Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar bende 600rr almak istiyorum sıfır alacağım fakat şimdi mi alsam daha mantıklı yoksa 2017 modelini mi bekleyim kararsız kaldım tavsiyeleriniz nedir acaba kış indirimi falan ne kadara alabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Merhaba arkadaşlar bende 600rr almak istiyorum sıfır alacağım fakat şimdi mi alsam daha mantıklı yoksa 2017 modelini mi bekleyim kararsız kaldım tavsiyeleriniz nedir acaba kış indirimi falan ne kadara alabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

sanırım yeni yılda 600rr gelmeyecek

 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Arkadaşlar yaklaşık 3 hafta önce 27 bin km deki r25 sattım. satmadan yaklaşık 1 ay önceden araştırma yapmama rağmen istediğim kasa kırmızı beyaz r6 bulamadım doğru düzgün. Bir yandan da RR bakıyordum motoru sattıktan 1 hafta sonra mavi beyaz RR denk geldi motora baktık baktırdık sağlam kazası belası değişeni yok güzelde bakılmış e bizede almak nasip oldu artık :cherry: Fotoları atalım burayı birazda canlandıralım dimi :thumleft:
d880bL.jpg
[/url][/IMG]
ZMMJMA.jpg
[/url][/IMG]
PnnBnQ.jpg
[/url][/IMG]
777P7W.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
22
Arkadaşlar yaklaşık 3 hafta önce 27 bin km deki r25 sattım. satmadan yaklaşık 1 ay önceden araştırma yapmama rağmen istediğim kasa kırmızı beyaz r6 bulamadım doğru düzgün. Bir yandan da RR bakıyordum motoru sattıktan 1 hafta sonra mavi beyaz RR denk geldi motora baktık baktırdık sağlam kazası belası değişeni yok güzelde bakılmış e bizede almak nasip oldu artık :cherry: Fotoları atalım burayı birazda canlandıralım dimi
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin bende sıfır almak istiyorum alsam mı karar veremedim :)
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin bende sıfır almak istiyorum alsam mı karar veremedim :)

saolasın :) babam da bana sıfır al sıfır al deyip durdu ama destek çıkamam şuanda borclarım çok dedi bende kendime güvenemedim 2. el aldım seneye satar sıfır r6 alırım artık :thumleft:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar elimde fazladan pirelli rosso corsa 180/55/17 40km anca kullanılmış 2016 tarihli bir adet yaması var düzgün şekilde yapılmış hava almayacak şekilde naylon torbaya sarılı ihtiyacı olan varsa 450tl'ye bırakırım alan memnun kalır.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar elimde fazladan pirelli rosso corsa 180/55/17 40km anca kullanılmış 2016 tarihli bir adet yaması var düzgün şekilde yapılmış hava almayacak şekilde naylon torbaya sarılı ihtiyacı olan varsa 450tl'ye bırakırım alan memnun kalır.

Yenisi kargo dahil 600 lira (yamasız)...Hayırlı satışlar...
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
bu euro 4 emisyonuna uymayan motorlar üretilmiyor o kısmı anladım,
ancak şu anda trafikte bulunan euro 4 uyumsuz motorların akıbeti ne olacak?
bir süre sonra onları da trafikten kaldıracaklar mı?
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
bu euro 4 emisyonuna uymayan motorlar üretilmiyor o kısmı anladım,
ancak şu anda trafikte bulunan euro 4 uyumsuz motorların akıbeti ne olacak?
bir süre sonra onları da trafikten kaldıracaklar mı?

Onlar tarih olana kadar devam...
1941 model euro -5 impala trafikten kalktı mı? hayır.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
araçlarla ilgili hurdaya çıkarma muhabbeti vardı bi ara, 20 yaş üstü trafikte kalmıcak felan deniliyordu,
o yüzden aklıma geldi, motorlarda da bu tarz bi durum olabilir mi die?

Emisyon yüzünden araç toplayamazlar.
Devlet belirli bir yaşı aşan araçları trafikten men edebilir.
Ama 2015 yılında alınan bir motosikleti emisyon'a uymuyor diye
trafikten men edemez.Ancak satışını yasaklar, satılmış olanlarda
yıllandıkça kaybolur giderler.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Nerde bu 600RR kullanıcıları fotolar ile canlandırın şu topiği :cherry:

2008 kasanın stop egzoz altında bunu kuyruk a alabilirmiyiz bi bilgisi olan varmı ?
Birde arka kuyruk u sökünce stop da çıkıyormu yoksa sadece alt bölüm sökülebilirmi ?
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar 600 rr 2017 çıkmıyacak dediler ama 2017 model kırmızı renk bana göre pek hoş gözükmesede devamı gelicek 600 cc lerin https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-esengul-den-2017-honda-cbr600rr-ozel-kampanya-45.000-tl-383261052/detay

sevindirici haber
 
Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
84
Ruhu da kendisi gibi apaçi olan bir arkadaşım Gopro'mu ödünç isteyip içindeki ruha karşı gelemedi. Sonuç mu?
https://www.youtube.com/watch?v=8e_0Mk7AIPg&t=26s
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst