sakın öyle bi hata yapma.it gibi pişman olursun.illaki motor değiştireceksen.250lik te kesmez seni bu saatten sonra. ktm 390 cb500f-nc 700-660 tenere gibilere bak kimotor değiştirdiğinin anlamı olsun.ybr beni hayata bağladı.3 tane pisikologun düzeltemediği bozuk pisikolojim düzeldi sayesinde.10 liralık benzin alıyorum.müzüğümü açıyorum.bi 90 km gidiyorum.kaymak gibi oluyorum.ha 0 dan başlasaydın o zaman olurdu
