- Katılım
- 27 Tem 2015
- Mesajlar
- 96
Bende Sjcam sj4000 kullanıyorum. Çekimlerinden çok memnunum. Aliexpress üzerinden aldım 17 günde geldi. Kamera orjinal aklınızda şüphe olmasın. 185 tl ye aldım ve bütün aparatları da içerisinde zaten. Görüntü fena olmasın, plakalar net okusun diyip beklentimi çok yüksek tutmadım ama şu anda 720p 60 fps de çekim yapıyorum, inanın henüz 1080p 'e ihtiyaç bile duymadım
. Yol üzeri tabelalar, yapıştırmalar , yüzler , plakalar, gösterge ve daha aklınıza gelebilecek her türlü ayrıntıyı sorunsuz ve gayet net izleyebiliyorum. Kesinlikle titreşim yok. Gündüz mod da kullanmama rağmen gece çekimlerinde de netliğini bozmuyor. Binaları ve yeşillikleri biraz sarartıyor ama inanın buna takılmaz sınız bile. 32 gb hafıza kartı attım 2 saat 720 p 60 fps de çekim yapabiliyorum. Bu işi yapmak isteyen arkadaşlara ve bütçesi dar olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. Ben bütçem dar olduğu için değil diğerlerine verilen gereksiz paralara acıdığım için bu kamerayı aldım ve yanılmadım.
Satın aldığım sayfanın linki :
http://tr.aliexpress.com/item/Free-shipping-SJ4000-Sport-Action-Waterproof-Camera-Extra-1pcs-battery-Battery-Charger-AC-Adapter/1869070208.html
Satın aldığım sayfanın linki :
http://tr.aliexpress.com/item/Free-shipping-SJ4000-Sport-Action-Waterproof-Camera-Extra-1pcs-battery-Battery-Charger-AC-Adapter/1869070208.html