Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
bu gün ameliyat (fıtık ameliyatı ) olmadan önce son jübile yapayım dedim en az 2 ay binemeyecektim motora zaten evden çıktıktan 300 metre sonra arkadan dolmuşun çarpaması ile yerde buldum kendimi motor sağa düştü ve dolmuşçu ileride duraksadı kalktığımı görünce direk kaçtı bende bir şey yok motorum kuyruk plastiği 3 yerinden çatladı fakat parçalanmadı grenaj koruma takozu olması bayağı işe yaradı sağ zaten boyalı idi çizilmedi ikinci kez
Trafik polisi gelip raporunu yazdı ,karakola da şikayetçi oldum şahitlerim ve iyi kötü kamera (kameramın şarjı olmadığı için almamıştım yanıma bir işyerinin güvenlik kamerası kaydı var belli belirsiz gösteriyor bana arkadan çarptığını ) kaydım var akşam bana ulaştı tabii aradığımı biliyor ne gerekirse yapalım diyor motorum serviste öde bütün masraflarımı mahkemede şikayetçi olmayayım dedim yarın arayacak beni bakalım ne olacak

yarın çok işim var hastanede ultrason ,adli tıp ,kaza raporunu falan alacağım bu çocuk kaçar

herkese kazasız belasız

Büyük geçmiş olsun. Sana birşey olmaması sevindirici. Allah beterinden saklasın.

Bütün masraflarını karşılamak zorunda zaten, kaçması ayrı bir durum.

Fıtık ameliyatı içinde şimdiden geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
bu gün ameliyat (fıtık ameliyatı ) olmadan önce son jübile yapayım dedim en az 2 ay binemeyecektim motora zaten evden çıktıktan 300 metre sonra arkadan dolmuşun çarpaması ile yerde buldum kendimi motor sağa düştü ve dolmuşçu ileride duraksadı kalktığımı görünce direk kaçtı bende bir şey yok motorum kuyruk plastiği 3 yerinden çatladı fakat parçalanmadı grenaj koruma takozu olması bayağı işe yaradı sağ zaten boyalı idi çizilmedi ikinci kez
Trafik polisi gelip raporunu yazdı ,karakola da şikayetçi oldum şahitlerim ve iyi kötü kamera (kameramın şarjı olmadığı için almamıştım yanıma bir işyerinin güvenlik kamerası kaydı var belli belirsiz gösteriyor bana arkadan çarptığını ) kaydım var akşam bana ulaştı tabii aradığımı biliyor ne gerekirse yapalım diyor motorum serviste öde bütün masraflarımı mahkemede şikayetçi olmayayım dedim yarın arayacak beni bakalım ne olacak

yarın çok işim var hastanede ultrason ,adli tıp ,kaza raporunu falan alacağım bu çocuk kaçar

herkese kazasız belasız

Cok gecmis olsun sana bisey olmamasi iyi adamin kacmasida ilginc olmus... servis fiyati cikartsin muhtemelen oder mahkemedende kacmak icin... ayrietten hastaligin icinde gecmis olsun...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bel Ameliyati ben de oldm tam 13 ay oldu. Sonra R6 aldm ve 32. Gun motorun uzerindeydim. Sonra da R6 nin yuksekligi nedeniyle satip rr aldm. Kesinlikle tavsiye etmiyorum en az 3 ay motora binmeyin.
Hala bacak cekmesi ve agrisi devam ediyor ama cok kendimi zorlayinca.
Simdiden gecmis olsun ...
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
106
Ancak okudum kötü haberi. Çok üzüldüm ya. Başımız sağolsun arkadaşlar. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Bel Ameliyati ben de oldm tam 13 ay oldu. Sonra R6 aldm ve 32. Gun motorun uzerindeydim. Sonra da R6 nin yuksekligi nedeniyle satip rr aldm. Kesinlikle tavsiye etmiyorum en az 3 ay motora binmeyin.
Hala bacak cekmesi ve agrisi devam ediyor ama cok kendimi zorlayinca.
Simdiden gecmis olsun ...

bel fıtığı değil , bel zaten sakat iflah olmuyor bacağıma da ağrı gerçi doktorlar da ameliyatlık aşamada değil daha diyorlar :queen: göbek fıtığı ameliyatı bu gün ultrason çektirdim 1.2 cm yırtılma varmış cuma günü vuracaklar bıçağı .Doktor verecek kararı ama tahminim 2 ay sonra dambıl lara ve motora dönerim
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Buyuk gecmis olsun hocam.. dize bisey olmamasi sevindirici..

Buda benim 1700km deki deneyim videom arkadaslar iyi seyirler
[Yt]https://youtu.be/eP95rX7KTHw[/yt]
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
1700km de yag degisimi yapildi :) yag analize gonderdim arkadaslar sonuclar gelince paylasirim
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
8
2013 model cbr 600rr almayı düşünüyorum.
alırken dikkat etmem gerekenler nelerdir yardımcı olabilir misiniz?
kronik bir sorun var mı bu modelde?
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
8
Tecrübene dikkat etmen lazım.

5 yıllık bir tecrübem var o konuda sıkıntı yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

Benim bildigim kadariyla yok bende cok arastirmistim.. on cam biraz kisa arkasina saklanmak zor oluyo boyunuz 177 den uzun ise..

siz aldınız sanırım kivancern. memnun musunuz. keşke dediğiniz şeyler oldu mu .boyum 1.74 ama sele yüksekliği sorun olmaz demi. yamaha r6da biraz daha yüksek sanırım
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Ön cam ve aynaların titremesi dışında bi sorunu yok. (Titreşim konusunda hassasımdır...)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
bu gün ameliyat (fıtık ameliyatı ) olmadan önce son jübile yapayım dedim en az 2 ay binemeyecektim motora zaten evden çıktıktan 300 metre sonra arkadan dolmuşun çarpaması ile yerde buldum kendimi motor sağa düştü ve dolmuşçu ileride duraksadı kalktığımı görünce direk kaçtı bende bir şey yok motorum kuyruk plastiği 3 yerinden çatladı fakat parçalanmadı grenaj koruma takozu olması bayağı işe yaradı sağ zaten boyalı idi çizilmedi ikinci kez
Trafik polisi gelip raporunu yazdı ,karakola da şikayetçi oldum şahitlerim ve iyi kötü kamera (kameramın şarjı olmadığı için almamıştım yanıma bir işyerinin güvenlik kamerası kaydı var belli belirsiz gösteriyor bana arkadan çarptığını ) kaydım var akşam bana ulaştı tabii aradığımı biliyor ne gerekirse yapalım diyor motorum serviste öde bütün masraflarımı mahkemede şikayetçi olmayayım dedim yarın arayacak beni bakalım ne olacak

yarın çok işim var hastanede ultrason ,adli tıp ,kaza raporunu falan alacağım bu çocuk kaçar

herkese kazasız belasız

bu gün bana çarpan dolmuşçu geldi beraber servise gittik arka kuyruk grenajı ve içindeki plastik parça ,arka fren pedalı ,sağ ayna ,gidon topuzu ,koruma takozunun plastiğini tornacıda 1-1.5 cm daha yüksek yaptıracağız ,yağ bakımı (2600 km de ikinci yağ değişecek motul 7100 10/40 la bunu ekstra olarak bir nevi kendisine kestiğim ceza olduğunu söyledim kabul etti ) ,için 3300 tl nin hepsini ödedi ve konuyu kapattık

kuyruk grenajı türkiye fabrikada yokmuş ya belçikadan (bilmeyenler için hondanın Avrupa parça deposu belçikada )yada az ihtimal olmasına rağmen japonyadan gelecek bende zaten motora binecek hal yok artık ne zaman çıkarsa bekleyeceğiz belki arada satılır başka maceralara yelken açarız bellimi olur :cat::queen::king:

kaza sonrası motorun hali https://www.youtube.com/watch?v=al-yd_CBC20
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
8
bu gün bana çarpan dolmuşçu geldi beraber servise gittik arka kuyruk grenajı ve içindeki plastik parça ,arka fren pedalı ,sağ ayna ,gidon topuzu ,koruma takozunun plastiğini tornacıda 1-1.5 cm daha yüksek yaptıracağız ,yağ bakımı (2600 km de ikinci yağ değişecek motul 7100 10/40 la bunu ekstra olarak bir nevi kendisine kestiğim ceza olduğunu söyledim kabul etti ) ,için 3300 tl nin hepsini ödedi ve konuyu kapattık

kuyruk grenajı türkiye fabrikada yokmuş ya belçikadan (bilmeyenler için hondanın Avrupa parça deposu belçikada )yada az ihtimal olmasına rağmen japonyadan gelecek bende zaten motora binecek hal yok artık ne zaman çıkarsa bekleyeceğiz belki arada satılır başka maceralara yelken açarız bellimi olur :cat::queen::king:

kaza sonrası motorun hali https://www.youtube.com/watch?v=al-yd_CBC20

Geçmiş olsun allah şifa versin. Motor yapılır bir şekilde sen kendine iyi bak. Çok da birşey yok zaten koruma takozları kurtarmış çok şükür. Geçmiş olsun tekrardan
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
5 yıllık bir tecrübem var o konuda sıkıntı yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------



siz aldınız sanırım kivancern. memnun musunuz. keşke dediğiniz şeyler oldu mu .boyum 1.74 ama sele yüksekliği sorun olmaz demi. yamaha r6da biraz daha yüksek sanırım

Evet 4 aydir kullaniorum.. keske dedigim tek durum keske bir scooterim olsada istanbul trafigindede motor kullansam.. 600rr la trafige 1 kere girdim vir daha girmem :)

Gercekten cok guzel bir motor.. ayna ve on cam titremesi bende hic sorun olmadi.. sadece yuksek hizlarda on taraf hafif titrio ama ses filan yok.. (bu benim motor yeni oldugu icin de olabilir zamanla ayna vidalari gevseyebilir).. bunun cozumu icin ayna vidalarini "loctite" ile monte etmenizdir.. titresimi alir

Benim ayak pegeleri bazen titresim hissetriyor.. fakat hic rahatsiz edici deil

Ek olarak motorun zayif kaldigi yer gostergesi.. ne kadar yaktigimi ve hangi viteste oldugumu bilmek isterdim
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Kıvanç, al bir xmax 250, 600RR şehir içi ızdırap, haftasonları binersin :cat:
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
bu gün bana çarpan dolmuşçu geldi beraber servise gittik arka kuyruk grenajı ve içindeki plastik parça ,arka fren pedalı ,sağ ayna ,gidon topuzu ,koruma takozunun plastiğini tornacıda 1-1.5 cm daha yüksek yaptıracağız ,yağ bakımı (2600 km de ikinci yağ değişecek motul 7100 10/40 la bunu ekstra olarak bir nevi kendisine kestiğim ceza olduğunu söyledim kabul etti ) ,için 3300 tl nin hepsini ödedi ve konuyu kapattık

kuyruk grenajı türkiye fabrikada yokmuş ya belçikadan (bilmeyenler için hondanın Avrupa parça deposu belçikada )yada az ihtimal olmasına rağmen japonyadan gelecek bende zaten motora binecek hal yok artık ne zaman çıkarsa bekleyeceğiz belki arada satılır başka maceralara yelken açarız bellimi olur :cat::queen::king:

kaza sonrası motorun hali https://www.youtube.com/watch?v=al-yd_CBC20

çizik olan ayna değişilir mi yahu kalsın öyle nolcak
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
çizik olan ayna değişilir mi yahu kalsın öyle nolcak

valla dua etsin motorun ilk vukuatı değil yoksa çizikten dolayı değiştirtmediğim artçı basamağı ve ön braketide değiştirirdim ve motorun kaybettiği bedelide alırdım kendinden , ayrıca bu arkadaşın cüzdanının kalınlığını görsen böyle demezdin :queen: (o hat 1.400.000 tl )
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
valla dua etsin motorun ilk vukuatı değil yoksa çizikten dolayı değiştirtmediğim artçı basamağı ve ön braketide değiştirirdim ve motorun kaybettiği bedelide alırdım kendinden , ayrıca bu arkadaşın cüzdanının kalınlığını görsen böyle demezdin :queen: (o hat 1.400.000 tl )

Size çok geçmiş olsun. Maşallah ufacık bir kazada çıkan masraf neredeyse 100-125 cc motor parası kadar olmuş.
Bu sebeple bu tür makinelere binmek ayrı bir cesaret istiyor.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst