Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
12
Egzoz işine daha girmemiş biri olarak önerim two bro ve yoshi ikisinden birini takarsam katalizörü kesin iptal edicem. Bu işlemleri izmirde yaptırmayı düşünüyorum egzoz, montaj kat. iptali konusunda nerde yaptırılır nereye gidilir yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa paslaşalım.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Egzoz işine daha girmemiş biri olarak önerim two bro ve yoshi ikisinden birini takarsam katalizörü kesin iptal edicem. Bu işlemleri izmirde yaptırmayı düşünüyorum egzoz, montaj kat. iptali konusunda nerde yaptırılır nereye gidilir yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa paslaşalım.

izmirden forumda f4i kullanan biri vardi o anliyor egzozdan ismini hatirlayamadimda gorsem tanirim
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
2012 600RR da ve şimdiki 2014 1000RR ımda mevcut. Katalitik iptali olmadan önce Kayseri rakımında 5. vites 299 çeviremiyordu şu an için 5. vites 299, 6 da ne görüyo bilmiyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Egzoz işine daha girmemiş biri olarak önerim two bro ve yoshi ikisinden birini takarsam katalizörü kesin iptal edicem. Bu işlemleri izmirde yaptırmayı düşünüyorum egzoz, montaj kat. iptali konusunda nerde yaptırılır nereye gidilir yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa paslaşalım.

İzmirde benim tanıdığım egzoz satan ve montaj yapan biri var gayet güvenilir,dürüst ve yardımcı oluyor,ben egzozumu ondan almıştım çok güzel işçilikle araboru yaptı ve egzozu piyasadan daha uygun alabilmiştim,düşünürsen numarasını özelden verebilirim.
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
35
arkadaşlar yeni kasa 600RR aldım .daha makine sıfır bir kaç aksesuar almak istiyorum
Stompgrip, tankped, arka sehpa aparatları, manet, manet koruma, gömme sinyaller, arka plaka iptali, carbon yan kapaklar, Carbon arka şase koruma, ön cam bunları topluca nerden alabilirim ? istanbuldayım.
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
44
2011 model 34.000 km de 600RR sahibiyim. motorun kitapçığında 10-30 yağ kulanın yazıyor. ben tam sentetik yağ istiyorum en kalitelisi bunlar. peki numarası kaç olmalı sizce ? İzmir de yazın hava sıcak 10-30 yerine 10-40 yağ kullansam bir zararı olur mu ? yağ önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
2011 model 34.000 km de 600RR sahibiyim. motorun kitapçığında 10-30 yağ kulanın yazıyor. ben tam sentetik yağ istiyorum en kalitelisi bunlar. peki numarası kaç olmalı sizce ? İzmir de yazın hava sıcak 10-30 yerine 10-40 yağ kullansam bir zararı olur mu ? yağ önerilerinizi bekliyorum.

Tam sentetik istiyorsan, motul 7100 10-40 yada 10-50 alabilirsin. 10-30 izmir yazı için uygun olmaz.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ben İzmir için 15w50 tavsiye ederim, makineler zaten devirli makine, sıcaklık yükseldikçe yağın viskozite değerleri düşüyor ve daha sıvı akıcı bir kıvama geliyor. İnce yağ kullanırsanız egzantrikten ses duyabilirsiniz. Ben yaz aylarında 10w50 - 15w50 kullanıyorum genelde.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar İST'da olup Tiger Titanium egzoz kullanan var mıdır? Sesini yakından dinlemek isterim imkan olursa
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bayağı doldurmuşsunuz burayı :) Sıfır KM aldığım Repsolümü de KAMPANYADAN sıfır 1000RR almak için dün İST'a sattım arkadaşlar. 12.250 KM kullanmak nasip oldu :) Verdiğim Fiyat 36500 TL :)
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
30
arkadaşlar yeni kasa 600RR aldım .daha makine sıfır bir kaç aksesuar almak istiyorum
Stompgrip, tankped, arka sehpa aparatları, manet, manet koruma, gömme sinyaller, arka plaka iptali, carbon yan kapaklar, Carbon arka şase koruma, ön cam bunları topluca nerden alabilirim ? istanbuldayım.

aynı şekilde ben de aldım motoru. en çok ilgilenen motodium oldu. oraya git derim. içeride kendi motorlarida var ali abinin çok güzel modifiyeler eklemis motorlara. google a yaz motodium diye çıkıyor. bostancıda yeri. ben cumartesi minik plaka ve katlanir plaka için gidiyorum.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
1.5 Yıllık 600RR'ımın aküsü bitmişti, Sağolsun Marmara servisi ve Honda garantiden sıkıntısız değiştirdi.
 
Son düzenleme:

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
Motorumu satiyirom 2015 model tümüyle orijinal boya su bu yok 12500km servis garantili satmak istiyorum fiyat ne yazmaliyim çok aciliyeti yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

repsol ve diablo rosso corsa lastik var söylemeyi unutmuşum.
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
35
aynı şekilde ben de aldım motoru. en çok ilgilenen motodium oldu. oraya git derim. içeride kendi motorlarida var ali abinin çok güzel modifiyeler eklemis motorlara. google a yaz motodium diye çıkıyor. bostancıda yeri. ben cumartesi minik plaka ve katlanir plaka için gidiyorum.

katlanır plaka haliyle bir fotoğraf atabilir misin?
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
600rr Orjinal hava filtresi 220 TL'miş :santa:
3000 km'de aldığım motorla 10000km'ye geldik bakalım.
Yaz sıcağında trafikte yanmaktan bıktım, Mont falan motosiklet kışın daha zevkli sanki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Motorumu satiyirom 2015 model tümüyle orijinal boya su bu yok 12500km servis garantili satmak istiyorum fiyat ne yazmaliyim çok aciliyeti yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

repsol ve diablo rosso corsa lastik var söylemeyi unutmuşum.

Satıldımı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar 1000 RR ım satılıktır.
İlan no : 343130391
2016 - 3500 KM de Çizik dahi yoktur .
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Ne var ne yok RR cılar. Kapattınız dükkanı herhalde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst