KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
69
Arkadaşlar 2016 duke 250 ler metzeler ile mi rosso II ile mi geliyor?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Arkadaşlar 2016 duke 250 ler metzeler ile mi rosso II ile mi geliyor?

Rosso 2 ile geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Uzun süre Honda Shadow 750 C kullanıcısıydım. Sırf tasarımına bayıldığım için KTM Duke 200'e geçtim. Naked motor tecrübem olmadığı içinde düşük bir cc den başladım. Çok düşündüm acaba konforsuz olur mu uzun yol yapamaz mıyım diye. Ama ilk bindiğim andan itibaren aşık oldum bu motora :) Eşimle sırf bu yüzden kavga bile ettik konuyu habire motora getiriyorum diye :) Evet oturuş pozisyonu itibariyle çok rahatsız, Hindistan'dan gelmiş falan ama bu makine çok acayip bir şey. Sürekli kaldırımlara çıkasım filan var. Hani birazcık kurallara uyma hassasiyetim olmasa yolda gitmem kaldırımdan inmem valla :)

Neyse bu haftasonu 1000 km rodajı bitti. Spormoto haftasonu randevu vermediği için Kızıltoprak'ta ki Moto Desmo'da bakımını yaptırdım. Motora adını daha önce hiç duymadığım bir yağ koydular. Adını o kadar duymadım ki hatırlamıyorum :) Ambalajıda çirkin bir şeydi. Bir sürü de motor vardı içeride içimi rahatlatmak için hepsine bunu mu koyuyorsunuz dedim evet filan dediler ama acayip takıldım buna.

Yağı şimdi değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce ne almalıyım? Bu kadar kısa sürede değişince bir sıkıntı olur mu bir de?

Son olarak RPM değerlerini genelde kaçta tutuyorsunuz? Rodajdan çıkmanın verdiği gazla fazla yükseltmiş olabilirim bir zarar gelmesin yavrucağa?

Eni yağ kullanıyorlar ki dünyaca ünlü bir marka. Adamlar test etmişler memnun kalmışlar ki bu marka yağı kullanıyorlar. Ben şahsen başka marka yağ kullanmayı düşünmüyorum.

marchio_eni_sharer.jpg
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
22
Günaydın Duke'ciler,

resimlerdeki sızıntının sebebini bilen var mıdır aranızda?







şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
69
XkNp7o.jpg


Duke 250 almış bulunmaktayım.Herkese selamlar.ileriki günlerde görüşlerimi aktaracağım.
Bu arada 2016 modellerde "metzeler sportec m5 interact" da geliyormuş.
Spormoto Ankarada güzel bir mağaza açmış.Özellikle mağazada Can ve Motomekanik'ten Ömürcan'a burdan selam ediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
http://i.hizliresim.com/XkNp7o.jpg

Duke 250 almış bulunmaktayım.Herkese selamlar.ileriki günlerde görüşlerimi aktaracağım.
Bu arada 2016 modellerde "metzeler sportec m5 interact" da geliyormuş.
Spormoto Ankarada güzel bir mağaza açmış.Özellikle mağazada Can ve Motomekanik'ten Ömürcan'a burdan selam ediyorum.
hayırlı olsun bende bu motoru düsünüyorum özelikle 200 cc lerde abs olmadıgını örendikten sonra arastırmalarım bu modelle yöneldi görüslerinizi artı eksi yazarsanız sevinirim tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
69
hayırlı olsun bende bu motoru düsünüyorum özelikle 200 cc lerde abs olmadıgını örendikten sonra arastırmalarım bu modelle yöneldi görüslerinizi artı eksi yazarsanız sevinirim tekrar hayırlı olsun
Yaklaşık 100km kullandım.İlk izlenimlerimi aktarmaya çalışayım zira uzun uzadıya anlatacak bir durum yok.
Üzerinde Diablo Rosso II veya Metzeler Sportec M5 lastikler geliyor.İkiside çok iyi lastikler.Hafif bir motosiklet ben ağırlık üzerinde pek durmazdım ancak gerçekten önemli ağırlık.Ağırlığın önemini alıp hayata trafiğe karışınca daha iyi anlıyorsun. bu alet ıslak 150 kg civarında.Ben uzun senelerdir yarış bisikleti kullanıyorum o yüzden sele bana rahatsız gelmedi açıkçası (1,5 saat kullanımdan sonra)Gaz tepkisi çok agresif yazanlar olmuştu önceki sayfalarda ben buna katılmıyorum.Eğitimde 125cc motorlar kullandım bu bana uçar gibi geliyordu, tutamam zannediyordum hiç öyle bir durum yok.Titreşim çok konuşuluyor makul bir titreşim var.Abartılacak birşey yok elimi ayağımı uyuşturmadı yani.Bunun dışında servis aralıkları uzun,abs ve kaydırmalı debriyaj standart.Yakın zamanda orange day'ler başlayacak test günleri.Git bir tane test et deneyimine de güveniyorsan belki bir büyüğüne gönlün kayar.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Arkadaşlar selamlar,

Geçen yıl maddi durum sebebiyle kawasaki z300 ümü satmak zorunda kalmıştım. Bu yılda maddi durumlarda pek bir iyileşme yaşayamadım. Ancak 10 bin civarında bir parayı toplamış durumdayım. İkinci el bir Duke 200 almayı düşünüyorum.

Sorularım;
1- Duke ta bakım masrafları biraz tuzluymuş. Bildiğim kadarıyla 1000-9000-16000 şeklinde gidiyor. Bu noktada kaç binden sonra bu motor standart masraf çıkartmaya başlıyor? (Zincir değişimi vs) Aslında kaç binden sonrasına bakmamalıyım? Biliyorum subjektif bir soru sordum. Ancak cevabı da subjektif verebilirsiniz.

2- Lastik sorunu var bildiğim kadarıyla sıfır alınan duke lerde. Eğer lastik masrafı çıkartacak bir duke alırsam setleri ortalama kaç tl dir? Çok agresif kullanan birisi değilim. Ancak lastiğin de öneminin farkındayım. Bu standartta lastik önerileriniz ile fiyat aralığı rica ediyorum. Bu arada internette yazdığı gibi arkalar 150 lik mi?

3- ABS li modelleri ikinci elde ortalama 1000 tl daha pahalı. Sizce bu farka değer mi? Çünkü bende abs li istiyorum. Ancak çevreden "yüksek cc li değilse gerek yok" gibi laflar hep duydum.

4- Duke lerin kronik sorunu var mıdır? Ve nedir? Kısaca motoru alırken öncelikle neye dikkat etmeliyim.

5- Son olarak bu gruptan motorunu satmak isteyen, istanbul veya kocaelinde ikamet eden ve motoruna güvenen bir arkadaşımız olursa daha güzel olur. Dışardan almaktansa güvenilir bir topluluk içinden almayı tercih ederim.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
hayırlı olsun bende bu motoru düsünüyorum özelikle 200 cc lerde abs olmadıgını örendikten sonra arastırmalarım bu modelle yöneldi görüslerinizi artı eksi yazarsanız sevinirim tekrar hayırlı olsun

Selamlar, bende gromdan sonra duke250 aldım. 1000 km oldu an itibari ile bakıma götürüyorum. Kesinlikle 200 yerine bunu düşünmelisin. Sebepleri, abs,kaydırmalı debriyaj, düzeltilmiş sele, fan vs. Duke ün 200 lerdeki tüm olası sorunları çözdüğü bir model. Gromdan sonra sele çok rahat gelecek hiç ağrı yaşamazsın :) Titreşim makul seviyelerde rahatsızlık vermez. Ağırlık merkezi dengesi çok iyi. Zaten hafif, üstüne güzel ağırlık merkezi ile hiç hissetmiyorsun motorun ağırlığını. Oyuncak gibi. Gaz tepkisi o kadar sert değil ancak gazı açtığında çok çabuk 100+ hızlara (5-6 saniye) ulaşabiliyorsun. Ben çok keyif alıyorum motordan kesin tavsiye ederim. Bana kalırsa 250 cc klasmanında alınacak en iyi motor.

Arkadaşlar selamlar,

Geçen yıl maddi durum sebebiyle kawasaki z300 ümü satmak zorunda kalmıştım. Bu yılda maddi durumlarda pek bir iyileşme yaşayamadım. Ancak 10 bin civarında bir parayı toplamış durumdayım. İkinci el bir Duke 200 almayı düşünüyorum.

Sorularım;
1- Duke ta bakım masrafları biraz tuzluymuş. Bildiğim kadarıyla 1000-9000-16000 şeklinde gidiyor. Bu noktada kaç binden sonra bu motor standart masraf çıkartmaya başlıyor? (Zincir değişimi vs) Aslında kaç binden sonrasına bakmamalıyım? Biliyorum subjektif bir soru sordum. Ancak cevabı da subjektif verebilirsiniz.

2- Lastik sorunu var bildiğim kadarıyla sıfır alınan duke lerde. Eğer lastik masrafı çıkartacak bir duke alırsam setleri ortalama kaç tl dir? Çok agresif kullanan birisi değilim. Ancak lastiğin de öneminin farkındayım. Bu standartta lastik önerileriniz ile fiyat aralığı rica ediyorum. Bu arada internette yazdığı gibi arkalar 150 lik mi?

3- ABS li modelleri ikinci elde ortalama 1000 tl daha pahalı. Sizce bu farka değer mi? Çünkü bende abs li istiyorum. Ancak çevreden "yüksek cc li değilse gerek yok" gibi laflar hep duydum.

4- Duke lerin kronik sorunu var mıdır? Ve nedir? Kısaca motoru alırken öncelikle neye dikkat etmeliyim.

5- Son olarak bu gruptan motorunu satmak isteyen, istanbul veya kocaelinde ikamet eden ve motoruna güvenen bir arkadaşımız olursa daha güzel olur. Dışardan almaktansa güvenilir bir topluluk içinden almayı tercih ederim.

Selamlar,

1-) Evet bakım yamahaya vs nazaran daha tuzlu ancak servis aralıklarının uzunluğu bence bu açığı bi nebze kapatıyor.Benim henüz 1000 km o yüzzden dha detaylı cevabı diğer arkadaşlar verebilir :)

2-)Ortalama setler 700 den başlıyor işte. Bütçene göre yükseltebilirsin.

3-)Bana kalırsa çevredeki laflara hiç bakma. ABS şart bunun ccsi yok. En nihayetinde altındaki motor 130-140 yapan bir motor ve o hızlarda, onu bırak 70-80 km de önüne atlayan bir araç olduğunda abs olması çok fark eder. Belki hiç kullanmayacaksın absyi hiç ihtiyacın olmayacak. Ama ihtiyacın olduğu anda düşüp metrelerce sürüklenmekten kurtarır seni. Karar senin :)

Diğer sorular diğer arkadaşlara :)
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Arkadaşlar selamlar

Dizlerle rahat sıkıştırabilmek ve kaymasını engellemek için depo yan tarafına yan pad yapıştırmak istiyorum. Stompgrip gereksiz pahalı. Ancak aliexpress te marka modele özel yan pad bulamadım. Sizin kullandığınız uyumlu bir model var mıdır?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar selamlar

Dizlerle rahat sıkıştırabilmek ve kaymasını engellemek için depo yan tarafına yan pad yapıştırmak istiyorum. Stompgrip gereksiz pahalı. Ancak aliexpress te marka modele özel yan pad bulamadım. Sizin kullandığınız uyumlu bir model var mıdır?

Ben en geniş olduğunu gördüğüm aşağıdaki linktekii ürünü aldım. 15 günde geldi. Ama henüz yapıştıramadım.

http://tr.aliexpress.com/item/Motor...010-Clean/32259280495.html?detailNewVersion=2
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Yapıştırdığınızdaki görüntünüsü fotoğraf çekip ekleyebilir misiniz? Merak ediyorum. Çok sırıtmazsa bende almak niyetindeyim.

Tabiki yapıştırdıktan sonra atarım foto.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

Bu arada arkadaşlar, pulsar arka çamurluğu duke e uygulayan var mı ? Eğer ufak tefek kesme biçmeyle uygulanabiliyorsa ne güzel olur, yağmur yağdığında sırtımızdaki çamurdan kurtuluruz.

bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk-1000x750.jpg
 
Katılım
10 Ağu 2014
Mesajlar
42
Ben kısa zamanda uygulayacam inşallah, ara bağlantı parçası kaldı, Pulsar çamurluk içi demiri baya zorluyor fren kısmında denk geliyor delikler, muhtemelen biraz dışarı doğru bağlıycam bağlantı kısmını
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
http://www.motosiklet.net/forum/tes...-abs-top-speed-deneme-surusu.html#post3884066

Bir miktar birikmişim var onunla Pulsar 200 NS + Tüm takımları mı alabiliyordum, ancak biraz daha koyayım iyi bişey olsun Duke 250 ABS alayım diyordum, buradaki yorum ve videodan sonra insana sanki Pulsar 200 NS'den hiçbir farkı yokmuş gibi geliyor, hatta var ya şuan sanırım 250 cc katagorisindeki hiçbir motosiklet fiyatını haketmiyor, kararsız kaldım şimdi napayım ben :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst