Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

r48

Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
117
Ben kamerayi KASKA değilde motora bağlamak istiyorum çift taafli bantla KASKA yapıştırır gibi yapıştırıcam ama sonra söyleniliyor muyuz? Veya başka bi yolu var mi?:)
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bana sj 5000 im ile çektiğim videoları kesip ,birleştireceğim lisanssız program önerisi olan var mı

Hocam sen hangi programı kullanmak istiyorsan karar ver, lisanslı sürümünü özelden ileteyim. :cherry:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Arkadaşlar selamlar. Biz iki motorcu SJcam4000 wifi & GoPro Hero3 Black Edition kullanıyoruz. Alacaklara fikir olması açısından çektiğimiz bir karşılaştırma videomuzu paylaşıyorum. Umarım işinize yarar.

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Valla sorun var aslında. Fakat araştırmalarımızda gördükki SJ kullanıcıları genel bi maviye yatkınlıktan bahsediyor. Fakat ayarlardan olduğunu düşünmeye çalışsak da akla mantığa en yakın ayarlarımızda iki makineden çıkan sonuçlar bunlar.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Arkadaşlar sj4000 kameram vardı. İki yıldır kullanıyordum ve çok memnundum. Yeni yazılım versiyonu çıkınca dün internetten yeni sürümü indirip yükledim. Bendeki kamerayı orjinal biliyordum. Hatta 2 sene önce alırken satıcıya özellikle sormuştum. Kesinlikle orjinal demişti. Ancak maalesef değilmiş ve kameranın yazılımı uçtu. Ne açılıyor, ne kapanıyor, ne ekran geliyor. Yenisini almak farz oldu artık. bu gün yenisini sipariş vereceğim.

Yalnız benim anlamadığım, çakma olan kameranın nasıl görüntüsü, özelliklteri, çekim kalitesi bu kadar iyi olabilirmiş. Yani orjinalinden ben bile ayırt edememişim. Adamları tebrik etmek lazım iyi çakmışlar :)
Versiyon yükseltmek isteyen arkadaşlar lütfen dikkat etsinler. Kamera ellerinde patlayabilir. Hatta hiç riske girmeyin ve versiyon yükseltmeyin.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Arkadaşlar sj4000 kameram vardı. İki yıldır kullanıyordum ve çok memnundum. Yeni yazılım versiyonu çıkınca dün internetten yeni sürümü indirip yükledim. Bendeki kamerayı orjinal biliyordum. Hatta 2 sene önce alırken satıcıya özellikle sormuştum. Kesinlikle orjinal demişti. Ancak maalesef değilmiş ve kameranın yazılımı uçtu. Ne açılıyor, ne kapanıyor, ne ekran geliyor. Yenisini almak farz oldu artık. bu gün yenisini sipariş vereceğim.

Yalnız benim anlamadığım, çakma olan kameranın nasıl görüntüsü, özelliklteri, çekim kalitesi bu kadar iyi olabilirmiş. Yani orjinalinden ben bile ayırt edememişim. Adamları tebrik etmek lazım iyi çakmışlar :)
Versiyon yükseltmek isteyen arkadaşlar lütfen dikkat etsinler. Kamera ellerinde patlayabilir. Hatta hiç riske girmeyin ve versiyon yükseltmeyin.
Arkadaşlar fake sj4000 kameranın yazılım sorununu çözdüm. 2 gündür internette fransızca, ispanyolca,rusça vb.dillerde ki forummları alt üst ettim. Belki 100 tane yazılım indirip denedim. En son çalışanını buldum. Benim sahtesi artık çalışır hale geldi. Bu haliyle arabada araç kamerası olarak kullanacağım. Yeni gelen orjinali de motorda kullanacağım.
Problem yaşayanlar [email protected] mail adresime mail atsınlar yazılımı göndereyim. Bulut veya diğer upload sitelerini kullanmadığım için mail adresimi verdim. Umarım başı yananlara yardımcı olabilirim.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
SJCAM SJ4000 WİFİ TEST ÇEKİMİ.
Aslında gösterge ve öncamı görecek şekilde depoya sabitlemek istedim, fakat yanında gelen aparatlar kalitesiz olacakki fazla titreşim oluyor. Mecbur kaska taktım. Kamera fiyatına göre gayet güzel ve kaliteli.

 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
52
geçen gün N11 den aldım Sj400 Wifi... cihaz(aparatları)+yedek batarya+sarj aparatı+32gb kart 310,00 TL ye denk geldi... indirim kuponu yakalamıştım. bugün ilk defa çekim yaptım. kaskın yan tarafına yapıştırdım. mic girişinin olmaması dez avantaj ama fiyatı ile gayet tatmin edici bir cihaz. 720p-60fps den cekim yaptım.

video eve geçince yüklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------


ekran bazen mavimsi oluyor, sonra düzeliyor. sanırım gökyüzü yada aşırı ışık gelince oluyor.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
130
200-400 arasında kamera tavsiyesi verebilecek var mı? en mantıklı en güzel görüntüyü veren fiyatına göre. en alınası?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
geçen gün N11 den aldım Sj400 Wifi... cihaz(aparatları)+yedek batarya+sarj aparatı+32gb kart 310,00 TL ye denk geldi... indirim kuponu yakalamıştım. bugün ilk defa çekim yaptım. kaskın yan tarafına yapıştırdım. mic girişinin olmaması dez avantaj ama fiyatı ile gayet tatmin edici bir cihaz. 720p-60fps den cekim yaptım.

video eve geçince yüklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=fCpdl9EgkRo

ekran bazen mavimsi oluyor, sonra düzeliyor. sanırım gökyüzü yada aşırı ışık gelince oluyor.

Yukardaki vidyo ile karşılaştırdığımda Berkay3212'nin daha net görüntü alınmış. Acaba 1080 ve 720 arasındaki farktan mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

AEE S50 ve S60 kullanan varsa yorumlarını rica ederim.
Selamlar
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
14
Sj4000 İle aynı özelliklerde sjcam m10 diye bir ürün var. Şeklinden dolayı tercih edilebilir gibi.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Arkadaşlar bilmeden sj4000 wifi Fake aldım şuan gelmesini bekliyorum Ebay dan aldım 159tl ye . Beni tatmin eder mi video kalitesi felan yoksa çok büyük yanlış mı yaptım aşırı fark var mı orjinaliyle arasında?
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
arkadaşlar merhaba... araştırırken denk geldiğim bi ürün hakkında yorumlarınızı almak istiyorum, ben biraz araştırdığımda genel olarak ortalama bi kaliteden bahsedilmiş,benim de beklentim tabi ki go pro ile kıyaslamak asla olmaz ama fiyat olarak gerçekten çok cazip... merak etiğim aramızda kullanan bilgisi olan varmıdır ? link paylaştım düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum...

link : http://www.hepsiburada.com/codegen-...diyeli-aksesuarlar-dahildir-p-OUTTRI599010154
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler bir soru soracağım bu kask kamerasını kaskın tepesine mi yapıştırsak daha faydalı olur yoksa sağına mı yada soluna mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst