Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
fiyatlar uygun dedikleri gibiyse hiç kaçırma 1 ay sonra el yakacak 600 rr

bütçeyi biraz daha zorlayabilirsen bazı bayilerde halen 2015 600 rr var arayıp fiyat al istersen

ustacım elbette garantileri var motorlar yeni ama bakmaya gidince cbr özelinde konuşacak olursak bakmam sormam gereken özel bir şey varmı?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
sıfır alıp, itina ile rodajı yapıp, üstüne bir de ekstra koyup da ucuza satanların bu işten kazancı nedir merak ediyorum?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu fiyatlara fazla ilanda kalmazlar eger gorundukleri kadar temizlerse
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
600RR'ların fiyatları hala uygun, ben 2014 nisanda sıfır aldığımda 16 küsür dolar bozdurup almıştım sıfır olarak, şu anki hesapla 47 bin lira olması gerekir aynı nispette...Fiyatların geçen sene özellikle, olduğu yerler çok abesti... Xmax 250 bile aksesuarlarıyla 20 kaat oldu...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Levent o dediğin biraz zevk işi...
2015 Yılında 3 adet Sifir motor aldım hepsine nasil rodaj yaptigimi ve nasil baktığıni bilirsin ama en fazla 7000 km kullandim. Yine sıfır alacağım :)
O yuzden yine satıyorum
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
62
Kelimelerin kiyafetsiz kaldığı motosiklet. Resmen saygı duruşu. :queen:

394c2535-c55b-4b9a-bd6b-2a01ef000403.jpg
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Hiç bir esprisi yok sadece görsel... Şasede amortisörlerde mekanik olarak motorda sıkıntı yoksa grenaja boyaya takılma derim. İnce ele sık doku bu işin ikinci eli kumar gibi bişey...
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hannspree-600rr-249731144/detay

Bu motoru bilen var mi? Fiyat ve ilanla ilgili düşünceleriniz neler?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
ağır kazayı nasıl anlarım sağa sola çekme vs dışında

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-600rr-masrafsiz-lastikler-sifir-son-fiyattttt-260670479/detay/
bu ilana fiyat olarak ne demeli ustalar?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hannspree-600rr-249731144/detay

Bu motoru bilen var mi? Fiyat ve ilanla ilgili düşünceleriniz neler?

Kardes heyecanini anliyorum ama inan bu isler fotograflara veya aciklamalara bakmakla olmuyor. Karali ve Yousuffer uyelerinin eski sayfadaki yorumlari da var, kimsenin malini kotulemek veya gunahini almak istemem ama tertemiz oldugu iddia edilen makineleri gormeye gidince nelerle karsilasti adamlar anlatsin.

Tavsiyem acele etme, burdan birisinin cikip `ben su motora kefilim al gozun arkasinda kalmaz` demesini de bekleme. Umarim dedigimi anlamissindir.
 

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
Kardes heyecanini anliyorum ama inan bu isler fotograflara veya aciklamalara bakmakla olmuyor. Karali ve Yousuffer uyelerinin eski sayfadaki yorumlari da var, kimsenin malini kotulemek veya gunahini almak istemem ama tertemiz oldugu iddia edilen makineleri gormeye gidince nelerle karsilasti adamlar anlatsin.

Tavsiyem acele etme, burdan birisinin cikip `ben su motora kefilim al gozun arkasinda kalmaz` demesini de bekleme. Umarim dedigimi anlamissindir.

Tesekkur ederim tabiki anladım. Ama bi üçüncü göz her zaman iyi. Hem de fiyat la ilgili gerçek ederi nedir illa bi yorumda bulunulur diye soruyorum.
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
CBR 600R'ın teknik özellikleri

Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 16 supaplı, DOHC, sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı x strok (mm) 67 x 42,5
Sıkıştırma oranı 12,2 : 1
Maks. Güç (kW@dev/dak) 88/13.500 (120 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 66/11.250
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.030 x 685 x 1.115
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.375
Yakıt kapasitesi 18 lt.
Ağırlık 186 kg

Tekerlek (Ön) 120/70ZR17M/C (58W)
Tekerlek (Arka) 180/55ZR17M/C (73W)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
236
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi İzmir gibi yerde nasıl dayanabiliyorsunuz 2 ay motora binmemeye. Ben Ankara'da bile biniyorum kışın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst