Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi
Ben 273 gördüm. 283 gören var. Kapanma durumun, yol, rüzgar, zorlama durumun vs. net birşey söylemek zor. Egzoz olarak ne var? Senkron sorunu olabiliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=MOJYrIiaPLE
karşıdan aldığın rüzgar,düşük lastik basıncı,kötü benzin,buji,tıkalı filtreKardeşim üstünde orijinal eksoz var ama tüpü delmisler
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
Başka fikri olan varmı arkadaşlar
Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi
Motoru kışın aldın ve garajda kullanmadan yatırdın anladığım kadarıyla. Yoksa sahibi oluğun bir motorun son hızı bir başkasına sorulmaz değil mi kaç yapıyor benim motorum diye?
Eğer dediğim gibi motoru kışın aldın ve nakliye ile motoru evine getirtip bir kaç ay binmediysen öncelikle bakımını yaptır. Yağını değiştir, filtreleri değiştir, lastik basınçlarını kontrol et, motorun kaç km de buna bağlı olarak bujileri değiştirebilirsin
2014 hrc kasa uyumlu kırmızı mono kapak arıyorum satan fiyat bilgisi olan varmı acaba ?
Arkadaşlar motorum satılıktır çevrenizde arayan varsa forumdan birine gitmesini yeğlerim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...imli-kazasiz-akrapovicli-600f-274521033/detay
Iyi akşamlar Arkadaşlar bugun çıktım motoru bi deneyim dedim 251 zor gördüm 2006f ile 267 gördüm 2013 rr zon hızı nedir acaba bana az geldi yada makinada bi sorun olabilirmi