KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
ne garip bir hafta geçti yahu Bu havalar nedir böyle şubat daha sıcak geçmişti..

Sırf 6 gün binmedim diye bugün çıkayım dedim hava buz dikkat edin üşütmeyin
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Kaça satmıştınız ayıptır sorması? İlandaki fiyatın biraz altına sahibindene koymuştum kendi Duke'ümü (kazasız, Givi arka çantalı, koruma demiri ve takozlu, seyahat rüzgarlıklı, çakmaklı), son kaça olur diyen bile çıkmadı :p Savaş olaylarına millet yastıkaltında tutuyor herhalde :mrgreen:

11.500 e satmıştım ben motorumu. 2015 mart veya nisandı. 9.000 deydi ben satarken
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
119
Bugün 250 abs için anlaştık. Haftaya elimde olur inşallah. Hepimşze kazasız belasız sürüşler diliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Duke 250 abs bence şuan için alınabilecek en mantıklı motosiklet. Ancak piyasada 250 cc denilince insanlar daha çok r25 ve mt25 tercih ediyorlar. 5 beygir fazlası dışında bu motorların duke serisinden neden daha fazla tercih edildiğini anlamak güç açıkçası.
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba,
13 model Duke 200 sahibiyim, son bir kaç aydır motorumda yaşadığım bir sorunu size danışmak istedim.
Motorum soğukken çalıştırdığımda çalışıyor, rölantide herhangi bir stop etme sorunu yok. Ama sürmeye başladığımda gazı bıraktığım anda sürekli stop ediyor. Çalıştırırken de zorlanıyorum. Tekrar tekrar tekrar denediğimde zor da olsa çalışıyor, ama dediğim gibi motor ısınana kadar, yaklaşık 10-15 dakika sürüş yaptıktan sonra tüm bu sorunların hepsi ortadan kalkıyor. Akü problemi olabileceğini düşünüyorum ancak yine de emin değilim. 16000 bakımı da yaklaşıyor, servise götürmeden bu sorun kafama takıldı. Teşekkürler.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
herkese merhaba. benim de 2000 km oldu duke 200 kullanıyorum. hepsini şehir içinde kışın yaptım. bi yandan da havalar ısınıyor. uzun yol planları yapayım diyorum. duke 200 ile sizce nelere dikkat edilmeli. uzun yol için. bir de ilk tecrübem olacağı için belirli bir km limiti koymalı mıyım? ya da kademe kademe 300 km - 500 km. sadece gündüzleri sürmek?? vb öneri varsa sevinirim.

bir yandan da sezon için motoru bakıma sokmalı, masraf yapmalıyım. lastik, 13 bin bakımı gbi.

bir de merakımdan soruyorum, duke 390 a geçmek için ne kadar duke 200 kullanılmalı sizce??

herkese kazasız belasız sürüşler. sezon açılıyor dikkat edelim.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Bugün 250 abs için anlaştık. Haftaya elimde olur inşallah. Hepimşze kazasız belasız sürüşler diliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Duke 250 abs bence şuan için alınabilecek en mantıklı motosiklet. Ancak piyasada 250 cc denilince insanlar daha çok r25 ve mt25 tercih ediyorlar. 5 beygir fazlası dışında bu motorların duke serisinden neden daha fazla tercih edildiğini anlamak güç açıkçası.

çünkü japon onlar hocam yamaha, burada suçu insanlarda değil ktm de aramak lazım, demekki PR a yeterince para harcamıyorlar Türkiye pazarında.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Cumartesi günü yağmura yakalandığımız, yol çalışması olan yollardan geçtiğimizz( 3. köprü bağlantı çalışması) keyifli, bir o kadarda kirli bir sürüş yaptık :) Gri duke de fena olmuyormuş :)) Not: Güzergah Karaburun a giden yol.

27zd9n4.jpg


n21mhe.jpg


2hxwndd.jpg


ofvkmq.jpg
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bugün 250 abs için anlaştık. Haftaya elimde olur inşallah. Hepimşze kazasız belasız sürüşler diliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------

Duke 250 abs bence şuan için alınabilecek en mantıklı motosiklet. Ancak piyasada 250 cc denilince insanlar daha çok r25 ve mt25 tercih ediyorlar. 5 beygir fazlası dışında bu motorların duke serisinden neden daha fazla tercih edildiğini anlamak güç açıkçası.

Millet servis ve parça fiyatları yüzünden almıyor. Parça fiyatını aşırı pahalı sanıyorlar ama japonlar kadar olduğunu bilmiyorlar. Servis konusunda da İstanbul ve Ankara dışında haklılar. Ben Antalya'da ikamet ediyorum servisi bisikletçi gibi...
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
14
Selamlar, Duke'ün gidon titreşiminden mustaripdim. Şehir içinde harika diyebileceğim bu makina, uzun yolda çok yoruyordu beni. Bir keresinde yaklaşık 500 km yol gittim ve gidonu tuttuğumu anlamayacak kadar hissizleşmişti kollarım. O günden sonra o kadar uzun yola gitmedim sevgili dükümle.

Titreşim önleyici aparatları bir süre inceledikten sonra aklıma yatan bir modeli netten sipariş ettim. Sitesinde titreşimi %70'e kadar azalttığını iddia ediyorlardı. Kurulumunu yaptıktan sonra nihayet bugün deneme fırsatım oldu, gün içerisinde yaklaşık 130 km yol yaptım. Oransal olarak %70 midir bilemem, ama titreşimin hissedilir derecede azaldığını söyleyebilirim. Ve 200 Duke ile uzun yol yapma hevesim geri geldi tekrardan :) Aynı sıkıntıyı yaşayan olduysa, Vibranator diye de komik bir ismi var, netten bu adla bakabilirsiniz. Resimdeki gibi görünüyor. Titreşimin tersi yönde hareket ederek kütle sönümleyici özelliği varmış, dediklerine bakılırsa.

71i3oy.jpg
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Cumartesi günü yağmura yakalandığımız, yol çalışması olan yollardan geçtiğimizz( 3. köprü bağlantı çalışması) keyifli, bir o kadarda kirli bir sürüş yaptık :) Gri duke de fena olmuyormuş :)) Not: Güzergah Karaburun a giden yol.

http://i65.tinypic.com/27zd9n4.jpg

http://i63.tinypic.com/n21mhe.jpg

http://i67.tinypic.com/2hxwndd.jpg

http://i67.tinypic.com/ofvkmq.jpg


Hayırrrr yine o fotoğraf , paylaşmayın şöyle şeyler ,olan var olmayan var :salut:
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Cumartesi günü yağmura yakalandığımız, yol çalışması olan yollardan geçtiğimizz( 3. köprü bağlantı çalışması) keyifli, bir o kadarda kirli bir sürüş yaptık :) Gri duke de fena olmuyormuş :)) Not: Güzergah Karaburun a giden yol.

Aman ön amortisör keçelerine dikkat, o çamurdan sonra hemen yıkatın motoru sonra keçeleri ele alma ihtimali yüksek .
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
7
arkadaşlar merhaba , malum duke 200 lerin tekerlekler süper değil , tabii ki kullanıma göre değişir ama ortalama kaç km geldiğinde tekerlekleri değiştirmeli ,5300 km deyim sanki eskiye nazaran biraz daha fazla kayma hissediyorum özellikle ani frenlerde
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
arkadaslar 2 motorum olarak duke 200 abs li modelinden almak istiyorum ama sıfır larda abs yokmus artık spormoto dan öle sölediler 125 abs li mi alsam fiyat aynı
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
arkadaslar 2 motorum olarak duke 200 abs li modelinden almak istiyorum ama sıfır larda abs yokmus artık spormoto dan öle sölediler 125 abs li mi alsam fiyat aynı

yeni model 200 lerde abs yok. ben olsam grom dan sonra, 125 absli almazdım. 250 absli ile 390 abs fiyatları arasında bana sorarsan çok fark yok. sıfır 390 almayacaksan da bu durumda ikinci el 200 abs alırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

arkadaşlar merhaba , malum duke 200 lerin tekerlekler süper değil , tabii ki kullanıma göre değişir ama ortalama kaç km geldiğinde tekerlekleri değiştirmeli ,5300 km deyim sanki eskiye nazaran biraz daha fazla kayma hissediyorum özellikle ani frenlerde

bana sorarsan değiştir. rosso 2 çifti lastikal sitesinde 740 lira.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

arkadaşlar duke 200 almayı düşünüyorum titreşim olayı nedir yani motorda titreşim çok mu fazla ?

artçı için titreşim var, 1 saatten sonra artçılı sürüşlerde artçı için rahatsızlık baya artıyor. tek kişilik kullanımlarda titreşim rahatsız etmedi beni hiç.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst