- Katılım
- 19 May 2015
- Mesajlar
- 342
Arka sehpa kullanan var mı? Bağlantı yerine kaç mm ne tip bir vida almamız gerekiyor?
Takozlar vidasız geldi:farao:
8mm olmasi gerek hocam hemen hemen eminim
Arka sehpa kullanan var mı? Bağlantı yerine kaç mm ne tip bir vida almamız gerekiyor?
Takozlar vidasız geldi:farao:
sonunda bende motoruma kavuştum fakat arka lastiğim bitik lastik ne önerirsiniz acaba?
pirelli diablo rosso çorsa tabiiki http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-corsa-120-70zr17-58w-ve-180-55zr17-73w-pmu30234
pirelli diablo rosso çorsa tabiiki http://www.motolastik.com/pirelli-diablo-rosso-corsa-120-70zr17-58w-ve-180-55zr17-73w-pmu30234
abi fiyatıda iyiymişmetzeler m7 nasıl?
benim zaten pirelli lastiği de limitlerde kullanmışlığımda yok zaten tavsiye etmemin tek sebebi güvendiğim ve takip ettiğim insanların öneriyor olmasıdır (benim motorumda takılı şu an geçen yıl 1185 tl ye almıştım 40 tl takma ve balans ücreti dahil ) metzelleri bilmiyorum takmam motoruma şahsen kazasız belasız
teşekkür ederim hocam. motorun cd si ve kullanım kitapçığı arkadaşta daha alamadım. internetten de okudum ama siz kaç derece sürüşe başlıyorsunuz acaba?