Merhaba Arkadaşlar,
Uzun araştırmalar, okumalar, izlemeler ve düşünmeler sonucunda Yamaha MT 125 le motor hayatıma başlamaya karar verdim.Henüz motoru almadım fakat sizleri o kadar çok okudum ki, sizlerden birisi gibi hissetmeye başladım bile

Verdiğim kararda yorumlarınızın çok etkisi oldu, teşekkür ederim. Şuan netleştiremediğim tek konu fiyat. Sıfır 14000 olmuş ikinci el de temiz bulayım desem 12 civarı zaten. 2 bin için bilmediğim motor almaya değmez gibi geliyor. Bir de kimse sarı çatallı matt gri satmıyor zaten nedense

)) Kendisi beni aşık eden motordur. Güvenli sürüşler hepinize.