Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Uzun süre Honda Shadow 750 C kullanıcısıydım. Sırf tasarımına bayıldığım için KTM Duke 200'e geçtim. Naked motor tecrübem olmadığı içinde düşük bir cc den başladım. Çok düşündüm acaba konforsuz olur mu uzun yol yapamaz mıyım diye. Ama ilk bindiğim andan itibaren aşık oldum bu motora

Eşimle sırf bu yüzden kavga bile ettik konuyu habire motora getiriyorum diye

Evet oturuş pozisyonu itibariyle çok rahatsız, Hindistan'dan gelmiş falan ama bu makine çok acayip bir şey. Sürekli kaldırımlara çıkasım filan var. Hani birazcık kurallara uyma hassasiyetim olmasa yolda gitmem kaldırımdan inmem valla
Neyse bu haftasonu 1000 km rodajı bitti. Spormoto haftasonu randevu vermediği için Kızıltoprak'ta ki Moto Desmo'da bakımını yaptırdım. Motora adını daha önce hiç duymadığım bir yağ koydular. Adını o kadar duymadım ki hatırlamıyorum

Ambalajıda çirkin bir şeydi. Bir sürü de motor vardı içeride içimi rahatlatmak için hepsine bunu mu koyuyorsunuz dedim evet filan dediler ama acayip takıldım buna.
Yağı şimdi değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce ne almalıyım? Bu kadar kısa sürede değişince bir sıkıntı olur mu bir de?
Son olarak RPM değerlerini genelde kaçta tutuyorsunuz? Rodajdan çıkmanın verdiği gazla fazla yükseltmiş olabilirim bir zarar gelmesin yavrucağa?