eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme![]()
eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme![]()
r25 bile sakin 4,5 litre, gazladığında 5-6 litre hep 10bin devir giderken 7-8 litre yakıyor. 600rr daha mantıklı benzin konusunda![]()
eski kasa 600 f ve yeni kasa 2011 600 FA dan daha az yakıyor rr. ortalama 7 litre şehir içi.
@biyey ben hala şu senin 5 e 1 kere attım 6 ya hiç atmadım vs. muhabbetine şaşırıyorum. Ben genellikle 6. viteste 70 li 80 li hızlarda şehir içinde sabit hızda gidiyorum. 6. viteste o hızlarda gidiyor yani belki merak edersin diye söylüyorum. Düşük viteste yüksek devir kullanarak makinenin ömrünü yeme![]()
https://www.youtube.com/watch?v=JMNg8XgsdfM kazasız belasız bizim motor daha 6 vites görmedi bu var en fazla ibrede 195 km/h :queen:
Sizin kollar kısamı gidonu tutuş bir acayip
Birde cbr250r yi r25 yanında yerden yere vururlar yakıt tüketimine bak cbr250yi 4.5 üstüne çıkaramazsın sakin kullan 3 3.5 arasında yakar.
Yamahayı hiç sevmem.
Evet önceki sayfalarda fotograflarla defalarca paylaştım ...
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=c7222695d0fe5fdcb5388cd8c800eb44&oe=5740600E
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=797c3c6ae448e42df3cf0268430898ae&oe=57414113
@Biyey buda sana gelsin.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=12e386188de8d1412eb6325a5d9a9601&oe=57020788
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=c7222695d0fe5fdcb5388cd8c800eb44&oe=5740600E
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=797c3c6ae448e42df3cf0268430898ae&oe=57414113
@Biyey buda sana gelsin.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.ne...=12e386188de8d1412eb6325a5d9a9601&oe=57020788
racing e binen adam yakıtmı düşünüryapmayın gozunuzu sevim.okadar güçlü olmanında bir bedeli vardır dıye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
buraya resım nasıl yuklenıyordu unuttum.bilgilendırırmısınız? eskiden çok karışıktı insallah şimdide oyle degıldır