Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342

Sj4000 wifi çekimim edit programı gopro studio kullandım çok pratik ve youtube için ayarları harika. 140mb lık videoyu işledikten sonra 24mb fln bıraktı ve kalite çok tatmin edici. Gopro studio aslında gopro harici videoları kabul etmiyor fakat kucuk bir program ile sjcam videolarını gopro studioya uygun hale getirilebiliyor. Video işlemede zorluk yaşayan arkadaşlar bunu deneyebilir.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
hangi yardımcı programı kullandınız?
onuda söyleseydiniz daha aydınlatıcı olurdu
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
hangi yardımcı programı kullandınız?
onuda söyleseydiniz daha aydınlatıcı olurdu

MPEG_Streamclip adlı programı kullandım sjcamdan çıkan ham dosyayı bu programla açıp export to mpeg-4 diyip kaliteyide en yuksege getirin verdiği çıktı gopro ile aynı olacak onuda gopro editor ile rahatça işleyebilirsiniz
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
bu ses kayıt olayını nasıl yapıyorsunuz sj ve türevleri f/p kameralarında?

telefon ile ses kaydı yapıp,video ile entegre edenler varmıs ama yolu,yordamı hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
11
Herkese iyi akşamlar. Arkadaşlar hepsiburada.com dan Codegen Falcon Xman HD20 sipariş ettim ve bugün elime ulaştı. Ben bu ürünü kaskıma takmak istiyorum. Çekimler gayet iyi ancak benim istediğim açı değil. Youtube dan birkaç tane video izledim benim kamera ile aynı marka tam olarak benim istediğim açıda. İstediğim açı bu http://www.youtube.com/watch?v=46vCfk9WPYE Videoyu yükleyen arkadaşa yorum yaptım henüz cevap vermedi. Başka bi aparatmı lazım yoksa ben mi yanlış yapıyorum anlamadım. Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim. En azından kaskın hangi bölgesine hangi aparat ile nasıl monte edeceğimi söylerseniz sevinirim :) Eğer yardım gelmezse de gidona takarak yolculuklara devam edeceğim :D

ayrıca codegen falcon xman hd20 hakkında bilgi almak ve yorum yapmamı isterseniz yardımcı olurum.
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar go pro , ion , sony action cam , drift kameraları hakkında maddi konuda , teknik konuda bana ulaşabilirsiniz
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
kamerayi kaskin ustune takmak icin kullanilan aparat kamerayi kullamadigimiz zamanlar icin cikartilabiliyor mu yoksa bi kere takinca surekli kalmasi mi gerekiyor?

ayni sorum kamerayi kaskin yanina baglamak icin kullanilan aparat icin de gecerli.
 
Katılım
25 Kas 2014
Mesajlar
59
bnde sj4000 wifi modeli var gayet memnunum tüm aparatlarıda içerisinde aldım 15 gün içerisinde elinizde oluyo satıcıylada muhabbet etmiştim başka bir mevzu için soru sormuştum. başka zamanda konuşalım sadece alışverişle sınırlı kalmasın falan demişti yardımcı oldu baya. fiyatına gopro lara oranla makul tabi. 1080 phd si de var hd olarak yükleyebiliyosunz. iş hayli hayli görüyor. tabi piyasada çakmalarıda var onların önünde 1080p yazıyor sadece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

kamerayi kaskin ustune takmak icin kullanilan aparat kamerayi kullamadigimiz zamanlar icin cikartilabiliyor mu yoksa bi kere takinca surekli kalmasi mi gerekiyor?

ayni sorum kamerayi kaskin yanina baglamak icin kullanilan aparat icin de gecerli.

aparat çift taraflı yapıştırıcıyla kaska takılıyor. kamerada onun üzerine istediğiniz takıp çıkarılmak üzere monte ediliyor. yani aparat kaskta kamera taşınabilir. :D benimki öyle en azından sj4000wifi. belki piyasadaki diğer ürünlerde farklıdır.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
bnde sj4000 wifi modeli var gayet memnunum tüm aparatlarıda içerisinde aldım 15 gün içerisinde elinizde oluyo satıcıylada muhabbet etmiştim başka bir mevzu için soru sormuştum. başka zamanda konuşalım sadece alışverişle sınırlı kalmasın falan demişti yardımcı oldu baya. fiyatına gopro lara oranla makul tabi. 1080 phd si de var hd olarak yükleyebiliyosunz. iş hayli hayli görüyor. tabi piyasada çakmalarıda var onların önünde 1080p yazıyor sadece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------



aparat çift taraflı yapıştırıcıyla kaska takılıyor. kamerada onun üzerine istediğiniz takıp çıkarılmak üzere monte ediliyor. yani aparat kaskta kamera taşınabilir. :D benimki öyle en azından sj4000wifi. belki piyasadaki diğer ürünlerde farklıdır.


benim merak ettigim o aparat bi kere taktiktan sonra cikarmak mumkun mu, veya saglikli mi? yani kamera kullanmadigimda aparati cikarabilir miyim kasktan?
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Aparat kaskta kalıyor, hatta çıkarması çok problem.
Galiba saç kurutma makinesiyle ısıtıp sökmek falan gerekiyormuş.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
SONY kamera ve play memories kullananlar dikkat.
windows 8'i; windows 10'a yükselttim ancak sony play memories home ve sony action cam movie creator çalışmadı.
sonynin sayfasından yükleyeyim dedim install başlayıp sonra attı. ben de bilgisayarın kayıt defterinde gördüğüm tüm sonyleri sildim. ama buna rağmen başlangıçtan kaldıramadım.
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
140
Sony action cam için eğimli aparatın altındaki yapışkanım gitti. 3M Bant diyorlar ama orjinali gibi bulamadım hiçbir yerde. Sadece bantı nereden bulabilirim, sağlamından.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Arkadaşlar neden kimse kaskın üzerindeyken bir resim çekip nasıl monte edilip durduğuna dair bir paylaşımda bulunmamış..?
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Herkese merhaba, SJ4000 veya benzeri 100 dolar altı fiyatlı kamera alacak arkadaşlar için yazıyorum. Bazen rastgele gumruğe takılabiliyor ve sizden gumruk vergisi isteyebilirler. Bu durumda satın aldığınız sitenin ve odemenin ekran görüntüsü ile gümrüğe itiraz edin mutlaka. Kendileri değer biçmeye kalkarlarsa 100 dolar ustune denk gelebilir. Benim itirazım sonucunda gümrükten vergiden muaf şekilde geçti. Bilginiz olsun.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
58
Ilgi çektiği bir gercek,Gecen yogun trafikte durdum.Kaskimda da gopro takılıydi. Yanda duran yaya adamin biri birden kameraya asıldı ve cekmeye basladi. Kafam iceride sallandı resmen.. Bakti cikartamayacak vazgecti o anda trafik yurudu adama baktim hic orali degil, elini cebine atmis yere bakiyor. Bulundugum semtte kotu bi semt oldugu icin hic inip bulasma geregi duymadim. Cok sasirdim ama.Burdan o amcanın ozguvenine selam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst