KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
119
Accel koruma demiri kullanan var mı? Uymama gibi bir sorun olma ihtimali olur mu acaba? Her ihtimale karşı bir koruma demiri taktirayim diyorum ancak orjinal demir çok pahalı.
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bi karar vericez artık istanbulda kullanmayı dusunuyorum uyuk gereksiz helede araba varsa motoru gezmek icin kullanıyorum güzel havalarda 250 cc olabir aslında bakıyım biraz havalarda ıyıce ısınsın:cat:
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
42
bence duke gul seçim olur benimde önceki motorum grom idi duke 200 abs aldım 1 ay önce şehir içi ağırlıklı ve hafta sonu kullanım yaparım belki kısa sehir turlarıda yaparım derseniz 200 biçilmiş kaftan
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
5
Arkadaşlar perşembe gecesi Beşiktaş Abbasağa Parkı civarı yenimahalle fırın sokakta sokakta evin önünden turuncu ktm duke 200 2014 model motorum çalındı. Disk kilidi bozulduğundan takmamıştım direksiyon kilidini kırıp götürmüşler büyük ihtimalle. Gören duyan olursa haber verirse çok sevinirim.
Plaka: 34 JK 8228
Motor no: 490645159
Şase no: VBKJUC403EC013589
Tel: 0538 822 95 94
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Uzun süre Honda Shadow 750 C kullanıcısıydım. Sırf tasarımına bayıldığım için KTM Duke 200'e geçtim. Naked motor tecrübem olmadığı içinde düşük bir cc den başladım. Çok düşündüm acaba konforsuz olur mu uzun yol yapamaz mıyım diye. Ama ilk bindiğim andan itibaren aşık oldum bu motora :) Eşimle sırf bu yüzden kavga bile ettik konuyu habire motora getiriyorum diye :) Evet oturuş pozisyonu itibariyle çok rahatsız, Hindistan'dan gelmiş falan ama bu makine çok acayip bir şey. Sürekli kaldırımlara çıkasım filan var. Hani birazcık kurallara uyma hassasiyetim olmasa yolda gitmem kaldırımdan inmem valla :)

Neyse bu haftasonu 1000 km rodajı bitti. Spormoto haftasonu randevu vermediği için Kızıltoprak'ta ki Moto Desmo'da bakımını yaptırdım. Motora adını daha önce hiç duymadığım bir yağ koydular. Adını o kadar duymadım ki hatırlamıyorum :) Ambalajıda çirkin bir şeydi. Bir sürü de motor vardı içeride içimi rahatlatmak için hepsine bunu mu koyuyorsunuz dedim evet filan dediler ama acayip takıldım buna.

Yağı şimdi değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce ne almalıyım? Bu kadar kısa sürede değişince bir sıkıntı olur mu bir de?

Son olarak RPM değerlerini genelde kaçta tutuyorsunuz? Rodajdan çıkmanın verdiği gazla fazla yükseltmiş olabilirim bir zarar gelmesin yavrucağa?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hayirli olsun.
Yag konusunda genelde castrol veya motul kullaniyoruz.
Devir konusunde max. 9 bin devir cevirtmenizi oneririm.
Duke gercekten ne kadar konforsuzsa, o kadar da keyifli bir motosiklet :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Hayirli olsun.
Yag konusunda genelde castrol veya motul kullaniyoruz.
Devir konusunde max. 9 bin devir cevirtmenizi oneririm.
Duke gercekten ne kadar konforsuzsa, o kadar da keyifli bir motosiklet :)

çok biliyon sen :) ayrıca atarlarına bayılıyorum ya :) bütün dikkatimle o yazıları okuyorum hahahha çok eğlenceli ya :)

naber bu arada ? :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
çok biliyon sen :) ayrıca atarlarına bayılıyorum ya :) bütün dikkatimle o yazıları okuyorum hahahha çok eğlenceli ya :)

naber bu arada ? :)

Yok abi ne cok bilmesi. Bi saygisizlik ettiysem buyuklerim kusura bakmasin :)
Iyi cok sukur seni sormali. Gecen geldiginde yanina gelememistim, umarim yolun yine bu taraflara duserde bi gorusuruz :)
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
25
Oturuşun rahatsızlığı bacakların geriye fazla gitmesinden mi kaynaklanıyor, öne doğru eğilmekten mi?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Yok abi ne cok bilmesi. Bi saygisizlik ettiysem buyuklerim kusura bakmasin :)
Iyi cok sukur seni sormali. Gecen geldiginde yanina gelememistim, umarim yolun yine bu taraflara duserde bi gorusuruz :)

dalga geçiyorum ne kusuru saçmalama :) yazdığın doğru cevaba takıldım öle :) r25 konusunu yakından takip ediyorum ama susuyorum :) bir gün küfür edicem ama bakalım ne zaman.

geliyorum yine haftaya artık gelirsin valla ben anlamam. belekte olacağım yine. şuan ki plana göre 5 - 13 nisan arasında oradayım.
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar. Sizlere bir sorum olacak :silent:
Anladığım kadarıyla zincirimizin gevşemesi durumunda bu gevşek zincirin metal aksama zarar vermemesi ya da başka bir sebepten ötürü zincire plastik bir yuva yapılmış. İnternette gördüğün birkaç fotoğrafa bakılırsa zincirimiz bu yuvanın üzerinde kayarak hareket ediyor. Yuvanın arka tarafında da plastik parçanın içinden geçen minik bir boru var(buradan da koruma bağlantı vidası giriyor). Sorun işte burada başlıyor :(
Benim zincir bu yuvayı aşındırarak kendine yol yapmış, plastik parçayı yiye yiye o minik boruya kadar inmiş ve ona sürtünüyor. Zincire zarar vereceğinden korkuyorum, ki çıkan ses de içler acısı :pale: Bu sorunla nasıl başa çıkabileceğimi bilen var mı?
2j45xfl.jpg
[/IMG]
2q3rs42.jpg
[/IMG]
Biraz zorlayıp boruyu yerinden çıkarmayı düşündüm ama zincir plastiği aşındırmaya devam edeceği için kalıcı bir çözüm gibi gelmedi :/
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Parçanın degismesi lazım. Boru dediğin metal bir boru mu var o parçanın içinde anlamadım
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
14
@Mucit23 Son resimde gördüğün civata bir borunun içinden geçerek plastik parçanın arka tarafına ulaşıyor.
Bir nevi tünel görevi görüyor civata için. Daha anlaşılır olması için; son resimde görünen cıvataya sürtünüyor diyebiliriz. En kısa zamanda servise gitmem gerektiğini biliyorum, umarım parça değişince de tekrarlanmaz bu durum
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
dalga geçiyorum ne kusuru saçmalama :) yazdığın doğru cevaba takıldım öle :) r25 konusunu yakından takip ediyorum ama susuyorum :) bir gün küfür edicem ama bakalım ne zaman.

geliyorum yine haftaya artık gelirsin valla ben anlamam. belekte olacağım yine. şuan ki plana göre 5 - 13 nisan arasında oradayım.

Abi sans midir nedir tam vize haftasi :D ama mutlaka gelicem yanina bir sekilde :)
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Motor çalışırken yağ camına baktığımda yağın biraz köpürdüğünü görüyorum bu normalmidir? Motorum 3200 km de yağ değişeli 9 ay oldu 2200km lik yağ var içinde, kullanılan yağ sanırım castol 10w50 tam sentetik
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Motor çalışırken yağ camına baktığımda yağın biraz köpürdüğünü görüyorum bu normalmidir? Motorum 3200 km de yağ değişeli 9 ay oldu 2200km lik yağ var içinde, kullanılan yağ sanırım castol 10w50 tam sentetik

Tekiiin naber :)


Şimdi yağ sıcaktır yani çalışırken ısınır ama öyle kaynamaz yada su gibi fokurdamaz. Sana zahmet onu videoya falan çekip bana atsana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

Abi sans midir nedir tam vize haftasi :D ama mutlaka gelicem yanina bir sekilde :)

hep bahane , sen hele palavere bırakkk bırakkk :) gel gel orada olacağım % 99.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst