Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Merhaba.

Benim motoru çıkmışsınız. Bugün sirkecideydim
Orda çektiniz sanırım. İyi olmuş beni fotoğraf yükleme zahmetinden kurtarmissiniz☺

ömer 1 kaç soru sorayım motor nasıl memnunmusun kafa grenajından ses geliyormu yan ayak için para ödedinmi kitapçığını aldınmı bu kadar :) güle güle kullan renk güzelmiş
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sahibi forumdan çıkacak büyük ihtimal bi arkadaş gri almıştı dedim doğruymuş:) Yanında durdum sahibi buradamı diye sordum esnafa buralardadır dedi. 3-4 dk durup fotoğraflayıp kaçtım. Bu fümeyi beğendim. Hayırlı olsun
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
ömer 1 kaç soru sorayım motor nasıl memnunmusun kafa grenajından ses geliyormu yan ayak için para ödedinmi kitapçığını aldınmı bu kadar :) güle güle kullan renk güzelmiş

Merhaba Mustafa. Motoru bugün teslim aldım . Ve 45_50 km kullandim. Kafadan ses geliyor evet özellikle 3000_5000 devir arası çok fazla sanki 5000 den sonra azalıyor gibi ama daha yükseğe çıkamadığım için anlayamadım. Yan ayak takılıydi. Para ödemediğin. Kitapçık henüz gelmemiş alamadım garanti belgesine gelmemişti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Sahibi forumdan çıkacak büyük ihtimal bi arkadaş gri almıştı dedim doğruymuş:) Yanında durdum sahibi buradamı diye sordum esnafa buralardadır dedi. 3-4 dk durup fotoğraflayıp kaçtım. Bu fümeyi beğendim. Hayırlı olsun

Teşekkür ederim. Bugün aldım motoru çok fazla kullanamadım henüz.
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Merhaba Mustafa. Motoru bugün teslim aldım . Ve 45_50 km kullandim. Kafadan ses geliyor evet özellikle 3000_5000 devir arası çok fazla sanki 5000 den sonra azalıyor gibi ama daha yükseğe çıkamadığım için anlayamadım. Yan ayak takılıydi. Para ödemediğin. Kitapçık henüz gelmemiş alamadım garanti belgesine gelmemişti.

garanti belgesi nezaman gelecekmiş bilgin varmı bende almadım daha
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Merhaba Mustafa. Motoru bugün teslim aldım . Ve 45_50 km kullandim. Kafadan ses geliyor evet özellikle 3000_5000 devir arası çok fazla sanki 5000 den sonra azalıyor gibi ama daha yükseğe çıkamadığım için anlayamadım. Yan ayak takılıydi. Para ödemediğin. Kitapçık henüz gelmemiş alamadım garanti belgesine gelmemişti.

garanti belgesi nezaman gelecekmiş bilgin varmı bende almadım daha


Net bir bilgi yok henüz ama şu kafa grenajından zırilti canımı sıkıyor biraz
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu gri olanın rengi mat mı ? Matsa eğer o zaman favori rengim bu olur.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
benim denediğim karizmanın ön kafa karenajından da ses geliyordu.. hepsinde var galiba..montaj esnasında biraz yalıtım malzemesi bu sıkıntıyı çözer, neden yapmıyorlar anlamadım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

Aklıma geldi de, aslında bunun motorunu alıp T-Sports'a taksalar ve arka frenini de disk yapsalar harika olurdu.

bu dediklerini yapsalar t sportu alırdım.. t sportun oturuşu karizmadan daha dik ve rahat.. kalıbı ve gücü için karizmaya bakıyorum..insan motoru güçlendirip frenleri neden düşünmez anlamıyorum..diğerlerinde koymuşsun opsiyon olarak, fiyata 200 tl fark eklemişsin.. asıl bu modele yapman gereken opsiyon.... ama yok..Anlamsız..

Birde yeni fark etim t sportun ön jantını başka motordan araklamışlar sanki.. Böyle hatalar beni hero konusunda düşündürüyor..


 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Bu hintliler bize ilkleri yaşatıyor..

Bajaj RS200 deki sadece ön tekerlek ABS si.

Birde bu HEro daki iki jantın farklı olması??

Yahu hintli kardeşler normaliniz yokmu sizin :)

Ben Hero danda pek umutlu değilim. An itibarıyle ..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Öyle bir şey yok, motorunu yeni alan bir arkadaş T-Sports başlığında aşağıdaki fotoğrafı koymuştu. Yine bir bayi saçmalığıyla karşı karşıyayız. Açıkçası Karizma'daki bu kafa seslerinin falan da montaj hatasından olduğunu düşünüyorum. Hero bizimkilere montaj kılavuzu gibi birşey vermiştir ama bizim büyük ustalar okumaya tenezzül etmemişlerdir.

v5yEgm.jpg
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Öyle bir şey yok, motorunu yeni alan bir arkadaş T-Sports başlığında aşağıdaki fotoğrafı koymuştu. Yine bir bayi saçmalığıyla karşı karşıyayız. Açıkçası Karizma'daki bu kafa seslerinin falan da montaj hatasından olduğunu düşünüyorum. Hero bizimkilere montaj kılavuzu gibi birşey vermiştir ama bizim büyük ustalar okumaya tenezzül etmemişlerdir.

http://i.hizliresim.com/v5yEgm.jpg

Karizma konusunda haklısınız. Sanki o kafa o motora ait değilmiş gibi bi titreme var. Öyle fitille çözülecek gibi durmuyor.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
benim denediğim karizmanın ön kafa karenajından da ses geliyordu.. hepsinde var galiba..montaj esnasında biraz yalıtım malzemesi bu sıkıntıyı çözer, neden yapmıyorlar anlamadım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------



bu dediklerini yapsalar t sportu alırdım.. t sportun oturuşu karizmadan daha dik ve rahat.. kalıbı ve gücü için karizmaya bakıyorum..insan motoru güçlendirip frenleri neden düşünmez anlamıyorum..diğerlerinde koymuşsun opsiyon olarak, fiyata 200 tl fark eklemişsin.. asıl bu modele yapman gereken opsiyon.... ama yok..Anlamsız..

Birde yeni fark etim t sportun ön jantını başka motordan araklamışlar sanki.. Böyle hatalar beni hero konusunda düşündürüyor..


[url]http://i.hizliresim.com/QBy69v.jpg[/url]

Yok öyle bir şey bu jant mevzusu bu bayiide olmuş belli ki, ben bizzat test ettim, fotolu test başlığım da var buyrun:

http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/162405-hintli-150-likleri-kisaca-test-ettim-bajaj-pulsar-ns150-vs-hero-tsports-150-a.html

Yalnız Tsports da titreşim epeyce var yukarıdaki linke SHH Müdürünün yorumunu da ekledim. Ama ben o titreşimin rodajla öyle baryı bir şekilde azalacağını pek düşünmüyorum.

Ve burada da pek çok kişi yazmış, servislerin montaj hatasından v.s. den. İşte bu gibi durumlar benim gibi titiz adamları düşündürüyor bu markalarda, belki marka ya da motor iyi ama adamın servis ağı kötüyse o zaman sonradan çok üzülüyorsunuz, ben bunu bir kez Hyosung Globaldeyken yaşadım. yetkili servis diye gittiğin yer mahalle arasında yazıhanesi bile olmayan motorcu çıkıyordu. hal böyle olunca da adam sana garanti kapsamında filan hiç bir çözüm unamıyordu. 6 ayda sattım çok severek almama rağmen ve sonra YBR alıp oh iyi ki almışım dedim.
Şimdi Pulsar NS150'yi açıkçası beğendim ama şu servis ve satış sonrası beni ürkütüyor yoksa çoktan almıştım, motorun tipini, gidişini beğendim, titreşim mevzusunu oldukça makul buldum. Gel gör ki kafada hep sonrası düşüncesi var, çünkü ben sadece keyfi almıyorum, en başta uzun zaman ulaşımımı sağlayacak. 1 yıl içinde pişman ederse henüz borcu bitmeden kendime de aldığım firmaya da çok kızarım biliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

Bu arada büyük markalar da dahil, benim üzüldüğüm en önemli noktalardan biri, şu memlekette teknik elemanların (tabii ülkedeki genel eğitim seviyesiyle de koşut olarak) eğitimsizliği olmuştur. Bırak işi iyi bilmesini adam yaptığı işi anlatmaktan aciz. Şimdi bu noktada kendini yetiştirmiş acayip ustalar, kalfalar, çıraklar yok mu var ama az. Burada teknik okulların, çıraklık, ustalık eğitim merkezlerinin kaliteli olması, ülke çapında yayılmasından tut, devletin bu işlere adam gibi eğilmesine kadar iş gidiyor. Meslek lisesi memleket meselesi diye KOÇ grubunun sloganı vardı sanırım, gerçekten bu bir memleketin ilerlemesi için bence de çok önemli mevzuulardan biri bu meslek okulu kalitesi ve yaygınlığı. Avrupa bunlarla avrupa oldu. Dünyanın en sağlam en iyi motorunu getirsen, arkasındaki serviste yetersiz adam olunca başın ağrır. Nitekim sıfır BMW alıp mahkemelik olanları da gördük. İş bir de böyle garibana hitap eden marka ve firmalara geldi mi neredeyse ne çıkarsa bahtıma modunda alıp kullnaıyoruz. Yazık. memlekete de yazık. Sonra istemeye istemeye nispeten daha iyi hizmet veren Hondaya, Yamahaya gidip o dandik aletlere aynı parayı veriyoruz, iş ki sonrasında rahat edelim. üzücü.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
Bugün kaş hero bayiinden 6000 tl ye kırmızı karizma aldım. Aslında beyaz istiyodum ama kırmızıyı görünce beyazdan vazgeçtim. Kırmızı çok güzelmiş hatta siyahıda çok güzel. Motor çok hoşuma gitti titreşimi rahatsız etmiyor. Ptt memuruyum sürekli cbf kullanıyorum işim icabı cbf ile çok farklı tarzda motorlar cbf kadar rahat değil ama karızma da çok rahat . Ben çok sevdim motoru hele o led farları çok güzel. Keşke farlar kapanıp sadece ledler açılabilse. Motorda 4000 devirden sonra kafasında aşırı zangırdama var ve bu beni çok rahatsız etti aşırı derecede buna acilen bi çözüm olması gerek . Forumda ki arkadaşlar fitil falan demiş varsa lütfen nerden temin edebileceğimizi yazabilirler mi. O kafa zangırdamasından hariç motor çok süper çok beğendim .
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
Bugün kaş hero bayiinden 6000 tl ye kırmızı karizma aldım. Aslında beyaz istiyodum ama kırmızıyı görünce beyazdan vazgeçtim. Kırmızı çok güzelmiş hatta siyahıda çok güzel. Motor çok hoşuma gitti titreşimi rahatsız etmiyor. Ptt memuruyum sürekli cbf kullanıyorum işim icabı cbf ile çok farklı tarzda motorlar cbf kadar rahat değil ama karızma da çok rahat . Ben çok sevdim motoru hele o led farları çok güzel. Keşke farlar kapanıp sadece ledler açılabilse. Motorda 4000 devirden sonra kafasında aşırı zangırdama var ve bu beni çok rahatsız etti aşırı derecede buna acilen bi çözüm olması gerek . Forumda ki arkadaşlar fitil falan demiş varsa lütfen nerden temin edebileceğimizi yazabilirler mi. O kafa zangırdamasından hariç motor çok süper çok beğendim .

Hayirli olsun :) fotografta isteriz.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motosiklet alan arkadaşlar biraz fotoğraf paylaşsa da bizde görsek... :)
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
BPbG3L.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

OAzaQA.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

8ZLXqA.jpg
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Bugün rodaja uygun şekilde 130 km gezdim motoaikletten indigimde yorgunluk hissetmesini, 6 bin deviri ve 80 km hızı gecmedim anı hızlanma yapmadım bu şekilde bile keyif aldım yarın yine bir 100-150 km yol dusunuyorum , motosikletin artıları ve eskilerini daha önce yazmıştım özetle bu parayi hak eden bir motosiklet olduğunu dusunuyorum.

Bursa bir kaç motosikletle karşılaştırma olmasada seçenek sunulmuştu sonuçta fiyat olarak pulsar ns den %33 ucuz cbf 150 den cc olarak ve boyut olarak büyük belki diğer markalarinda bir çok artı yani vardır fakat karizma güzel bir seçenek olarak piyasaya girdi.

Boyutlarıda hoşuma gitti büyük bir motor havası var 1.90 boyunda olmama rağmen motosiklet küçük durmadı . Bir çok kişi motosikletin ne olduğunu merak edip sordu ilgi çektiğini söyleyebilirim (gri)

Sorun çıkarmasın ,yolda bırakmasın, az yaksin , stabil 110 km hızla uzun yol yapsın bu paraya bu motor alınır derim gerisine rodaj bitince bakacağız .
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hayırlı olsun. Üzerinde sürücüyle daha bir güzel duruyor. Rodaj bitmeden uzun yola çıkmamakta fayda var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst