Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
12
İzmirli ustalardan o modellerde sağlam orjinal motor kalmadığını duydum kardeşim genelde 50bin üstü km zaten inş yüreğine göre bi motor bulursun :)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Konu ölmüş yav.Neyse dostlar şuan güncel kasa 20 bin km civarı kazası falan olmayan düzgün bi motorun ederi nedir?
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Dostlar herkes motorunu sattı mı?Gazlamaktan forumamı giremiyorsunuz.Nerede bu 600rr kullanıcıları.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
12
Kardeşim güncel fiyatlar sürekli zamlandığından herkes bir köşeye çekilmiş motoru en yüksek fiyata okutma peşinde :mrgreen: 2015 ve üstü alınabilicek güzel motorlar min 40bin sahibinden ilanlarını araştır.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Merhabalar,8 yildir kullanmakta oldugum ve buyuk bir sorun cikarmamis emektar 2001 r6 mi satmayi dusunmuyordum ancak yakin bir arkadasimin yogun istegi uzerine``bunu satarsam honda mi alsam`` diye dusundum.su anki motorumu satarsam 2003-2005 r6 yada cbr600 rr arasinda kararsiz kaldim.Su ana kadar honda kullanmadigim icin sizin yorumlariniz benim icin cok onemli.ozellikle bahsettigim modeller icin.2003 ve uzeri yamaha larda kullanilan YCCI teknolojisi problem yaratiyor falan diyorlar.Honda da bu tarz problemler var mi?
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
207
Artık 600rr üretilmiycekmiş öylemi arkadaşlar 2017 sonmuş çok almak istiyodum 2017 model alsak ne gibi sorunlar yaşarız parça bulamama sıkıntısı yaşarmıyız kawasaki gibi hondayıdamı eliycez kawa honda suzuki yok yamaha r6 yamı kaldık
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hooouuupppp nerdesiniz beaaa... bişeyler soracadıııık :mrgreen: :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
2004 60.000 km de alıyoruz işte... üstünde dayno jet var... kuik şiftır var... yoşimura var... :mrgreen: :thumleft:

moturu alıyım da .. ondan sonra sorarız... :king:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
2004 60.000 km de alıyoruz işte... üstünde dayno jet var... kuik şiftır var... yoşimura var... :mrgreen: :thumleft:

moturu alıyım da .. ondan sonra sorarız... :king:

Nerede basacaksın KKTC’de? Ben orayı terkederken heryerde hız limiti 65km/sa idi. Dk başı fan açar durur yaz sıcaklarında. Hornet falan baksan senin için daha iyi olmaz mı?
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Nerede basacaksın KKTC’de? Ben orayı terkederken heryerde hız limiti 65km/sa idi. Dk başı fan açar durur yaz sıcaklarında. Hornet falan baksan senin için daha iyi olmaz mı?

ınan en cok istediğim şey, naked yada sport truing ...ama burayı biliyorsun madem... para var... alacak motor yok... 25.000 tl civarı sadece bunlar var... 2000-2006 model arası ss 600 lükler... 20.000 tl ye cbf500 var... 3000 tl daha verip cbr600 rr almak daha mantıklı değil mi...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sende haklısın da ben 2005-2008 arası oradayken o 600rr’lar patır patır parlıyorlardı. O yüzden bulaşma diyorum. Sıfır fiyatlarında vergiler kktc’de Daha avanjlı olması lazım. Getirtme şansın yokmu? En fazla üstüne 3-5 koyarsın die düşünüyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hornet zaten 600RR'ın naked versiyonu, fan açma süresi ve ısı her ikisinde de aynı...

Granaj farkından biraz dana tolere eder die düşündüm. Açıkçası azıcık yürüse fan açma problemi daha az olur die düşünüyorum. Kıbrıs’ın sıcağı gerçekten lanet. Nice üstü açık arabanın Işık’larda üstünü kapatıp, klima çalıştırdığına şahit oldu bu gözler...
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Sende haklısın da ben 2005-2008 arası oradayken o 600rr’lar patır patır parlıyorlardı. O yüzden bulaşma diyorum. Sıfır fiyatlarında vergiler kktc’de Daha avanjlı olması lazım. Getirtme şansın yokmu? En fazla üstüne 3-5 koyarsın die düşünüyorum.

asyadan gelen motorlardan %85 gümrük vergisi alınıyor... avrupadan gelenler biraz daha uygun... zaten ben 600 rr ı almadım... herif 3 kuruşa sattı bizi... ben de gittim yeniden SUZUKİ aldım... SV 650 S :joker:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Çok merak ettim yaw. Ne yaptınız bu 600RR'ları? Sokakta falanda göremez olduk. Hepsini mi malulen emekli yaptılar bu makinelerin?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadașlar, Motorum satılıktır.

11 Adet Honda (6'Sı Sıfır) motosiklet kullanmis birisi olarak yaziyorum, Honda gibi ilgisiz, musterisini dusunmeyen, ve ona buna ayri garanti veren, Turkiye deki en berbat motosiklet markasini bir daha kesinlikle almama karari verdim.

Bu kasalardaki Kronik problem olan Eksantrik setini daha bugun Honda yetkili serviste degistirttim (3500₺)
Aküsü yeni (Yetkili Servisten)

Motorum 2017 Modeldir. ilk sahibiyim.
Bakimi 12ooo km de yapilmistir.
Șu an13900 kmdedir.

Hicbir dusmesi kazasi cizigi yoktur.

Sahibinden.com ilan no : 886844010

Sadece 2020 model 500 km yi așmamıș BMW S1000RR takası yaparım. Farkini nakit odeyebilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst