Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Geçmiş olsun allah şifa versin. Motor yapılır bir şekilde sen kendine iyi bak. Çok da birşey yok zaten koruma takozları kurtarmış çok şükür. Geçmiş olsun tekrardan

sağ olun teşekkürler takoz grenajı kurtardı videoda da gözüküyor zaten sol tarafı gevşek kalıp düşmüştü sağ düşmesin diye bantla sarmıştım Allahtan o tarafa düştü

Size çok geçmiş olsun. Maşallah ufacık bir kazada çıkan masraf neredeyse 100-125 cc motor parası kadar olmuş.
Bu sebeple bu tür makinelere binmek ayrı bir cesaret istiyor.:)

maalesef öyle en ufak kaza yakıyor cüzdanı
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Zaten cüzdanının kalınlığı trafik sigortasını kullanmaması ve 3300 tl yi tak diye ödemesinden belli. 3300tl tutacak birşey yok servis fena vurmuş.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Göstergeleri görememe sorununu camı değiştirerek %100 olarak çözdüm. Tamamen açıldı göstergeler nasıl oturursan otur full gözüküyor kesinlikle göstergeleri göremeyenlere öneririm.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbr-600rr-cam-600-rr-cam-2013-sifir-python-205120666/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

Abi sen ona otoban mi dion :) gunun 7/24 zaten full trafik artik bizim bu tem :D

Tem yine iyi emniyet şeridi serbest. Bende beylikdüzü tarafındayım e5'de emniyet şeridi diye birşey yok zaten trafiği malum.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
1468533_1091023717597258_8456428769849993245_n.jpg


1934550_1091023880930575_7602370574669186954_n.jpg


10175001_1091030750929888_4420879997936797825_n.jpg


profile.php


Buralara kar düşmeden bi kaç gün önce :)
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba. 2006 veya 2007 600RR almayı düşünüyorum. Yedi senedir motosiklet kullanıyorum. Yakın süre zarfı içerisinde cbr250'm ile 30.000 km yaptım. Artık tek silindir ve çift silindir motosikletler tat ve haz vermiyor. Dört silindirin tadı her zaman için ayrı. Öncelikle size birkaç sorum olacak ;

1)600RR ın oturuşu ve gidon turu trafikte çok rahatsızlık veriyor mu ?
2) Motorun herhangibir mekanik hastalığı var mı ?
3) [ Kapıda aygır yatıyor sonuçta sorulmaz ama ] Yakıt tüketimi nedir ? Agresif kullanım sakin kullanım ?
4) Bakımlarda hangi yağları tercih ediyorsunuz ?
5) 600f in RR dan daha fazla yaktığı söyleniyor ? Doğru mudur ? Ustam 600f in emmelerinin RR dan daha büyük olduğunu söyledi.

Teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
1)hayır ,sadece çok ısınır trafikte fan açar 104 dereceye çakılı gidersin
2)yoktur ama 8-9 senelik motor ne olur sonuçta bilinmez
3)hiç hesaplamadım
4)motul 7100 10/40 koyuyorum ben 1000 km den sonra 2650 km de daha dün değiştirdim yağı bir sonraki bakım 6000 9000 şeklinde devam edeceğim
5)bilmiyorum

hayırlısı olsun kazasız belasız
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Arkadaşlar merhaba. 2006 veya 2007 600RR almayı düşünüyorum. Yedi senedir motosiklet kullanıyorum. Yakın süre zarfı içerisinde cbr250'm ile 30.000 km yaptım. Artık tek silindir ve çift silindir motosikletler tat ve haz vermiyor. Dört silindirin tadı her zaman için ayrı. Öncelikle size birkaç sorum olacak ;

1)600RR ın oturuşu ve gidon turu trafikte çok rahatsızlık veriyor mu ?
2) Motorun herhangibir mekanik hastalığı var mı ?
3) [ Kapıda aygır yatıyor sonuçta sorulmaz ama ] Yakıt tüketimi nedir ? Agresif kullanım sakin kullanım ?
4) Bakımlarda hangi yağları tercih ediyorsunuz ?
5) 600f in RR dan daha fazla yaktığı söyleniyor ? Doğru mudur ? Ustam 600f in emmelerinin RR dan daha büyük olduğunu söyledi.

Teşekkürler...


Gidon turunda sorun yok ama trafikte rahat bir motor değil tabiki.
Motorun mekanik sorunu yok 600rr sonuçta ama 2006-2007 model ikinci ele dikkat etmek lazım masraflı olabilir.
Yakıt tüketimi kullanışa bağlı. Devirli 8 8.5 litre geçmesi zor. sakinde 5.5 6 litre. benim 7.5 8 oluyor genelde.


abs li satılıyormu opsiyon varmı?


Abs yok. Geçen yıl 3-4 tane abs li gelmişti fakat sonrasında gelmedi.





https://www.youtube.com/watch?v=JMNg8XgsdfM kazasız belasız bizim motor daha 6 vites görmedi bu var en fazla ibrede 195 km/h :queen:

Çok zevkli hızlar değil zaten sadece merak. 160-170 İle uzun yolda güzel oluyor kulak tıkacınıda taktıktan sonra yolda yağ gibi akıyor.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
1)hayır ,sadece çok ısınır trafikte fan açar 104 dereceye çakılı gidersin
2)yoktur ama 8-9 senelik motor ne olur sonuçta bilinmez
3)hiç hesaplamadım
4)motul 7100 10/40 koyuyorum ben 1000 km den sonra 2650 km de daha dün değiştirdim yağı bir sonraki bakım 6000 9000 şeklinde devam edeceğim
5)bilmiyorum

hayırlısı olsun kazasız belasız

bu site oturuş kıyaslaması yapman açışından işine yarayacaktır.
http://cycle-ergo.com/
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
600f in 600rr dan fazla yakıp yakmadığını bilmiyorum ama 600f in emmeleri 600rr dan büyük değil.

600f 38 mm, 600 rr 40 mm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst