatta hiç olmamasını söyleyebilirim. Artılarına gelirsek, Fiyat/Performans olarak bence şu anda sınıfında rakibi yok. Pulsar ile çok kıyaslama oldu ancak ben pulsarın üstüne bindiğimde bundan aldığım keyfin zerresini almadım. Sesi zaten kıyaslamazsınız bile. Bu Makina tabiri caizse 600 lük gibi çalışıyor. Egsoz sesi çok yeterli.
2. Hemen hemen herkesin motoru yeni, henüz bir çoğumuz servis ve yedek parça tecrübesini yaşamadık. Ancak istanbul için baktığımızda bir çok noktada yetkili servisi mevcut.
3. Motorun malzeme kalitesi fiyatına oranla oldukça iyi.
4. Motorun ataklığı, torku, hızı bana göre 250 cc olan bir motosiklet için gayet yeterli. Vites aralıklarının kısa olması gibi bir eleştiri var, nispeten doğru olabilir. Benim açımdan sürüşü etkileyen bir detay değil.
5. amortisör ve titreşimsizlik çok yeterli.
6. Artçı her zaman rahat. (Test Edilmiştir)
7. Alet Gergin

