Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
arkadaşlar her zaman degil arasıra çukura girip çıktıgımda bir ses geliyor metal metale degiyor gibi bir türlü bulamadım bir kaç ustaya gösterdim onlarda amortisör dediler yagını degiştirttim iki kere gene aynı ses bende dayanamadım servisine götürdüm. servise girdim sorunumu daha tam anlatmadan 2013 rr hepsinde var abi dedi. acaba bu dogrumu 2013 rr olan arkadaşalar sizdede böyle bi ses varmı acaba.

doğrudur BPF un kronik bir özelliği bul düşük hızda çukura girdiğinde bile ses yapabilir ,amortisör sertleştirirsen nispeten azalır
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
rosso corsalarımı aldım üstündeki mumu eritmekle meşgulüm. 1270 tl takmasıyla birlikte balans ayarıda yapıldı lastiğin şeklide güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

size zahmet 2015 repsole uyumlu bir kask ve koruma takozu rica edebilir miyim? ya da elimdeki sharp 5 yıldız kaskı modifiye edeceğim. çok alakasız duruyor renkler.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
12
+13 modele grenajı delmeden takoz takabiliyomuyuz? Puig sipariş ettim ama illa delmemiz gerekicek sanırım :pr: :pale:
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
+13 modele grenajı delmeden takoz takabiliyomuyuz? Puig sipariş ettim ama illa delmemiz gerekicek sanırım :pr: :pale:

biraz araştırdım iki parça var bence deldirme sen bilirsin ama.takozun takılacağın yuvadan bir parça uzatılıyor bizim grenajların boşluğuna oraya da takozu takıyorsun sanırım ben de ataştırmadayım.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
8
arkadaşlar, 2015 600 rr m var 6000 km de . ön frene biraz sert basınca abs varmışcasına ön teker amortisörden itibaren aşağı yukarı titriyor. motorun dengesi falan bozulmuyor stabil şekide oluyor . sebebi nedir. diskleri balataları kontrol ettim normal gibi duruyor. yağ durumuda normal. sadece sert basınca oluyor.tak tak tak ses geliyor gidon yerinden çıkacak zannediyorum :D
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
arkadaşlar, 2015 600 rr m var 6000 km de . ön frene biraz sert basınca abs varmışcasına ön teker amortisörden itibaren aşağı yukarı titriyor. motorun dengesi falan bozulmuyor stabil şekide oluyor . sebebi nedir. diskleri balataları kontrol ettim normal gibi duruyor. yağ durumuda normal. sadece sert basınca oluyor.tak tak tak ses geliyor gidon yerinden çıkacak zannediyorum :D

Bencede on disklerin yamulmus.. Muhtamelen sicakken soguk su filan deymis
 
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
16
Manet takırdaması ve amortisor sorunu bende de var. Evet anlatınca disk yamukluğu gibi gözüküyor ancak durum daha farklı, kontrol ettirdim disk eğriliği vs. yok. Sürekli de yapmıyor, kafasına göre genelde sert frenle amortisörleri iyice kapalı vaziyete getirince tatlı tatlı tıkırdamaya başlıyor...
 
Katılım
27 Kas 2015
Mesajlar
19
Arkadaşlar herkese merhaba;
Çok sevdiğim bi arkadaşım model değiştireceğinden dolayı 600RR'ını satıyor.
Linkini aşağı yazdım, bilginiz olsun.. Hepinize şimdiden çok teşekkürler...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-orjinal-cbr-600rr-297303849/detay/
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar şuanda mt-09 kullanıyorum. MT-09'u satıp 15 model max 5.000'de 600rr alma düşüncem var. Tavsiye eder misiniz? Herhangi bir kronik sorunu var mıdır? Şimdi son sayfa da amortisör tıkırdaması sorununu okudum ama bu herkeste var mı?

Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Arkadaşlar şuanda mt-09 kullanıyorum. MT-09'u satıp 15 model max 5.000'de 600rr alma düşüncem var. Tavsiye eder misiniz? Herhangi bir kronik sorunu var mıdır? Şimdi son sayfa da amortisör tıkırdaması sorununu okudum ama bu herkeste var mı?

Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Merhana aslimda bende mt 9 ile degistirmeyi dusunuorum son zamanlarda :) ozel deilse sizin mt den buna gecme sebebinizi ogrenebilirmiyim..

600rr a gelince kronik bir sorunu yok aslinda amortisor takirdamasi showa nin sisteminden dolayi.. Amortisor ayari ile duzeliyor fakat bu sefer de amortisorler istanbul sartlari icin cok konforsuz oluor.. Bir sorun deil yani her zaman takirdamior sadece yolda bi cukura girdiginizde on lastik bosa dustugunde oluyor.. Hiz tumseklirende filan olmuyor zaten sadece kotu yolda cukurlu yolda (arnavut kaldirimi mesala)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Merhana aslimda bende mt 9 ile degistirmeyi dusunuorum son zamanlarda :) ozel deilse sizin mt den buna gecme sebebinizi ogrenebilirmiyim..

600rr a gelince kronik bir sorunu yok aslinda amortisor takirdamasi showa nin sisteminden dolayi.. Amortisor ayari ile duzeliyor fakat bu sefer de amortisorler istanbul sartlari icin cok konforsuz oluor.. Bir sorun deil yani her zaman takirdamior sadece yolda bi cukura girdiginizde on lastik bosa dustugunde oluyor.. Hiz tumseklirende filan olmuyor zaten sadece kotu yolda cukurlu yolda (arnavut kaldirimi mesala)

Merhaba. Benim 600rr düşünme sebebim şuanda kadar Allah'ıma çok şükür 15 tane motosiklet sahibi oldum 7 senedir motosiklet kullanırım fakat hiç racing bir motosikletim olmadı :) Racing vari olarak ninja300'üm vardı. 1 hafta önce sattım. Hem MT-09 hemde Ninja300'e sahiptim 1 hafta önce gitti ninja'yı yeni sahibine teslim ettim hayırlısı ile güle güle kazasız belasız kullanır inşallah. Bizde kaldık 09'la baş başa. :bounce: Bakalım kısmetse RR düşüncesi var, birde onu merak ediyorum. Kullandım racing vari motorlar, 600F, 600RR-1000rr, ZX10r fakat sahibi olmak henüz kısmet olmadı. Bakalım kısmetse 600rr düşüncesi var ama her şey nasip kısmet, her şeyin hayırlısı Allah'tan. :)

Kesinlik getireceğim bir konu varsa, daha öncesinde mt-09 kullanmadıysanız, kesinlikle beklemediğiniz bir tepki ile karşılaşıp ummadığınız, yaşamadığını duyguları yaşayacağınız aşikar. Daha dün akşam 2015 model 650F sahibi olan bir arkadaşım benim motoru kullandığında ciddi manada motordan indiğinde biraz kekeme bir konuşmayla beraber yaşadıklarını tarif ederken elleri titriyordu :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
35
Arkadaşlar bugün 0 KM 2016 HRC ile bende aranıza katılmış durumdayım :) Devil egsoz nasıl sizce ?
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Merhaba. Benim 600rr düşünme sebebim şuanda kadar Allah'ıma çok şükür 15 tane motosiklet sahibi oldum 7 senedir motosiklet kullanırım fakat hiç racing bir motosikletim olmadı :) Racing vari olarak ninja300'üm vardı. 1 hafta önce sattım. Hem MT-09 hemde Ninja300'e sahiptim 1 hafta önce gitti ninja'yı yeni sahibine teslim ettim hayırlısı ile güle güle kazasız belasız kullanır inşallah. Bizde kaldık 09'la baş başa. :bounce: Bakalım kısmetse RR düşüncesi var, birde onu merak ediyorum. Kullandım racing vari motorlar, 600F, 600RR-1000rr, ZX10r fakat sahibi olmak henüz kısmet olmadı. Bakalım kısmetse 600rr düşüncesi var ama her şey nasip kısmet, her şeyin hayırlısı Allah'tan. :)

Kesinlik getireceğim bir konu varsa, daha öncesinde mt-09 kullanmadıysanız, kesinlikle beklemediğiniz bir tepki ile karşılaşıp ummadığınız, yaşamadığını duyguları yaşayacağınız aşikar. Daha dün akşam 2015 model 650F sahibi olan bir arkadaşım benim motoru kullandığında ciddi manada motordan indiğinde biraz kekeme bir konuşmayla beraber yaşadıklarını tarif ederken elleri titriyordu :) :)

Dogru soyluyosuniz hersey nasip kismet :) ben rr imdan cok memlunum sadece sehir icine sokmaya kiyamiyorum :/ trafige daha uyum saglasin diye mt serisi dusunmustum sadece :)

Mt de bitek mt25 kullandim ama Racing motorun keyfi gercekten uzun tatli virajlarda cikartiliyor :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Dogru soyluyosuniz hersey nasip kismet :) ben rr imdan cok memlunum sadece sehir icine sokmaya kiyamiyorum :/ trafige daha uyum saglasin diye mt serisi dusunmustum sadece :)

Mt de bitek mt25 kullandim ama Racing motorun keyfi gercekten uzun tatli virajlarda cikartiliyor :)

Özelden yazmıştım ama bakabilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst