Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Lifan Türkiye uçmuş Kp 150 için 7.730 yazıyor.. 2016 modeli için..

Etmez..Hiçbir çinli ve Hintlinin 150 lik motoru 7.730 etmez..

Ben çok defa söylüyorum. Gp 500 arkadaşada sonuna kdar katılıyorum.. Hintl ve çinli motorlar piyango gibi sana ne çıkacağı belli değil..

Bence alternatif olmaları için daha çok fırın ekmek yemeleri lazım.

CBF 150 bunların yanınta taş gibi motordur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allahınızı seviyorsanız bana bi tane 'JAPONYADA' üretilen bir model gösterin.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Dün satın aldığım gri renk karizmanin ruhsatı için bi imza gerektiğinden cengiz motora uğradım bugün. Benim motor orda duruyordu. Dün Red_whiskers in söyledikleri kafama takıldı motoru bi çalıştırıp sesine bakmak istedim. Önce siyah renkli bi karizma vardı onu çalıştırdım. Gayet normal geldi fakat benim motoru calistirdigimda Red_whiskers in söylediği gibi 3000 devir sonrasında kafa kısmında korkunç bir titreme ve ses vardı. Biraz dikkatli baktığımda kafa grenajinin tam oturmadigini bazı çektiklerin takılı olmadığını farkettim. Servisteki arkadaşa söylediğimde montajda olduğunu kafanın sökülüp tekrar takılması gerektiğini soyledi. Bugün içinde hallediceklerdi. Motoru yarın sabah almayı düşünüyorum. Umarım basit bir durumdur. Yarın ilk izlenimlerimi bi süre kullandıktan sonrada 10000 km kullandığım bajaj pulsar 200ns ile karşılaştırmalı izlenimimi naçizane yazmaya çalışırım.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
LAGE2G.jpg
[/url][/IMG]
LAGEaj.jpg
[/url][/IMG]
E82ppZ.jpg
[/url][/IMG]
VaB6vv.jpg
[/url][/IMG]

Bugün Alibeyköy Bebek motorda hem karizmayı hemde hunk i test ettim yukarda resmini eklediğim beyaz renkti kullandığım yaklaşık 3-4 km kullandım aynalar çok güzel araba aynası gibi oturuş pozisyonu racing tarzı depoyu tutup dik durmaya çalışsam da öne eğik durmak zorundasın arka freni kotu çünkü kampana bu güçte bir motora gitmemiş hunkta disk var bu kampana saçma bence hızlanması ve torku iyi 4. Vitese ancak çıkabildim malum trafik ve motorun plakasız emanet olması...gidon sonrası göstergeler ve karenaj çok uzakta duruyo bence bu tamamen tercih meselesi beğenen vardır illaki kısaca racing tarzı atlım gidim torku iyi olsun basınca hemen uzayabilen dusuk hızlarda tabi...o zaman bu motor o kişi icin fakat benim gibi dik oturuş olsun gidonu rahat tutup öne eğilmeden sureyim diyorsan hunk ona göre hunk sayfasına da yorum eklicem çünkü onuda test ettim. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Dün satın aldığım gri renk karizmanin ruhsatı için bi imza gerektiğinden cengiz motora uğradım bugün. Benim motor orda duruyordu. Dün Red_whiskers in söyledikleri kafama takıldı motoru bi çalıştırıp sesine bakmak istedim. Önce siyah renkli bi karizma vardı onu çalıştırdım. Gayet normal geldi fakat benim motoru calistirdigimda Red_whiskers in söylediği gibi 3000 devir sonrasında kafa kısmında korkunç bir titreme ve ses vardı. Biraz dikkatli baktığımda kafa grenajinin tam oturmadigini bazı çektiklerin takılı olmadığını farkettim. Servisteki arkadaşa söylediğimde montajda olduğunu kafanın sökülüp tekrar takılması gerektiğini soyledi. Bugün içinde hallediceklerdi. Motoru yarın sabah almayı düşünüyorum. Umarım basit bir durumdur. Yarın ilk izlenimlerimi bi süre kullandıktan sonrada 10000 km kullandığım bajaj pulsar 200ns ile karşılaştırmalı izlenimimi naçizane yazmaya çalışırım.
Bir Yamah yada Honda motosiklet bayiisine gittiğinde parasını ödemediğin 0km. motosikleti çalıştıramazsın,ki doğrusu da bu değil mi?
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Dün satın aldığım gri renk karizmanin ruhsatı için bi imza gerektiğinden cengiz motora uğradım bugün. Benim motor orda duruyordu. Dün Red_whiskers in söyledikleri kafama takıldı motoru bi çalıştırıp sesine bakmak istedim. Önce siyah renkli bi karizma vardı onu çalıştırdım. Gayet normal geldi fakat benim motoru calistirdigimda Red_whiskers in söylediği gibi 3000 devir sonrasında kafa kısmında korkunç bir titreme ve ses vardı. Biraz dikkatli baktığımda kafa grenajinin tam oturmadigini bazı çektiklerin takılı olmadığını farkettim. Servisteki arkadaşa söylediğimde montajda olduğunu kafanın sökülüp tekrar takılması gerektiğini soyledi. Bugün içinde hallediceklerdi. Motoru yarın sabah almayı düşünüyorum. Umarım basit bir durumdur. Yarın ilk izlenimlerimi bi süre kullandıktan sonrada 10000 km kullandığım bajaj pulsar 200ns ile karşılaştırmalı izlenimimi naçizane yazmaya çalışırım.

Bu cümleler benden alıntı değil sanırım gp500_1st arkadaşımız yazmıştı bunları

Ben aksine motosikletin ilk yağ bakımı yapılıp rodaj uygun bir sekilde yapıldıktan sonra titresime bakılması gerektiğini dusunuyorum.

200ns ile karsilastirdigimizda öncelikle 2bin lira gibi bir fiyat farkı var sonuçta bu adamlarda ne kadar ekmek o kadar köfte bana 200ns i karizmayi aldığım fiyata versinler hiç düşünmeden bajaj derim ama aradaki fark karizmanin bedelini %33 u az değil .

Arkadaslar bu arada ön konsolun ve granajin tam oturmaması konusunda bunun oturmuş halini gösteren fotoğraf ekleyebilir misiniz?
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Bu cümleler benden alıntı değil sanırım gp500_1st arkadaşımız yazmıştı bunları

Ben aksine motosikletin ilk yağ bakımı yapılıp rodaj uygun bir sekilde yapıldıktan sonra titresime bakılması gerektiğini dusunuyorum.

200ns ile karsilastirdigimizda öncelikle 2bin lira gibi bir fiyat farkı var sonuçta bu adamlarda ne kadar ekmek o kadar köfte bana 200ns i karizmayi aldığım fiyata versinler hiç düşünmeden bajaj derim ama aradaki fark karizmanin bedelini %33 u az değil .

Arkadaslar bu arada ön konsolun ve granajin tam oturmaması konusunda bunun oturmuş halini gösteren fotoğraf ekleyebilir misiniz?

İsimleri karıştırdım kusura bakmayın.
Titreşim benim için çok önemli bir unsur değil fakat bu anormal bir durumdu. Gp500_1st nin de yaşadığı bu durum olabilir diye cevap niteliğinde yazdım. Yoksa bırakın rodaji motoru hareket bile ettirmeyin.

200 ns ile karşılaştırmam ise, bundan önce kullandığım motorun 200ns olmasından ibaret.
Bu onun rakibir yorumlarına girmek değil.

Yanlış anlaşılırsa affola

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Bir Yamah yada Honda motosiklet bayiisine gittiğinde parasını ödemediğin 0km. motosikleti çalıştıramazsın,ki doğrusu da bu değil mi?

Doğru evet ama benim bahsettiğim durumun bununla ne ilgisi var anlayamadım.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
çok güzel bir test yazısı buldum bu sitede ayrıca pulsar 220 ve tvs 180cc ile karşılaştırması da var.

http://www.motorbeam.com/2014/10/bikes/hero-karizma/2014-hero-karizma-r-test-ride-review/
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Estağfurullah ben gülücük koymayı unutmusum, ben ikinci motosiklet olarak aldım Hero'yu halı hazırda 2014 bir Hyosung gt250r sahibiyim :) bugün Heroyu getirdim garaja koydum inanın yanyana bile koymadim makinaları sonucta farklı kesimlere hitap eden fiyat silindir menşei cc si bir çok özelliği farklı olan makinalar.

Bilgi : bugün motosikleti bayiden alıp 20 km yağmur altında eve getirdim 5 devirde 80 km hız ile kullandım fazla bir titresim hisettemedim aynalarım netti .

Aynalarin acısı güzel gosteriyor ve motosikletle aynı renk olması hoşuma gitti gri için konuşuyorum bu arada bu gri baya antresit köyü füme gibi bir renk .

Depo 17 litre bayi 1 litre benzin almış çalıştırmak için bende tam 16 litre benzin koydum üstüne ;)

Göstergeyle granaj bağlantıları arasında beğenmediğim yerler oldu yani granaj iç bağlantıları kip oturmamış belkide montajdan kaynaklanıyordur.

Motosikletimmerak eden bir kaç arkadaşım gelip baktılar özellikle far sistemini , led olan günduz farlarini beğendiler resimlerin aksine motosiklet görenler tarafından beğenildi.

Önceden yazdigim gibi gösterge paneli daha güzel olabilirdi buda benim için negatif durum.

Motosikletin boyutları büyük , uzun bir motosiklet yükseklik ve genişlik uygun olmuş kullanırken öyle küçük bir motosiklet izlenimi vermedi.

Koltugun altında motor blogunun arka ttarafındaki elektrik sisteminin bariz görunen karışık yapısı hoşuma gitmedi

En sevdiğim olay ise 5 yıl garanti, 6.000 km de bir bakım , 72 saatte parça temini ve lansman fiyatı oldu .

Total olarak bu fiyata 223 cc 19.2 bg , distbirütörün ve üretici fabrikanın arkasında durduğu , boyutları ve tasarimi hoşuma giden , yakıt ekonomisi sağlayan bir motosiklet aldığım için mutluyum

İzlenimlerim şimdilik böyle iyiye iyi kötüye kötü sonucta ben müşteriyim Hero'yu ben değil Hero beni savunacak ve kollayacak ;)
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
8
Ben de gittim gördüm. İşin doğrusu malzeme kalitesi orta seviyenin biraz üstü. Boyum 170 ve oturuş pozisyonu biraz öne eğik kaldı. Deneme sürüşü imkanı olacağı söylenmişti ancak satıştaki motor dışında motor olmadığı için kısa bir tur önerisi yapıldı. Ben yokuş testi yapamayacağımı anlayınca denemedim. Denemeden , gücünü görmeden cbf imden vazgeçmem.
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
arkadaşlar benim motor 100km oldu orta sehpada gaz verince motor biraz oynuyor motor çok sıkı ilk aldığımda düzensiz çalışıyordu şimdi biraz parçalar alıştı orta sehpada titreşim çok var gibi duruyo ama motora bindiğin zaman çok az hissediyorsun rahatsız edecek gibi değil gazlayınca kafa grenajından hırıltı ses geliyor servis fitil gibi bişeyler söledi yapmış bitane ses kesilmiş ön koruma demiri takmış ön boşluğu doldurmuş çok yakışmış cbf ile kıyaslamaya gelince ben 15 saat motor üzerinde çalıçan biri değilim zevkine binip işe git gel yokuşlarda torku güzel hızlanması güzel titreşim az var rahatsız etmiyor koltuk yumuşak denge gercekten güzel ben cbf ile hiç durmadan 200km yol gittim canım çıktı eşek gibi 80 100 km otobanda duruyomuşun gibi yokuşta bayılıyor aynı paraya torklu güçlü motor ister race ister naked ne derseniz artık beni rahatsız eden ön grenajındaki ses onuda halledeceğim oturuş pozizyonuna alıştım :) artık rahat geliyor
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
8
Ben de gittim gördüm. İşin doğrusu malzeme kalitesi orta seviyenin biraz üstü. Boyum 170 ve oturuş pozisyonu biraz öne eğik kaldı. Deneme sürüşü imkanı olacağı söylenmişti ancak satıştaki motor dışında motor olmadığı için kısa bir tur önerisi yapıldı. Ben yokuş testi yapamayacağımı anlayınca denemedim. Denemeden , gücünü görmeden cbf imden vazgeçmem.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bir Yamah yada Honda motosiklet bayiisine gittiğinde parasını ödemediğin 0km. motosikleti çalıştıramazsın,ki doğrusu da bu değil mi?

Evet doğrusu bu da, Çin motorunu çalıştırıp görmeden gözü kapalı alacak kaç tane adam çıkar ? Bayiler de bunu bildiklerinden insanlara çalıştırma fırsatı veriyorlar. Ben senin insanları Japon motoru dışında motor aldırmama çalışmalarını anlamıyorum ? Nedir bu motorlarla olan sıkıntın ? Aldın da elinde patladığı mı oldu ? Sanırım bizim bu motorları incelerken kalite risklerini bilmediğimizi sanıyorsun. Aksine hepimiz biliyoruz ama yine de şans veriyoruz çünkü bütçeler bu kadar. Gerçi bende bütçe olsa da gidip MT-125'e CBR 125'e o paraları vermem, acırım. Bizim sizlerden farkımız, biz sadece Hint veya Çin malı diye korkup garantici davranmayıp, şans tanımamız oluyor. Ben bu şansı daha once Lifan'a tanıdım hiç pişman etmedi. Sen ise edeceğini iddia ediyorsun ancak dayanağın sadece sağdan soldan duyduğun genellemeler. Bense kullanıcıydım, o yüzden bunlara güvenebiliyorum. Bu motoru da denerim bakarım hoşuma gitmezse almam, Alana da enayi gözüyle bakmam, herkesin imkanları farklı, herkesin kafası çalışıyor, herkesin aklı var. Ayrıca bana gore en doğru alışveriş her zaman fiyat performans oranı yüksek olan alışveriştir. Bunu aramak insanı geliştirir, bilgisini, tecrübesini arttırır.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Hero karizmayi alan ardslrimiz gule gule kullanin Allah kaza bela vermesinde ards bi anlatin da su motoru :pr: :pr: :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benimikinin yanına bi gri mi çaksam:mrgreen:







Bu füme baya koyu bi ton motor bloğuyla uyumu belkide en iyi renk, çıklak motor kısmını iyi kamufle ediyor.

Bedevaya hero reklamı yapıyoruz valla hakkımız ödenmez:p Şaka bi yana uçuk fiyatlarla müşterinin karşısına çıkmamaları güzel istikrarlı olurlar inş... Belli bir kesimin ihtiyacını görmesi açısından iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Aklıma geldi de, aslında bunun motorunu alıp T-Sports'a taksalar ve arka frenini de disk yapsalar harika olurdu.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Benimikinin yanına bi gri mi çaksam:mrgreen:


[url]http://i.hizliresim.com/7gQdNL.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/QByNVg.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/0nrgzR.jpg[/url]

Bu füme baya koyu bi ton motor bloğuyla uyumu belkide en iyi renk, çıklak motor kısmını iyi kamufle ediyor.

Bedevaya hero reklamı yapıyoruz valla hakkımız ödenmez:p Şaka bi yana uçuk fiyatlarla müşterinin karşısına çıkmamaları güzel istikrarlı olurlar inş... Belli bir kesimin ihtiyacını görmesi açısından iyi

Merhaba.

Benim motoru çıkmışsınız. Bugün sirkecideydim
Orda çektiniz sanırım. İyi olmuş beni fotoğraf yükleme zahmetinden kurtarmissiniz☺
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst