Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Motor biraz yol yaptıktan sonra (10 km kadar) rolantide motoru dinlediğimde hafif bir üfleme sesi var, salı günü servise götüreceğim, ilk servis deneyimini de yaşayacağım.

Bilmediğinizi kastedip yermek icin değil kesinlikle! acaba 10km sonra ısınıp radyatör fanı açıyor olabilir mi? 😊
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
bence bahsettiğin ses kelebek boğazından gelen ses. ısınmadan önce zengin karışım sebebi ile boğaz kelebeği farklı bir açıda duruyor. ısınınca kapalı duruyor rolantide. bende tnt250 var. gaz verince çok net şekilde hava emiş sesini duyuyorum.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Arkadaşlar motor boştayken herşey normal viteste giderken soö taraftan sanki bir zırıltı sesi var.

Sizde de var mı ya da dikkat ettiniz mi
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Motoru alırken bana ön 33 arka 36 demişlerdi denemek lazım[/QUO
Ayni durumu yaşadım kafa garenajinin alt bağlantısında somon yoktu bende aldım uygun 2 somon taktim zırıltı gitti.sizin de boyle birşey olabilir kontrol edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

Somon değil tabi somun :)
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Motoru alırken bana ön 33 arka 36 demişlerdi denemek lazım[/QUO
Ayni durumu yaşadım kafa garenajinin alt bağlantısında somon yoktu bende aldım uygun 2 somon taktim zırıltı gitti.sizin de boyle birşey olabilir kontrol edin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

Somon değil tabi somun :)

Arkadaşım dediğiniz yerin fotosunu ayrıntılı olarak ekleyebilirseniz, kullananlar ve kullanacaklara çok aydınlatıcı bir yardımda bulunmuş olursunuz, zahmet olmazsa bir foto :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
foto nasıl ekleniyor :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

file:///C:/Users/Hp/Desktop/benelli%20tnt%2025/Screen%20Shot%2004-07-16%20at%2001.47%20PM.JPG
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
hızlıresim.com a gir. fotoğrafı yükle. sonra forum için olan satırı kopyala. buraya yapıştır.
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
rolanti için genelde bir delik olur motorlarda. dar bir geçiş olduğu için hava geçerken ses yapıyordur. fikir yürütüyorum sadece. ama en azından servise gittiğinizde aklınızda olsun. bunu bir kontrol edersiniz.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
OAb165.jpg
[/url][/IMG]

kırmızı daire içinde vida var somun var mı diye kontrol edin benim ki yoktu.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
arkadaşlar TNT 25 veya Inazuma 2. el arasında gidip geliyorum. Benim için en büyük soru işareti eşim. onun rahatı herşeyden önemli. Dolayısı ile yorumlarınız çok önemli. Marmaris'te yaşıyorum ve etrafta gezilecek görülecek çok çok yer var. Örneğin Fethiye 2 saat. Bastım mı gitmek istiyorum. Tabi bu durum hatunun rahatı ile doğru orantılı. Bir de gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla topcase aparatı henüz gelmemiş. İstanbul'dan bir satıcıyı aradım henüz gelmedi dedi. Boşuna da kimseyi arama yok kimsede dedi. Bana yardımcı olur musunuz lütfen. Birinci önceliğim artçımın rahatı.
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Arkadaşlar Benelli'nin Türkiye sitesine erişemiyorum bende mi bir sorun var acaba? Yoksa fiyatlarda güncelleme falan mi yapiyorlar ki?
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Bugün birazı otoparkta birazı İstanbul trafiğinde olmak üzere 40-45km yol yaptım arkadaşlar. Hem ilk motorum hem ilk trafik kilometreleri. O kafa grenajından hakikaten ses geliyo galiba ama valla arabalara mi bakıcam vites mi değistiricem aynaya mı bakıcam keyif mi çıkarıcam durup da bakmak içimden bile gelmedi :) birinci vitesi boyundan büyük bu makinanın benden söylemesi. Benim gibi acemi olanlardan başka eski suruculere kesinlikle çok keyiflidir. Çünkü 50ye çıkınca tamam diyorum ilk gün için limitini geçme :) anlayacağınız ikinci üçüncü viteste İstanbul un yarısını gittim. Kopruye mağbadım yemedi tabiki arabalı vapura bindim yıllar sonra bahaneyle. Valla daha önce azcık da olsa surdugum iki motora gore sanki arka fren biraz aşağıda kavriyor gibi geldi ilk on onbeş dakka, sonra ayağa hareket alanı sağladığı için tekerin kilitlenmesini zorlaştırıyor sanki gibi geldi bu da benim hoşuma gitti. Alışınca anı hızlanma da yapmadigim için gayet sakin frenleme yapmaya başladım bu da keyifli geldi. On fren ve ön amortisör hakikaten ben burdayım diyor. Tekerlere güvenmediğim için ya da kendime güvenmediğim için sert virajlarda öyle yavaş girdim ki arkamdaki arabalardan korna manyağı oldum ama napalım böyle böyle ogreniliyormuş . evet sayın motordaşlar bir aceminin günlüğünü okuyan herkese teşekkürler. Sizlere birşey kazandırabileceğimi sanmasam da keyifli bi gün geçirmemi paylaşmak istedim. Bir amatör için kocaman motor valla oturaklı keyifli ağırbaşlı hızlanıp ağırbaşlı yavaşlayan nazarlardan saklasın beni iki uç sene goturur inşallah. Ben ayardaki arkadaşlara tavsiye ederim. Saygı hürmetlerimle. Tekerinize taş değmesin ...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
...garip... Artık birkaç video olmasada resim isteriz zamanla, viraj gordunmu dal gazla içerde yapıştır gitsin
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
1
Dün aksam 19.30 gibi tnt25'i Denizli bayiden aldım. alır almaz izmire yola çıktım(denizlide daha ucuz oldugundan denizliden aldım)rodajda oldugundan ilk 100 km kadar 100-120 km hız yaptım. sonraki 150 km de ise redline yaptım zorladım motoru. 1-2-3 viteslerde tork çok güzel. 4 viteste 110 5.viteste 131 de 6.viteste ise 149 da kesiciye giriyor. rodajda olmasına rağmen böyle. rodaj bitiminde hız artar genelde ama göreceğiz. motordan çok memnun kaldım. kardeşi olan rks150 yi kullandım 12bim km kadar yetmiyordu tnt ye geçtim. denizli izmir arası 250 kilometre ve tek marşta bitirdim hiç durmadan. zevkliydi. rampa çıkarken bile 120 den aşağı düşmüyor. ben 107 kiloyum 180 boyum. bu arada motorun üstüne biraz yatarsanız rüzgarlı havada hafif rampada bile 135/140 arası giderken dik otorusta 130 a hemen düşüyor. havada çok rüzgarlıydı.hız düşüşünü engellemek için ön cam şart. 70 km de bugun kullandım şuan motor 320 km de. ve sesi daha da güzelleşti. rodaj bitiminde motorun hız performans bakımından daha iyi olacağı kanaatindeyim. 250 km tek marşta uyuşma felan olmadı. yanlız bugun şehir içi 70 km kullanmamda debriyajın biraz sert oldugunu gissettim. oda kullanıma bağlı yumuşar heralde. kafadan bi zirilti geliyor önceki mesajlardada gördüm bende hissettim ama bakmadım daha sürmekten bakmaya fırsatım olmadı. iyiki almışım diyorum. resmen eşşekten ata geçmiş gibi oldum.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Hiç servise yolu düşen oldu mu ? Nasıllar ? Bakımlar ne kadar tutuyor ? Bir soru daha yedek parçaları nette pek çıkmıyor ne kadardır hiç sordunuz mu ? Sadece yan ayakla mı geliyor, orta sehpa var mı ?

Face grubunda da gördüm 3.25 litre hele 17 litre depoyla çok iyi değer. 400-500 km gider demek bu.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
19
Hiç servise yolu düşen oldu mu ? Nasıllar ? Bakımlar ne kadar tutuyor ? Bir soru daha yedek parçaları nette pek çıkmıyor ne kadardır hiç sordunuz mu ? Sadece yan ayakla mı geliyor, orta sehpa var mı ?

Face grubunda da gördüm 3.25 litre hele 17 litre depoyla çok iyi değer. 400-500 km gider demek bu.

Benim motor 650 km'de, bu hafta içi gidicem servise, 800 km yazıyo ama ben yağı erkenden değiştirmeyi düşünüyorum... Yedek parça konusunu ben de bilmiyorum açıkçası... Yan ayakla geliyor, orta sehpa yok.
59.58 liralık benzinle 417,5 km yol yaptım... Ben yeniyim motor olayında bu arada, bu yakıtı ne kadar etkiler bilmiyorum, zamanla görücez.. bi sonraki değerleri yine yazıcam buraya..
Saygılar :)
 
Katılım
17 Nis 2016
Mesajlar
16
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------

[/COLOR]
Dün aksam 19.30 gibi tnt25'i Denizli bayiden aldım. alır almaz izmire yola çıktım(denizlide daha ucuz oldugundan denizliden aldım)rodajda oldugundan ilk 100 km kadar 100-120 km hız yaptım. sonraki 150 km de ise redline yaptım zorladım motoru. 1-2-3 viteslerde tork çok güzel. 4 viteste 110 5.viteste 131 de 6.viteste ise 149 da kesiciye giriyor. rodajda olmasına rağmen böyle. rodaj bitiminde hız artar genelde ama göreceğiz. motordan çok memnun kaldım. kardeşi olan rks150 yi kullandım 12bim km kadar yetmiyordu tnt ye geçtim. denizli izmir arası 250 kilometre ve tek marşta bitirdim hiç durmadan. zevkliydi. rampa çıkarken bile 120 den aşağı düşmüyor. ben 107 kiloyum 180 boyum. bu arada motorun üstüne biraz yatarsanız rüzgarlı havada hafif rampada bile 135/140 arası giderken dik otorusta 130 a hemen düşüyor. havada çok rüzgarlıydı.hız düşüşünü engellemek için ön cam şart. 70 km de bugun kullandım şuan motor 320 km de. ve sesi daha da güzelleşti. rodaj bitiminde motorun hız performans bakımından daha iyi olacağı kanaatindeyim. 250 km tek marşta uyuşma felan olmadı. yanlız bugun şehir içi 70 km kullanmamda debriyajın biraz sert oldugunu gissettim. oda kullanıma bağlı yumuşar heralde. kafadan bi zirilti geliyor önceki mesajlardada gördüm bende hissettim ama bakmadım daha sürmekten bakmaya fırsatım olmadı. iyiki almışım diyorum. resmen eşşekten ata geçmiş gibi oldum.

ilker-102 Motorun hayırlı olsun.Bende bu motor için üye oldum siteye.Almayı düşünüyorum. Başka ilden aldığınızda servislerde sorun çıkabileceği söylendi bana bakımlarda filan. Kaça aldınız acaba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst