Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2016
Mesajlar
19
s.a arkadaşlar r 25 var şuanda 600 rr düşünüyorum yakıt kafama takıldı nasıl sizce
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme ;)
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme ;)

2006 600f im çok sakin değil normal kullanımda 6 6.5 dan fazla yakmadı (ara ara 140 150 çıktım) bilginiz olsun
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Artik yeni nesil hondalarin yakitini düşünmeyin. Sakin kullanımda 4.5 / 4.8 Devirli kullanimda 6.5 / 7 arasi tüketiyor ... Defalarca paylaştım :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme ;)

gerek yok bence o viteslere 9 10 bin devir yeter her şeye
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
r25 bile sakin 4,5 litre, gazladığında 5-6 litre hep 10bin devir giderken 7-8 litre yakıyor. 600rr daha mantıklı benzin konusunda:)
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
r25 bile sakin 4,5 litre, gazladığında 5-6 litre hep 10bin devir giderken 7-8 litre yakıyor. 600rr daha mantıklı benzin konusunda:)

Birde cbr250r yi r25 yanında yerden yere vururlar yakıt tüketimine bak cbr250yi 4.5 üstüne çıkaramazsın sakin kullan 3 3.5 arasında yakar.
Yamahayı hiç sevmem.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme ;)

2013 600fa şehir ići ist trafiği 100km'de5,5lt

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=JMNg8XgsdfM kazasız belasız bizim motor daha 6 vites görmedi bu var en fazla ibrede 195 km/h :queen:

Sizin kollar kısamı gidonu tutuş bir acayip
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Sizin kollar kısamı gidonu tutuş bir acayip

boya göre biraz kısa benim tahminim depoda stomgrip var zaten depoyla takımların arasında boşluk bırakınca ya eğilip süreceğim yada ister istemez kolları kırmadan gidonu tutabiliyorum
ttxgp-agni-motors-first-qualifying-start.jpg

şehir içinde de şöyle gidip kimsenin benle billur geçmesini istemem açıkçası :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2015
Mesajlar
4
RR mı böyle tüketiyor CAKALAZ :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Piyasa da doğru düzgün motor yok olanda bu kış vakti uçuk fiyat çekiyor. 2011 buldum Bi tane piyasası nedir Max ne verilir kaza boya yok 20 binde
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
12400486_1098334546866175_3887384661307503574_n.jpg


12507538_10153899504169429_1307994385203581441_n.jpg


@Biyey buda sana gelsin.

12417820_10153882715129429_3460140377692279638_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

12400486_1098334546866175_3887384661307503574_n.jpg


12507538_10153899504169429_1307994385203581441_n.jpg


@Biyey buda sana gelsin.

12417820_10153882715129429_3460140377692279638_n.jpg
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
racing e binen adam yakıtmı düşünür :D yapmayın gozunuzu sevim.okadar güçlü olmanında bir bedeli vardır dıye düşünüyorum :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

buraya resım nasıl yuklenıyordu unuttum.bilgilendırırmısınız? eskiden çok karışıktı insallah şimdide oyle degıldır
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
cevap yazarken üstte sağ tarafta insert image diye bir buton var oraya yüklemek istediğin resmin linkini yapıştırıyorsun
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
racing e binen adam yakıtmı düşünür :D yapmayın gozunuzu sevim.okadar güçlü olmanında bir bedeli vardır dıye düşünüyorum :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

buraya resım nasıl yuklenıyordu unuttum.bilgilendırırmısınız? eskiden çok karışıktı insallah şimdide oyle degıldır

Katiliorum bi ara hesaplayim dedim sonra vazgectim :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst