sjcam sj5000 plus
http://www.sjcam.com/cameras/29-sjcam-sj5000-plus-ambarella-a7ls75-1080p-60fps-wifi-sport-action-camera.html
ile
xiaomi yi action cam
http://www.xiaoyi.com/en/specs_en.html
arasında kaldım.
acaba görüntü kalitesi hangisinde iyidir, karşılaştırma imkanı olan var mı?
Hacı bende 5000+ var önermiyorum. Görüntü kalitesini karşılaştırma videolarından bulabilirsin ama genel anlamda tam amele bir alet. Sesi berbat alıyor ama Allah var bikaç videoda hesabına gelmiş herhalde sesi güzel almış. Uygulamasını indirdim ama telefona bağlamak mesele 1-2 kez bağlayabildim ama bu haftasonu uzun yol yaptım bitürlü telefona bağlanmadı. Kaskta kamera görüntüsünü tahmini yaptım görüntüler hepsi heba oldu sadece asfaltı çekmişim. Video kaydı başlatıp çıkıyorum bakıyorum kafasına göre parça parça kaydetmiş. Bazen 20 dk kesintisiz bazende 2 saniyelik videolar. Xioamiyi kullanmadım ama ürünlerinin çok kaliteli olduğunu biliyorum. Sj4000nin 5000+ den iyi olduğunu söylemişlerdi ama dinlemedim ve pişman oldum. Xi bende düşünüyorum ama onda da aksesuarlarının ekstradan alınması sinirimi bozuyor. Takdir senindir. sj4000cilerin memnun olduğunu araştırırsan görürsün. Benim ayrıca sorunum video düzenleme programı. Kullanıcıları ne önerir bi renk verin bakalım ücretsiz program var mıdır acep?
Rica ederim ne demek. Şimdi bu 5000+ kağıt üstü değilde havası suyu yemi yerindeyse hakkaten güzel videolar çekebiliyor ama saydığım sıkıntılar aynen var. Ses çok kötü ve çekimlerde de pürüz çıkarabiliyor. Burda bir örnek video var https://www.youtube.com/watch?v=r0xYi7WKv4A bu videoda mesela normal kayıt tuşuna basıp yola çıkmıştım ama bikaç parça şeklinde almış. Xiaomiyi bilmiyorum ama sjcamın açısı gerçekten geniş balık gözü baya bi alıyor. slow motion güzel bi özellik sjcamda time lapse özelliği var ama daha hiç denemedim. sjcamın pek bi numarası yok. wifi var ama onuda telefona bağlayamıyorum doğru dürüst.yorumun için teşekkür ederim.
sjcam 5000 kağıt üzerinde çok iyi gözüküyor, full hd 60 fps felan, işlemcisi iyi gibi ama görüntü kalitesini bilemiyorum.
ayrıca bahsettiğin sorunlar da gerçekten çok can sıkıcıymış, eğer arada kesintiler olacaksa, kafasına göre sesi alıp almayacaksa para harcamanın lüzumu yok.
xiaomi yi aksesuarlı paketleri de var, sjcam e göre yine de 10-15 dolar ucuza geliyor.
sjcam 4000 de ise full hd de 60 fps olayı yok. çünkü bazen slow motion çekimlere ihtiyacım olacak, onun için de en az 60 fps lik görüntü kaydedebilmem gerekiyor, çünkü 30 fps de kaymalar olabiliyor.
ben bunu after effect ile 1000 fps ye kadar yavaşlatabilirim. tam bir slow motion olacak
bu arada sjcam in görüş açısı 170 derece, xiaomi nin 155 derece yazıyor. bu da çok önemli olur mu bilemedim.
yorumun için teşekkür ederim.
sjcam 5000 kağıt üzerinde çok iyi gözüküyor, full hd 60 fps felan, işlemcisi iyi gibi ama görüntü kalitesini bilemiyorum.
ayrıca bahsettiğin sorunlar da gerçekten çok can sıkıcıymış, eğer arada kesintiler olacaksa, kafasına göre sesi alıp almayacaksa para harcamanın lüzumu yok.
xiaomi yi aksesuarlı paketleri de var, sjcam e göre yine de 10-15 dolar ucuza geliyor.
sjcam 4000 de ise full hd de 60 fps olayı yok. çünkü bazen slow motion çekimlere ihtiyacım olacak, onun için de en az 60 fps lik görüntü kaydedebilmem gerekiyor, çünkü 30 fps de kaymalar olabiliyor.
ben bunu after effect ile 1000 fps ye kadar yavaşlatabilirim. tam bir slow motion olacak
bu arada sjcam in görüş açısı 170 derece, xiaomi nin 155 derece yazıyor. bu da çok önemli olur mu bilemedim.
Hacı bende 5000+ var önermiyorum. Görüntü kalitesini karşılaştırma videolarından bulabilirsin ama genel anlamda tam amele bir alet. Sesi berbat alıyor ama Allah var bikaç videoda hesabına gelmiş herhalde sesi güzel almış. Uygulamasını indirdim ama telefona bağlamak mesele 1-2 kez bağlayabildim ama bu haftasonu uzun yol yaptım bitürlü telefona bağlanmadı. Kaskta kamera görüntüsünü tahmini yaptım görüntüler hepsi heba oldu sadece asfaltı çekmişim. Video kaydı başlatıp çıkıyorum bakıyorum kafasına göre parça parça kaydetmiş. Bazen 20 dk kesintisiz bazende 2 saniyelik videolar. Xioamiyi kullanmadım ama ürünlerinin çok kaliteli olduğunu biliyorum. Sj4000nin 5000+ den iyi olduğunu söylemişlerdi ama dinlemedim ve pişman oldum. Xi bende düşünüyorum ama onda da aksesuarlarının ekstradan alınması sinirimi bozuyor. Takdir senindir. sj4000cilerin memnun olduğunu araştırırsan görürsün. Benim ayrıca sorunum video düzenleme programı. Kullanıcıları ne önerir bi renk verin bakalım ücretsiz program var mıdır acep?
marka model teknik özellikler vs. bilgileri kısaca yazarsanız sevinirim. Tavsiye eder misiniz kayıt süresi ve mp değeri ne kadar wifi varmı? fiyatı kaç liradır nerden temin ettiniz