Bugün birazı otoparkta birazı İstanbul trafiğinde olmak üzere 40-45km yol yaptım arkadaşlar. Hem ilk motorum hem ilk trafik kilometreleri. O kafa grenajından hakikaten ses geliyo galiba ama valla arabalara mi bakıcam vites mi değistiricem aynaya mı bakıcam keyif mi çıkarıcam durup da bakmak içimden bile gelmedi

birinci vitesi boyundan büyük bu makinanın benden söylemesi. Benim gibi acemi olanlardan başka eski suruculere kesinlikle çok keyiflidir. Çünkü 50ye çıkınca tamam diyorum ilk gün için limitini geçme

anlayacağınız ikinci üçüncü viteste İstanbul un yarısını gittim. Kopruye mağbadım yemedi tabiki arabalı vapura bindim yıllar sonra bahaneyle. Valla daha önce azcık da olsa surdugum iki motora gore sanki arka fren biraz aşağıda kavriyor gibi geldi ilk on onbeş dakka, sonra ayağa hareket alanı sağladığı için tekerin kilitlenmesini zorlaştırıyor sanki gibi geldi bu da benim hoşuma gitti. Alışınca anı hızlanma da yapmadigim için gayet sakin frenleme yapmaya başladım bu da keyifli geldi. On fren ve ön amortisör hakikaten ben burdayım diyor. Tekerlere güvenmediğim için ya da kendime güvenmediğim için sert virajlarda öyle yavaş girdim ki arkamdaki arabalardan korna manyağı oldum ama napalım böyle böyle ogreniliyormuş . evet sayın motordaşlar bir aceminin günlüğünü okuyan herkese teşekkürler. Sizlere birşey kazandırabileceğimi sanmasam da keyifli bi gün geçirmemi paylaşmak istedim. Bir amatör için kocaman motor valla oturaklı keyifli ağırbaşlı hızlanıp ağırbaşlı yavaşlayan nazarlardan saklasın beni iki uç sene goturur inşallah. Ben ayardaki arkadaşlara tavsiye ederim. Saygı hürmetlerimle. Tekerinize taş değmesin ...