Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de 8 mm olduğu sonucununa vardım; tecrübene bilgine sağlık.
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
hayat size güzel iki aydır ciğerim soldu temiz ve uygun fiyatlı motor arıyorum hala bulamadım.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Eldeki motorlar değere bindi. Motoru olmayıp almak isteyenlere Allah kolaylık versin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

Geziyoruz biz aga :bounce:

13041091_1167123973320565_6053950705799580171_o.jpg


13055059_1167125839987045_667497522655746784_o.jpg


12977226_1167139689985660_7897336723033467753_o.jpg


13029604_1167128549986774_8296672977979286400_o.jpg


13041490_1167127753320187_1561996474370851973_o.jpg
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
5 ay once aldigim motorumu da satiyorum.
2015 600RR Repsol 9100 km serviste tüm 3000 kmlik bakim kayitlari mevcut.
Kaza Boya Degisen yok full aksesuarli...
38 500 TL ...
0544 789 7777
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
sonunda bende motoruma kavuştum fakat arka lastiğim bitik lastik ne önerirsiniz acaba?
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
abi fiyatıda iyiymiş:) metzeler m7 nasıl?

benim zaten pirelli lastiği de limitlerde kullanmışlığımda yok zaten tavsiye etmemin tek sebebi güvendiğim ve takip ettiğim insanların öneriyor olmasıdır (benim motorumda takılı şu an geçen yıl 1185 tl ye almıştım 40 tl takma ve balans ücreti dahil ) metzelleri bilmiyorum takmam motoruma şahsen kazasız belasız
 
Son düzenleme:

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
benim zaten pirelli lastiği de limitlerde kullanmışlığımda yok zaten tavsiye etmemin tek sebebi güvendiğim ve takip ettiğim insanların öneriyor olmasıdır (benim motorumda takılı şu an geçen yıl 1185 tl ye almıştım 40 tl takma ve balans ücreti dahil ) metzelleri bilmiyorum takmam motoruma şahsen kazasız belasız

teşekkür ederim hocam. motorun cd si ve kullanım kitapçığı arkadaşta daha alamadım. internetten de okudum ama siz kaç derece sürüşe başlıyorsunuz acaba?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
teşekkür ederim hocam. motorun cd si ve kullanım kitapçığı arkadaşta daha alamadım. internetten de okudum ama siz kaç derece sürüşe başlıyorsunuz acaba?

tam anlamadım ama motoru ısıtmadan bahsediyorsan bu aylar 60- 65 derece arası oldumu sürüşe başlıyorum ,full otoban çevre yolunda gazlanacaksa 80 derece ile de sürüşe başlanabilir trafik olmayan ortamda hararet 82 derecede sabit kalıyor zaten
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
12
Arkadaşlar koruma takozu, ön cam ve xenon far için uygun ve satın alabileceğim öneriniz var mı? full stock benim alet yavaştan başlıyım :):thumleft:
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
52
arkadaşlar her zaman degil arasıra çukura girip çıktıgımda bir ses geliyor metal metale degiyor gibi bir türlü bulamadım bir kaç ustaya gösterdim onlarda amortisör dediler yagını degiştirttim iki kere gene aynı ses bende dayanamadım servisine götürdüm. servise girdim sorunumu daha tam anlatmadan 2013 rr hepsinde var abi dedi. acaba bu dogrumu 2013 rr olan arkadaşalar sizdede böyle bi ses varmı acaba.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Ön disk lerin perçinleri boşlamıştır muhtemelen ordan geliyordur, elinle sıkıca tut diskleri oynatmaya çalış dikey olarak, muhtemelen yarım milimde olsa boşluk yapmıştır oda kasislerde tümseklerde ses yapıyor sanki ön düzen bozuk gibi :pr: Ben garantiden değiştirmeye çalıştım ama kabul etmediler normal diyerek geçiştirmeye çalışıyorlar...
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
12
Bende de var o ses aynı bende gittim sordum bu nedir diye amortisörün geri itmesinden dolayı falan dediler :pr::silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst