Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Merhaba arkadaşlar bir kaç görüş belirtmek istedim. Tamamen kendi fikirlerimdir. Motoru almak isteyen arkadaşlara ışık olur diye tahmin ediyorum.

1. Bu Motor alınır. Artıları eksilerinden çok fazla. Kafadan gelen ses (Servise daha gitmedim, çözülebileceğini düşünüyorum) ve Kötü lastikler dışında belki sele altı depolamasının çok çok küçük olmasını hatta hiç olmamasını söyleyebilirim. Artılarına gelirsek, Fiyat/Performans olarak bence şu anda sınıfında rakibi yok. Pulsar ile çok kıyaslama oldu ancak ben pulsarın üstüne bindiğimde bundan aldığım keyfin zerresini almadım. Sesi zaten kıyaslamazsınız bile. Bu Makina tabiri caizse 600 lük gibi çalışıyor. Egsoz sesi çok yeterli.

2. Hemen hemen herkesin motoru yeni, henüz bir çoğumuz servis ve yedek parça tecrübesini yaşamadık. Ancak istanbul için baktığımızda bir çok noktada yetkili servisi mevcut.

3. Motorun malzeme kalitesi fiyatına oranla oldukça iyi.

4. Motorun ataklığı, torku, hızı bana göre 250 cc olan bir motosiklet için gayet yeterli. Vites aralıklarının kısa olması gibi bir eleştiri var, nispeten doğru olabilir. Benim açımdan sürüşü etkileyen bir detay değil.

5. amortisör ve titreşimsizlik çok yeterli.

6. Artçı her zaman rahat. (Test Edilmiştir)

7. Alet Gergin :)
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
2 lastik alınır binilir on numara motor bence.Bugün yine 3 4 saat lik gezim oldu yine çok mutlu etti beni bu motor.sorun çıkarmazsa ki çıkaracak gibi değil çok kaliteli malzeme kullanılmış motor da çinli demek çok haksızca bir itham bence güzel güzel binilir düşük yakıtıyla da keyfi sürülür.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Bugun biraz sürdüm,serviste plaka takarken bir de plastik çerçeve taktılar,plaka alttan çerçeveden çıkıp acayıp zırıltı yapıyor, 4-5 sefer yerine taktım fakat hep çıkıyor, çerçeveyi iptal edecegim, zaten sadece plaka daha sade ve şık durur.

Gelelim kafa/far'daki zırıltısına, devir yukselince o da yukseliyor, biraz baktım gözle görülen bir şey yok, bu tip şeylerde çozumu kolay teşhisi zor olur. Hiç vaktim olmadığından uğraşamıyorum, inşallah birimiz zırıltının kaynağını tespit edip bizimle de paylaşır.

Motorun hızlanması lineer'dir hiç güç patlaması olmuyor.

Ön cam takan,düşünen var mı?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Milimadami yorumlarin cok faydali oldu tesekkurler. Gercekten icime su serptin. En buyuk derdim esimdi. Aksesuar sikinti gercekten su anda hicbirsey yok. Korum demiri topcase aparati ve on cam onceliklerim. Dilerim biran once onlar da gelir.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Kazasız belasız eskitirsin hocam inşallah. Senin yorumdan sonra nette de araştırdım litre başı 30 - 35 km diyorlar basınca daha da yakıyormuş tabi.

Servis işini merak ediyorum açıkçası hocam bizi de bilgilendirirsen sevinirim.

Orta sehpa işi biraz üzdü ne yalan söyleyeyim. Yan ayaklar zamanla esniyor genelde. Demek o malum bayi bu yüzden tekerlekli sehpa hediye ediyor. Aynı bayide çanta demiri falan da varmış sanırım.

Ha bir de genel olarak herkese sormak istediğim titreşim mevzusu var tabi.

Esenlikler.

Benim motor 650 km'de, bu hafta içi gidicem servise, 800 km yazıyo ama ben yağı erkenden değiştirmeyi düşünüyorum... Yedek parça konusunu ben de bilmiyorum açıkçası... Yan ayakla geliyor, orta sehpa yok.
59.58 liralık benzinle 417,5 km yol yaptım... Ben yeniyim motor olayında bu arada, bu yakıtı ne kadar etkiler bilmiyorum, zamanla görücez.. bi sonraki değerleri yine yazıcam buraya..
Saygılar :)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Milimadami yorumlarin cok faydali oldu tesekkurler. Gercekten icime su serptin. En buyuk derdim esimdi. Aksesuar sikinti gercekten su anda hicbirsey yok. Korum demiri topcase aparati ve on cam onceliklerim. Dilerim biran once onlar da gelir.

ne mutlu faydası olduysa. Vale moto facebook sayfasından aksesuarların ellerine yavaş yavaş geldiğini bildiriyor. Bi kontrol etmekte, yada bi uğramakta fayda var. yarın uygun olursam gideceğim. bilgilendiririm.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Tüm forumu okudum :)
Motosikleti alıp pişman olan yok servis ve yedek parça konusunda tereddüt edenler var yakıtı merak edenler var vs. okuduğum kadarıyla kısa bir özet geçecem.

1.Benelli web sayfası üzerinden baktığıma göre türkiye geneli bir çok bayii var ( Merkeze yolladığım mesajda başta Ankara olmak üzere tüm şehirlerde bayilikler açılmaya devam edecek denildi.)Bu kadar bayi var ise ve açılmaya devam ederse yedek parça sıkıntısı olmaz.
2.Yakıt konusunda tüm kullanıcılar rodaj döneminde kesin bişey söylemiyor ama ortalama olarak 3,1 - 3,3 gibi bi yakıt tüketimi var.(motor açıldıktan sonra 3,0 altına düşer bence)
3.Hız yapanlar lastikten şikayetçi.(Bu konuda öneriler olması gerekiyor artık).
4.Kıyaslamalar son buldu. Fiyatına göre parça kalitesi, sesi, konforu vs. rakip görülen modellerden üstün geldi.
5.Alet gergin.:mrgreen:
Son olarak aksesuarla ilgili firmaya yine mesaj yolladım aldığım cevap "Aksesuar ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. En kısa zamanda mevcut modellerimizin tüm aksesuarları stok halinde bulundurulup tüm bayilerimize periyodik olarak dağıtılacaktır.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Yolda giderken denk geldim beyaz olanıyla acaba hangi üye dedim bende Halıcıoğlu ayvansaray arasında
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Yurt dışı yakıt tüketim oranları
TNT 600: 100 km'de 6 - 7 lt.
TNT 250: 100 km'de 3,3 - 3,5 lt.
TNT 25: 100 km'de 2,9 - 3 lt.
Ayrıca bir anket araştırması sonucu http://goo.gl/GYdaXg (tnt25 - mt25 - duke 250 - z250 vs.)
anket sonuc resmi : http://goo.gl/egxOat
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Tüm forumu okudum :)
Motosikleti alıp pişman olan yok servis ve yedek parça konusunda tereddüt edenler var yakıtı merak edenler var vs. okuduğum kadarıyla kısa bir özet geçecem.

1.Benelli web sayfası üzerinden baktığıma göre türkiye geneli bir çok bayii var ( Merkeze yolladığım mesajda başta Ankara olmak üzere tüm şehirlerde bayilikler açılmaya devam edecek denildi.)Bu kadar bayi var ise ve açılmaya devam ederse yedek parça sıkıntısı olmaz.
2.Yakıt konusunda tüm kullanıcılar rodaj döneminde kesin bişey söylemiyor ama ortalama olarak 3,1 - 3,3 gibi bi yakıt tüketimi var.(motor açıldıktan sonra 3,0 altına düşer bence)
3.Hız yapanlar lastikten şikayetçi.(Bu konuda öneriler olması gerekiyor artık).
4.Kıyaslamalar son buldu. Fiyatına göre parça kalitesi, sesi, konforu vs. rakip görülen modellerden üstün geldi.
5.Alet gergin.:mrgreen:
Son olarak aksesuarla ilgili firmaya yine mesaj yolladım aldığım cevap "Aksesuar ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. En kısa zamanda mevcut modellerimizin tüm aksesuarları stok halinde bulundurulup tüm bayilerimize periyodik olarak dağıtılacaktır.

Aynen lastik konusunda tavsiyeler gerekli. Birçok kişi şikayetçi. Tecrübeli abilerimizden yorumlar bekliyruz. :)
Bu arada ekran üzerinde hava sıcaklığı göstergesi var mı? Marmaris'te yaşıyorum da malum buralar pek bi sıcak :):):)
 
Katılım
18 Nis 2016
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar foruma benelli için giriyordum ve sonunda tnt 25 aldım kullandıkça yorumları yazarım suan 250 km oldu zırıltı dışında sorunum yok şimdilik...
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Almayı düşünen arkadaşlar heveslensin :)
Bu sabah fatih de 250 lik tnt.ci selamımı almadı ama bizim motor daha iyi torka sahip daha iyi hızlanıyor bilgin olsun :):)
Lastik rosso 2 düşünüyorum şahsen.
Ben katalitik iptali ve egzoz düşünüyorum aynı zaman da nasıl durur sizce bence harika durur :)
Marmaris de ki arkadaş lastik almana gerek yok asfalt zaten lastiğe yapışır oralarda hep lastik yapışacak değil ya :) :pl:
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Arkadaşlar bu motosiklet "İTALYAN" markası adı altında "ÇİN" tarafından üretilip, pazarlanıyor değil mi? Yani İtalyanların elinde herhangi bir hisse bile yok?? Yanlış mı biliyorum? Yani bildiğiniz çinli?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
[url]http://i.hizliresim.com/OA4n6D.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Almayı düşünen arkadaşlar heveslensin :)
Bu sabah fatih de 250 lik tnt.ci selamımı almadı ama bizim motor daha iyi torka sahip daha iyi hızlanıyor bilgin olsun :):)
Lastik rosso 2 düşünüyorum şahsen.
Ben katalitik iptali ve egzoz düşünüyorum aynı zaman da nasıl durur sizce bence harika durur :)
Marmaris de ki arkadaş lastik almana gerek yok asfalt zaten lastiğe yapışır oralarda hep lastik yapışacak değil ya :) :pl:

dediğin çok doğru asfaltda evet. ancak marmaris için kilitli parke taş. o sıkıntı. gerçi benim scarabeo da city grip var onla bile tedirginim ya neyse. Rosso fiyatları nasıl?
PS: İşten erken çıkıp işlemlere başlatıyorum nasipse çarşamba akçamı teslim ederler. ben siyah alıyorum ama umarım hata yapmıyorumdur. çizik illa ki olacak. acaba çok belli olur mu bilemedim :(
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
dediğin çok doğru asfaltda evet. ancak marmaris için kilitli parke taş. o sıkıntı. gerçi benim scarabeo da city grip var onla bile tedirginim ya neyse. Rosso fiyatları nasıl?
PS: İşten erken çıkıp işlemlere başlatıyorum nasipse çarşamba akçamı teslim ederler. ben siyah alıyorum ama umarım hata yapmıyorumdur. çizik illa ki olacak. acaba çok belli olur mu bilemedim :(

beyaz al beyaz :)

BPN8N9.jpg
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Rossoları milimadam internetten 750 tlye bulmuştu.
Marmarisin yolları tsştan diyosun :)
Ben yeşili canlı gör derim görüp beğenmediysen diyecek sözüm yok tabi siyah da iyidir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

Hissenin vs. nin bize bir faydası,getirisi, olumsuz yanı yok o yüzden biz motora, kalitesine, verdiği zevkine vs bakıyoruz.çinli motorlar ile benelliyi canlı olarak görüp değerlendirmeni tavsiye derim.Hisselerle karar vermekte zorlanabilirsin.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Yesili canli goremedim ne yazik ki. Siyah ve beyazi var mevcutta. Ama bilemedim gercekten siyah mi beyaz mi alsam die. Hatun da siyah dedi simdi. ;))
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Yesili canli goremedim ne yazik ki. Siyah ve beyazi var mevcutta. Ama bilemedim gercekten siyah mi beyaz mi alsam die. Hatun da siyah dedi simdi. ;))
Yeşil rengini yakın plan fotograflayip ilk sayfalarda paylasmistim. Farklı bir renk olmuş yakından görmeden karar vermemeli. Bence yeşil siyaha göre daha dikkat çekici. Trafikte siyah daha az fark ediliyor.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Walla dostlar siyah cok guzel. Daha bi alimli duruyor. Ama bu isin bi de tasi topragi var. cizik curuk siritacak cok. Yesili de cok begendim ama onu beklemem gerek ya da baska sehirden almam lazim. Bi de scarabeodan sonra ilk vitesli motorum olacak. Ben yan yatarim falan cizik buzuk cok siritmasin. Nasipse hafta arasi ben de bi foto paylasirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst