Yamaha Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
sakın öyle bi hata yapma.it gibi pişman olursun.illaki motor değiştireceksen.250lik te kesmez seni bu saatten sonra. ktm 390 cb500f-nc 700-660 tenere gibilere bak kimotor değiştirdiğinin anlamı olsun.ybr beni hayata bağladı.3 tane pisikologun düzeltemediği bozuk pisikolojim düzeldi sayesinde.10 liralık benzin alıyorum.müzüğümü açıyorum.bi 90 km gidiyorum.kaymak gibi oluyorum.ha 0 dan başlasaydın o zaman olurdu
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
9
Merhabalar, yaklasik 1 ay once race blue bi mt 125 aldim bende ve araniza katildim. Herkese keyifli surusler..
 
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
37
Merhabalar bende pazartesi aldım 20 km kullanabildim malum hava şartlarından herkese salamlar
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
90
Ben 4 ay gecikmeli 800TL verdim. Ne olursa olsun bu kadar farklı olmamalı. Bilgi için teşekkür ederim.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44

ufak bi yan yatım ekran plastiği kırıldı sordum bin lira yenisi plastik kısmı satılmıyormus bunu nasıl haledebılırım su gırcek dıye korkuyorum
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
6
Merhaba, Ağustos 2015'den beri bu ailenin bir üyesiyim, 4000 km yol yaptım, herkese iyi forumlar.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Arkadaşlar yan motor olarak 1 ad. mt125 almak istiyorum ama 5bin km altı modellerin fiyatı 8bin tl civarı iken 10+ lara zıplamış. Temiz motorunu uygun fiyata vermeyi düşünen varsa ilgilenebilirim.
 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
13
Arkadaşlar selam,
Ben de motor almayı düşünenlerdenim. Motoru çok nadiren işe gidip gelmek için, genellikle şile,ağva ordan sakarya vs , bu civarlarda gezi amaçlı kullanmak için almak istiyorum. Pendik - Kurtköy de oturuyorum, gebze şekerpınarda çalışıyorum. Bahar ve yaz döneminde şahsi aracımla evden iş yerine gelip motorsikletle böyle doğa turlarına çıkmak istiyorum.

Siz değerleri arkadaşların tecrübelerine dayanarak sormak istediğim soru şu, bu motorda yayla köy vs gezdikten sonra motoru yükseltmek için düşüncelere dalar mıyım. Benim hayalim tek şeritli yollarda sağa sola bakarak 50-60 km hızla gezinmek.

Bu konudaki fikirlerinizi alabilir miyim.

Teşekkürler.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-YZF-R125-MT-125-SPEEDO-CLOCK-FAULTY-/262254045809?hash=item3d0f8f2a71:g:64kAAOSwsB9V9odS&vxp=mtr
beyler burda buldum satanlar var uygun fıyata ingilizce bilenler bı yardımcı olabılırmı alsam ne zmana gelır gelmeme gıbı bısı olurmu sıfırmı kulanılmısmı bu

alısverıs yapanlar varsa burdan bana bı yardımcı olursa cok makbule gecer
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar selam,
Ben de motor almayı düşünenlerdenim. Motoru çok nadiren işe gidip gelmek için, genellikle şile,ağva ordan sakarya vs , bu civarlarda gezi amaçlı kullanmak için almak istiyorum. Pendik - Kurtköy de oturuyorum, gebze şekerpınarda çalışıyorum. Bahar ve yaz döneminde şahsi aracımla evden iş yerine gelip motorsikletle böyle doğa turlarına çıkmak istiyorum.

Siz değerleri arkadaşların tecrübelerine dayanarak sormak istediğim soru şu, bu motorda yayla köy vs gezdikten sonra motoru yükseltmek için düşüncelere dalar mıyım. Benim hayalim tek şeritli yollarda sağa sola bakarak 50-60 km hızla gezinmek.

Bu konudaki fikirlerinizi alabilir miyim.

Teşekkürler.

(kullanmadım yorumların tamamını okudum) Şehir içi için süper bir araç ama şehir dışı yollara çıkacağım dersen biraz sıkıntı olabilir

Şahsi düşüncem yeterli gelmeye bilir az daha gitse dediğin noktada gitmez, Güç ve tork her araç için lazım mesela ben araba da 130 çok nadir geçiyorum genelde 100 -120 ile otobanda seyhat ederim araç 110 hp dizel bassam gider, arkadaşların arabasını alıyorum , aynı suratde seyat ediyorum ama bana gitmiyormuş gibi geliyor...

Güvenli sürüş için bastın mı gaza ivmelenecek bastın mı frene zank diye durmalı, Bu sebepden mütevelit 50-60 km ile gidecek bile olsan şehir dışına çıkacağım diyorsan yetersiz kalabilir.
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
1
Arkadaşım bu linkteki ürün satıcının söylediğine göre arızalıymış çalışmıyormuş sadece ışığı yanıyormuş. Aynı sitede bir tane daha var satılık olan;
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-YZF-R125-MT-125-SPEEDO-CLOCK-ABS-2015-16-MODEL-/262260274100?hash=item3d0fee33b4:g:64kAAOSwsB9V9odS

bu da ABS li model içinmiş, 2.el parçaymış 3700mil kullanılmış, senin motora uyar mı uymaz mı bilmiyorum.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
44
Arkadaşım bu linkteki ürün satıcının söylediğine göre arızalıymış çalışmıyormuş sadece ışığı yanıyormuş. Aynı sitede bir tane daha var satılık olan;
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-YZF-R125-MT-125-SPEEDO-CLOCK-ABS-2015-16-MODEL-/262260274100?hash=item3d0fee33b4:g:64kAAOSwsB9V9odS

bu da ABS li model içinmiş, 2.el parçaymış 3700mil kullanılmış, senin motora uyar mı uymaz mı bilmiyorum.
ilgin için teskurler dostum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst