Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Merhabalar, benim grenajlar aşırı eski ve yeni orjinal set almak istiyorum. Kaça patlar bi bilgisi olan var mıdır? Sahibinden'de 2 bin tl civarı fakat çin gibi duruyorlar. Bir de farklı bir renk aldım diyelim nasıl bi yol izlemem gerekiyor? Ruhsata işletmek gerekiyor sanırım, bilgi sahibi olan arkadaşlar lütfen üşenmeden yazın :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Merhabalar, benim grenajlar aşırı eski ve yeni orjinal set almak istiyorum. Kaça patlar bi bilgisi olan var mıdır? Sahibinden'de 2 bin tl civarı fakat çin gibi duruyorlar. Bir de farklı bir renk aldım diyelim nasıl bi yol izlemem gerekiyor? Ruhsata işletmek gerekiyor sanırım, bilgi sahibi olan arkadaşlar lütfen üşenmeden yazın :)

hocam depo ve diğer metal kısımların rengi değişmediği sürece gerek yok diye biliyorum. Mesela bendeki cbr250r repsol renginde ve stickerler söküldüğü zaman motor tamamen beyaz oluyor, sadece deponun rengi turuncu ve ruhsatta turuncu olarak geçiyor.
 

rca

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
74
Merhaba arkadaşlar. 2013 ve sonrası için orijinal egzoz bakıyorum, elinde olup satmayı düşünen var mıdır?

TwoBrothers egzozum vardı, pazar günü yollar boşken biraz sürat yaptım, tem'in ortasında patladı, varınca farkettim ki egzozun dışındaki kabuk ucuyla birlikte uçmuş gitmiş, içindeki fiber ve sarmaladığı o delikli boru kaldı elimde sadece :mrgreen:. Zaten muayeneye sokacaktım orijinal egzoz edinmem gerek.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Arkadaşlar satılık temiz dosta gidecek 600RR arıyoruz arkadaşıma, satan varsa iletişim kurarsanız sevinirim...
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
selamlar. boyum 198. şu an cbr 250 kullanıyorum ve ona sığabiliyorum. sizce 600rr'a sığabilir miyim? ayaklıkları falan biraz arkada ya onun için soruyorum
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Benim boyum 193 ve 3 adet 600RR eskittim,tüm içtenlikle söylüyorum üzerinde sırıtacağına garati verebilirim...
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Benim boyum 193 ve 3 adet 600RR eskittim,tüm içtenlikle söylüyorum üzerinde sırıtacağına garati verebilirim...

Selam, küçüklükten beri motosiklet kullanırım. Ancak vitesli chopper motoru son 2 yıldır kullanıyorum, (250cc, 190 kg civarında) ne kadar kullanmayalım ki 600 rr tam hakim olabileyim, açıkçası forumdaki ölüm haberleri görünce insan biraz tırsıyor:)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Merhabalar, benim grenajlar aşırı eski ve yeni orjinal set almak istiyorum. Kaça patlar bi bilgisi olan var mıdır? Sahibinden'de 2 bin tl civarı fakat çin gibi duruyorlar. Bir de farklı bir renk aldım diyelim nasıl bi yol izlemem gerekiyor? Ruhsata işletmek gerekiyor sanırım, bilgi sahibi olan arkadaşlar lütfen üşenmeden yazın :)

Geçen yıl 600RR'ın tüm karenaj ve plastik seti 12,800tl fiyat vermişti Anes Motor..(depo sütyeni,ön çamurluk,plakalık vs...tüm dış plastik aksam)..Senin 2.000tl ye görd. Çin işi..
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Geçen yıl 600RR'ın tüm karenaj ve plastik seti 12,800tl fiyat vermişti Anes Motor..(depo sütyeni,ön çamurluk,plakalık vs...tüm dış plastik aksam)..Senin 2.000tl ye görd. Çin işi..

40 bin liranın 12 bin lirası plastiğe mi veriliyormuş, vay arkadaş...
motor beş para etmez o zaman
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Selam, küçüklükten beri motosiklet kullanırım. Ancak vitesli chopper motoru son 2 yıldır kullanıyorum, (250cc, 190 kg civarında) ne kadar kullanmayalım ki 600 rr tam hakim olabileyim, açıkçası forumdaki ölüm haberleri görünce insan biraz tırsıyor:)

Chopper' dan sonra 600RR kullanıcaksan motosiklet hakkında bildiğin her şeyi unut derim. Evrim geçirmen gerekli süper sport motosiklet için, hem fiziksel açıdan hem işin tekniği konusunda. Eğitim almak en mantıklısı, şahsi fikrim 600RR'ı kendiniz keşfetmeye çalışmayın derim.
 
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
110
Arkadaslar youtube da egzozlara bakiyoken bu eksozu gordum ama 600RR a arattim ayni eksozu hic yok bulamadim. Baska bi yolla yada egzozla bu ses alinir mi 600RR dan muhtesem bi ses ya 636dan mi kaynakli bilmiyorum ama

https://youtu.be/SkzOABWzPFM

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

https://youtu.be/SkzOABWzPFM
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
gnenaj

Selam,
2009-2012 yılları arasında Honda'nın Leyla isimli grenajına hasta oldum. Ancak maalesef yeni modellerde bu renk yer almadığı için 2016 600rr için çinde bulunan bir şirkete özel sipariş yoluyla Limited Edition(leyla ) grenajını boyayıp gönderebileceklerini söylediler. 300+157 normal grenaj istenen fiyata +30 özel sipariş için istiyorlar, toplam 490 $ civarısnda ücrete mal olacak...Benim bu rengi ruhsata işletip kullanmak istiyorum ama ilerde motoru sattığımda ruhsat kaydında boya değişimi şeklinde bilginin yer alması ciddi alıcıların kafasında soru işareti yaratmaz mı?? bunu size sormak istiyorum. ( kendi orjinal grenajlarını kaldırıp saklamayı düşünüyorum )

ayrıca çin grenajları orjinal gibi göze hoş gelir mi ?

6784667858_e2779f9f0c.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
çinliler artık işi çok ilerletti, o kadar iyi taklit yapıyolar ki, yanyana koyduğunda orjinaline taklit diyebilirsin o derece yani.
ruhsat işini bilmiyorum ama siyah bi motor alıp bu şekilde kullansan bi sorun olmaz sanırım.
bu versiyonlar ruhsatta ne renk olarak geçiyormuş ona baktınız mı?
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
çinliler artık işi çok ilerletti, o kadar iyi taklit yapıyolar ki, yanyana koyduğunda orjinaline taklit diyebilirsin o derece yani.
ruhsat işini bilmiyorum ama siyah bi motor alıp bu şekilde kullansan bi sorun olmaz sanırım.
bu versiyonlar ruhsatta ne renk olarak geçiyormuş ona baktınız mı?

benim kırmızı beyaz geçiyor, renk farkı olacaktır. ruhsata işlediğimden satarken sıkıntı yaşarım diye korkuyorum
 

rca

Katılım
25 May 2014
Mesajlar
74
merhabalar, istanbulda led sinyal için flaşör rölesini temin edebileceğim bir yer bilen var mı? (led sinyal direnç farkından dolayı hızlı yanıp sönüyor ve araya direnç takmak istemiyorum)

https://tstindustries.com/TST-LED-Flasher-Relay-Gen2.html
https://www.youtube.com/watch?v=SbmSFkfAHJ8
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
selam, 600 hrc trıcolor modeli ruhsatta tam olarak hangi renk olarak geçiyor, kime sorduysam farklı cvplar alıyorum. ruhsata ; çift renk olarak işletmek mümkün mü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst