- Katılım
- 26 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,319
bu gün ameliyat (fıtık ameliyatı ) olmadan önce son jübile yapayım dedim en az 2 ay binemeyecektim motora zaten evden çıktıktan 300 metre sonra arkadan dolmuşun çarpaması ile yerde buldum kendimi motor sağa düştü ve dolmuşçu ileride duraksadı kalktığımı görünce direk kaçtı bende bir şey yok motorum kuyruk plastiği 3 yerinden çatladı fakat parçalanmadı grenaj koruma takozu olması bayağı işe yaradı sağ zaten boyalı idi çizilmedi ikinci kez
Trafik polisi gelip raporunu yazdı ,karakola da şikayetçi oldum şahitlerim ve iyi kötü kamera (kameramın şarjı olmadığı için almamıştım yanıma bir işyerinin güvenlik kamerası kaydı var belli belirsiz gösteriyor bana arkadan çarptığını ) kaydım var akşam bana ulaştı tabii aradığımı biliyor ne gerekirse yapalım diyor motorum serviste öde bütün masraflarımı mahkemede şikayetçi olmayayım dedim yarın arayacak beni bakalım ne olacak
yarın çok işim var hastanede ultrason ,adli tıp ,kaza raporunu falan alacağım bu çocuk kaçar
herkese kazasız belasız
Büyük geçmiş olsun. Sana birşey olmaması sevindirici. Allah beterinden saklasın.
Bütün masraflarını karşılamak zorunda zaten, kaçması ayrı bir durum.
Fıtık ameliyatı içinde şimdiden geçmiş olsun.