KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
arkadaşlar arızayı buldum belki başkasınında başına gelir anlatayım
önce ön fren pedalının altında bi anahtar var (müşür) onu ölçtüm sıkıntı yokmuş sonra gösterge panelini söktüm (sağ ve solda 2 şer plastik sekmanla bağlı üste de 2 alyan baş vida ile bağlı) müşüre bağlı fiş cıkmış sadece taktım oldu:))

demekki doğru tespit yapmışım :bounce:

sorun = müşür :)

canını yediğim duke :) ciğerini biliyorum bu aletin ya özledim lan :( param olsa fazladan yine düşünmeden gider alırım 690 ı :(
 
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
23
Arkadaşlar kısa kuyruk arayışım esnasında şu marka ve ürüne rastladım, kaliteli ve şık duruyor, fiyatıda uygun (herşeyin pahalı olduğu günümüz koşulları ve Türkiyesine göre tabi :) )
http://www.rg-racing.com/browsetype/Tail_Tidies/KTM/390_Duke/LP0108BK/#prettyPhoto
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar,
ön çamurluk ihtiyacı olana elımde 1 adet çıkma mevcuttur,

İlgilenen,
0535 939 20 86,

siyah renktedir,
ist/gaziosman paşa,,,
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Herkese merhaba,

4 yıl 125lik scooter kullandıktan sonra 6 aylık araştırmam sonrası Duke 200 aldım. Gerçekten keyifli makineymiş :)

Şu anlık tek korkutan şey lastikleri Mrfler içime sinmiyor,boş alanda birkaç panik freni denemesi yaptığımda sağlam kaydığımı hissediyorum.
5-6 km ısınması için yol yaptığım halde)

Şimdilik bekliyoruz en son Atamoto'da 700-800 arası bir fiyat söylemişti.
Keiyfli sürüşler, tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Herkese merhaba,

4 yıl 125lik scooter kullandıktan sonra 6 aylık araştırmam sonrası Duke 200 aldım. Gerçekten keyifli makineymiş :)

Şu anlık tek korkutan şey lastikleri Mrfler içime sinmiyor,boş alanda birkaç panik freni denemesi yaptığımda sağlam kaydığımı hissediyorum.
5-6 km ısınması için yol yaptığım halde)

Şimdilik bekliyoruz en son Atamoto'da 700-800 arası bir fiyat söylemişti.
Keiyfli sürüşler, tekeriniz düz bassın.

lastikal.com.tr de rosso 2 ler 740 lira civarı satılıyordu. bitmemişse hala bak derim. onun dışında alacağın iyi lastikler mt 60 corsa, michelin vb lastikler 1000 lirayı geçiyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Herkese merhaba,

4 yıl 125lik scooter kullandıktan sonra 6 aylık araştırmam sonrası Duke 200 aldım. Gerçekten keyifli makineymiş :)

Şu anlık tek korkutan şey lastikleri Mrfler içime sinmiyor,boş alanda birkaç panik freni denemesi yaptığımda sağlam kaydığımı hissediyorum.
5-6 km ısınması için yol yaptığım halde)

Şimdilik bekliyoruz en son Atamoto'da 700-800 arası bir fiyat söylemişti.
Keiyfli sürüşler, tekeriniz düz bassın.

hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.
bakım için atamotoyada gitmeni sonuna kadar tavsiye ederim. Ahmet usta candır , bana bildiğim şeylerin %80 ini o öğretmiştir. gidip boş boş takılırdım orada , motoru söker takardık falan filan. severse seni sıkılmadan anlatır , öğretir :)

lastik içinde mrf evet başarılı bir lastik değil. rosso başarılı bu konuda. eğer uzun süre binecekseniz ve kış aylarında falanda kullanmayı düşünüyorsanız bence değiştirin.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
6
arkadaşlar merhaba, yan ayak sürekli gevşiyor. İlkinde servise götürdüm, baştan sağma yapmışlar sanırım, yine oldu. Kendim motoru sehpaya alıp, gevşeyen vidayı sıkıp sonra yola çıktım ama ayaklığa aldığım anda yine gevşediğini görüyorum. Bir çözümü var mıdır, yoksa servise bir daha mı götüreyim?
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Sevgili KTM severler, bende aranıza KTM Duke 200 Abs alarak dün katıldım.Bulunduğum şehirde yetkili servisi yok.Motorun bakım aralıkları nedir? Kaç binde bir servise gitmeli ? Yağı ne marka olsa iyidir ? Yağ filtresi elimde mevcut.
Hoşgeldiniz.
Motorun kullanıp kitapçığında yazar ama tabi arkadaşlar yardmcı olurlar ben kullanmadığım için yanliş bilgi vermiyim.
Bu arada sanırım Ürgüptesiniz.Motoru Kayseriden mi aldınız?:)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Bilgiler için teşekkürler Blackfish en kısa sürede lastikleri edineceğim. :)

Haklısın Berk inan çevremde kim varsa bana benzer yorumlarını ilettiler Ahmet Abi ve Eyüple tanışınca bende doğru bir hareket yaptığımı anladım.
Motoru ikinci el olarak yeni aldığımı söyleyince hemen motoru kontrole aldılar ve çok güzel ilgilendiler. Motoru yaklaşık 2 sene kadar kullanmayı planlıyorum. Lastikler içinde sanırım tercihim Rosso olacak ödediğim paraya değeceğini düşünüyorum.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Beyler canım sıkıldıkca dusunuyorum bu ktm neden scooter yapmiyor yahu :)
Getirse 250-500 cc arasi enduro bir motor, birde scooter bal kaymak olur.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Geçen pazar Malatya Arapgir üzeri Erzincan-Kemaliye'ye gittim. MT09, Z1000, Fazer600 ve Benimki olmak üzere 4 motorduk. Gidiş geliş toplamda 300 küsür civarı yol yaptık. Ben hayatımda hiçbir sürüşten bu kadar zevk almamıştım. Yollar aşırı dar ve aşırı virajlı. Bir okadar da tehlikeli. Yolunuz bu taraflara düşerse mutlaka Kemaliye Tarafına uğrayın. Motorum hiç beni yormadı ve Aradaki CC farkını düz yollar hariç hiç hissetmedim :)

Go-Pro tarzı bir kameram olsaydı süper olacaktı.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bende erzincan ilicliyim. Gerci hic gitmedim bilmem. Bir gun kismet olursa bi tur yapmak istiyorum o taraflara :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bilgiler için teşekkürler Blackfish en kısa sürede lastikleri edineceğim. :)

Haklısın Berk inan çevremde kim varsa bana benzer yorumlarını ilettiler Ahmet Abi ve Eyüple tanışınca bende doğru bir hareket yaptığımı anladım.
Motoru ikinci el olarak yeni aldığımı söyleyince hemen motoru kontrole aldılar ve çok güzel ilgilendiler. Motoru yaklaşık 2 sene kadar kullanmayı planlıyorum. Lastikler içinde sanırım tercihim Rosso olacak ödediğim paraya değeceğini düşünüyorum.


hayırlısı olsun
benım eskı motor
bahsetmıstım zevkınden

amortısor corabı edınmenı sıddetle onerırım
atamoto ıyıdır orada yaptırıyordum hep
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2014-model-14000-ful-ektra-264947337/detay

benim eski motor yine satılıkta :) benden sonra 2. sahibi hala satamadı şu motoru :) alacak falan olursa bu motoru şimdiden söyleyeyim lastikleri ve aküsü değişmek zorunda haberiniz olsun ilanda yazmamış :) bu iki değişmesi gereken eşyalara göre bir tık fazla fiyat yazmış. hatta 1 hafta önce 10 bin veriyim dedim vermedi :)

ben ve benden sonraki sahibi çok güzel baktı motora. hatta benden sonraki sahibi ile bir çok kezde görüştük ettik , bazı periyodik zincir ıvır zıvır bakımlarını benim garajımda yaptık ama sonraki sahibi nasıl baktı motora inanın bilmiyorum.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
14
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2014-model-14000-ful-ektra-264947337/detay

benim eski motor yine satılıkta :) benden sonra 2. sahibi hala satamadı şu motoru :) alacak falan olursa bu motoru şimdiden söyleyeyim lastikleri ve aküsü değişmek zorunda haberiniz olsun ilanda yazmamış :) bu iki değişmesi gereken eşyalara göre bir tık fazla fiyat yazmış. hatta 1 hafta önce 10 bin veriyim dedim vermedi :)

ben ve benden sonraki sahibi çok güzel baktı motora. hatta benden sonraki sahibi ile bir çok kezde görüştük ettik , bazı periyodik zincir ıvır zıvır bakımlarını benim garajımda yaptık ama sonraki sahibi nasıl baktı motora inanın bilmiyorum.

alacağına karşılık almış! öyle mi? :)
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
Geçen pazar Malatya Arapgir üzeri Erzincan-Kemaliye'ye gittim. MT09, Z1000, Fazer600 ve Benimki olmak üzere 4 motorduk. Gidiş geliş toplamda 300 küsür civarı yol yaptık. Ben hayatımda hiçbir sürüşten bu kadar zevk almamıştım. Yollar aşırı dar ve aşırı virajlı. Bir okadar da tehlikeli. Yolunuz bu taraflara düşerse mutlaka Kemaliye Tarafına uğrayın. Motorum hiç beni yormadı ve Aradaki CC farkını düz yollar hariç hiç hissetmedim :)

Go-Pro tarzı bir kameram olsaydı süper olacaktı.
bu zamanda o yollarda iyi cesaret hocam tebrik ederim
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
14
yok be yalan. gayet parayla satın aldı :)

hatta aldılar abisi mi ne karşı çıktı galiba öyle bir şey. o yüzden satılıyor.

Kaça satmıştınız ayıptır sorması? İlandaki fiyatın biraz altına sahibindene koymuştum kendi Duke'ümü (kazasız, Givi arka çantalı, koruma demiri ve takozlu, seyahat rüzgarlıklı, çakmaklı), son kaça olur diyen bile çıkmadı :p Savaş olaylarına millet yastıkaltında tutuyor herhalde :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst