Kaça satmıştınız ayıptır sorması? İlandaki fiyatın biraz altına sahibindene koymuştum kendi Duke'ümü (kazasız, Givi arka çantalı, koruma demiri ve takozlu, seyahat rüzgarlıklı, çakmaklı), son kaça olur diyen bile çıkmadıSavaş olaylarına millet yastıkaltında tutuyor herhalde :mrgreen:
Bugün 250 abs için anlaştık. Haftaya elimde olur inşallah. Hepimşze kazasız belasız sürüşler diliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Duke 250 abs bence şuan için alınabilecek en mantıklı motosiklet. Ancak piyasada 250 cc denilince insanlar daha çok r25 ve mt25 tercih ediyorlar. 5 beygir fazlası dışında bu motorların duke serisinden neden daha fazla tercih edildiğini anlamak güç açıkçası.
Duke için aksesuar sipariş edebileceğimiz uygun yurt dışı site var mı acaba?
Bugün 250 abs için anlaştık. Haftaya elimde olur inşallah. Hepimşze kazasız belasız sürüşler diliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Duke 250 abs bence şuan için alınabilecek en mantıklı motosiklet. Ancak piyasada 250 cc denilince insanlar daha çok r25 ve mt25 tercih ediyorlar. 5 beygir fazlası dışında bu motorların duke serisinden neden daha fazla tercih edildiğini anlamak güç açıkçası.
Cumartesi günü yağmura yakalandığımız, yol çalışması olan yollardan geçtiğimizz( 3. köprü bağlantı çalışması) keyifli, bir o kadarda kirli bir sürüş yaptıkGri duke de fena olmuyormuş
) Not: Güzergah Karaburun a giden yol.
http://i65.tinypic.com/27zd9n4.jpg
http://i63.tinypic.com/n21mhe.jpg
http://i67.tinypic.com/2hxwndd.jpg
http://i67.tinypic.com/ofvkmq.jpg
Cumartesi günü yağmura yakalandığımız, yol çalışması olan yollardan geçtiğimizz( 3. köprü bağlantı çalışması) keyifli, bir o kadarda kirli bir sürüş yaptıkGri duke de fena olmuyormuş
) Not: Güzergah Karaburun a giden yol.
Aman ön amortisör keçelerine dikkat, o çamurdan sonra hemen yıkatın motoru sonra keçeleri ele alma ihtimali yüksek .
Rahatsız edecek birşey yok.arkadaşlar duke 200 almayı düşünüyorum titreşim olayı nedir yani motorda titreşim çok mu fazla ?
arkadaslar 2 motorum olarak duke 200 abs li modelinden almak istiyorum ama sıfır larda abs yokmus artık spormoto dan öle sölediler 125 abs li mi alsam fiyat aynı
arkadaşlar merhaba , malum duke 200 lerin tekerlekler süper değil , tabii ki kullanıma göre değişir ama ortalama kaç km geldiğinde tekerlekleri değiştirmeli ,5300 km deyim sanki eskiye nazaran biraz daha fazla kayma hissediyorum özellikle ani frenlerde
arkadaşlar duke 200 almayı düşünüyorum titreşim olayı nedir yani motorda titreşim çok mu fazla ?