Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun dostum yazdıysan da bilmiyordum. Kusura bakma. Annem İzmer'de havası suyu nefistir iklimine ayrı bir hasret duyarım o yüzden öyle yazdım.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
İstanbul son günlerde acayip sıcak yazı yaşıyoruz. Bugün 20 dereceyi gördü şu anda 16 derece akşam olmasına rağmen. Kombiler kapalı camlar açık valla bizim evde:)
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
52
Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi

Ben 273 gördüm. 283 gören var. Kapanma durumun, yol, rüzgar, zorlama durumun vs. net birşey söylemek zor. Egzoz olarak ne var? Senkron sorunu olabiliyor.

 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
52
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Kardeşim üstünde orijinal eksoz var ama tüpü delmisler

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

Başka fikri olan varmı arkadaşlar
karşıdan aldığın rüzgar,düşük lastik basıncı,kötü benzin,buji,tıkalı filtre
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi

Motoru kışın aldın ve garajda kullanmadan yatırdın anladığım kadarıyla. Yoksa sahibi oluğun bir motorun son hızı bir başkasına sorulmaz değil mi kaç yapıyor benim motorum diye?

Eğer dediğim gibi motoru kışın aldın ve nakliye ile motoru evine getirtip bir kaç ay binmediysen öncelikle bakımını yaptır. Yağını değiştir, filtreleri değiştir, lastik basınçlarını kontrol et, motorun kaç km de buna bağlı olarak bujileri değiştirebilirsin
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
52
Motoru kışın aldın ve garajda kullanmadan yatırdın anladığım kadarıyla. Yoksa sahibi oluğun bir motorun son hızı bir başkasına sorulmaz değil mi kaç yapıyor benim motorum diye?

Eğer dediğim gibi motoru kışın aldın ve nakliye ile motoru evine getirtip bir kaç ay binmediysen öncelikle bakımını yaptır. Yağını değiştir, filtreleri değiştir, lastik basınçlarını kontrol et, motorun kaç km de buna bağlı olarak bujileri değiştirebilirsin

Haklısın hocam motoru yeni aldım 3 hafta falan oldu havalar soguktu binemedim. 2013 model 12500 de km si yagını ve filtresi degiştirdim. bugun yarında hava filtresi ve bujilerine baktıracam bende onu arastırıyordum.
buji olarak ngk alacam fakat iridyum ve lazer iridyum var ikisinin arasındaki fark nedir acaba
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
2014 hrc kasa uyumlu kırmızı mono kapak arıyorum satan fiyat bilgisi olan varmı acaba ?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Siyah var bende 600RR dan kalma boyatırım dersen sembolik bi rakama gönderiyim sana maksat işine yarasın
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
CBR600RR'nin çarpıcı ve son derece kusursuz yeni tarzı, Honda'nın mevcut RC213V MotoGP yarış motosikletiyle 2011 RC212V'den çıkarılan aerodinamik derslerin bir birleşimidir. Yazılmış. Bence bu her şeyi anlatıyor.
https://honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-600rr-2015
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi

Egzoz boşaltılmış daha ne olabilir ki? Bütün yanma ayarları bozuk bir motosikletin normal çalışmasını beklemek doğru olmaz. Orjinal egzoz takın (içi boşaltılmamış) son süratin değiştiğini hatta alt devirlerin bile canlandığını göreceksiniz.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
1
s.a benim boyum 1.65 kilo 65 honda 600 rr kullanabılırmıyım cbr 250 kullanıyodum 1 yıldır motora bınmıyorum dengede tutabılırmıyım yada ne gıbı zorluklar yasarım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arka sehpa kullanan var mı? Bağlantı yerine kaç mm ne tip bir vida almamız gerekiyor?

Takozlar vidasız geldi:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst