Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Beyler dün kameramı masanın üzerinden düşürmem sonucu housing lens camı kırıldı

Sökünce bu camın birbirine yapıştırılmış üst üste 2 parçadan oluştuğunu gördüm dış cam çatlak iç cam isr sağlam

Malzemede pleksi sanırım cam değiller

Şimdi aynı ölçüde pleksi kestirmem mi daha doğru olur yoksa tamir çözümü var mıdır araç camlarındaki gibi ?

Başına gelen var mı hiç ?

Hem buradan hemde özelden yazabilirseniz sevinirim
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
sjcam sj5000 plus
http://www.sjcam.com/cameras/29-sjcam-sj5000-plus-ambarella-a7ls75-1080p-60fps-wifi-sport-action-camera.html

ile

xiaomi yi action cam
http://www.xiaoyi.com/en/specs_en.html

arasında kaldım.
acaba görüntü kalitesi hangisinde iyidir, karşılaştırma imkanı olan var mı?

Hacı bende 5000+ var önermiyorum. Görüntü kalitesini karşılaştırma videolarından bulabilirsin ama genel anlamda tam amele bir alet. Sesi berbat alıyor ama Allah var bikaç videoda hesabına gelmiş herhalde sesi güzel almış. Uygulamasını indirdim ama telefona bağlamak mesele 1-2 kez bağlayabildim ama bu haftasonu uzun yol yaptım bitürlü telefona bağlanmadı. Kaskta kamera görüntüsünü tahmini yaptım görüntüler hepsi heba oldu sadece asfaltı çekmişim. Video kaydı başlatıp çıkıyorum bakıyorum kafasına göre parça parça kaydetmiş. Bazen 20 dk kesintisiz bazende 2 saniyelik videolar. Xioamiyi kullanmadım ama ürünlerinin çok kaliteli olduğunu biliyorum. Sj4000nin 5000+ den iyi olduğunu söylemişlerdi ama dinlemedim ve pişman oldum. Xi bende düşünüyorum ama onda da aksesuarlarının ekstradan alınması sinirimi bozuyor. Takdir senindir. sj4000cilerin memnun olduğunu araştırırsan görürsün. Benim ayrıca sorunum video düzenleme programı. Kullanıcıları ne önerir bi renk verin bakalım ücretsiz program var mıdır acep?
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Hacı bende 5000+ var önermiyorum. Görüntü kalitesini karşılaştırma videolarından bulabilirsin ama genel anlamda tam amele bir alet. Sesi berbat alıyor ama Allah var bikaç videoda hesabına gelmiş herhalde sesi güzel almış. Uygulamasını indirdim ama telefona bağlamak mesele 1-2 kez bağlayabildim ama bu haftasonu uzun yol yaptım bitürlü telefona bağlanmadı. Kaskta kamera görüntüsünü tahmini yaptım görüntüler hepsi heba oldu sadece asfaltı çekmişim. Video kaydı başlatıp çıkıyorum bakıyorum kafasına göre parça parça kaydetmiş. Bazen 20 dk kesintisiz bazende 2 saniyelik videolar. Xioamiyi kullanmadım ama ürünlerinin çok kaliteli olduğunu biliyorum. Sj4000nin 5000+ den iyi olduğunu söylemişlerdi ama dinlemedim ve pişman oldum. Xi bende düşünüyorum ama onda da aksesuarlarının ekstradan alınması sinirimi bozuyor. Takdir senindir. sj4000cilerin memnun olduğunu araştırırsan görürsün. Benim ayrıca sorunum video düzenleme programı. Kullanıcıları ne önerir bi renk verin bakalım ücretsiz program var mıdır acep?

yorumun için teşekkür ederim.
sjcam 5000 kağıt üzerinde çok iyi gözüküyor, full hd 60 fps felan, işlemcisi iyi gibi ama görüntü kalitesini bilemiyorum.
ayrıca bahsettiğin sorunlar da gerçekten çok can sıkıcıymış, eğer arada kesintiler olacaksa, kafasına göre sesi alıp almayacaksa para harcamanın lüzumu yok.
xiaomi yi aksesuarlı paketleri de var, sjcam e göre yine de 10-15 dolar ucuza geliyor.
sjcam 4000 de ise full hd de 60 fps olayı yok. çünkü bazen slow motion çekimlere ihtiyacım olacak, onun için de en az 60 fps lik görüntü kaydedebilmem gerekiyor, çünkü 30 fps de kaymalar olabiliyor.
ben bunu after effect ile 1000 fps ye kadar yavaşlatabilirim. tam bir slow motion olacak :)

bu arada sjcam in görüş açısı 170 derece, xiaomi nin 155 derece yazıyor. bu da çok önemli olur mu bilemedim.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
yorumun için teşekkür ederim.
sjcam 5000 kağıt üzerinde çok iyi gözüküyor, full hd 60 fps felan, işlemcisi iyi gibi ama görüntü kalitesini bilemiyorum.
ayrıca bahsettiğin sorunlar da gerçekten çok can sıkıcıymış, eğer arada kesintiler olacaksa, kafasına göre sesi alıp almayacaksa para harcamanın lüzumu yok.
xiaomi yi aksesuarlı paketleri de var, sjcam e göre yine de 10-15 dolar ucuza geliyor.
sjcam 4000 de ise full hd de 60 fps olayı yok. çünkü bazen slow motion çekimlere ihtiyacım olacak, onun için de en az 60 fps lik görüntü kaydedebilmem gerekiyor, çünkü 30 fps de kaymalar olabiliyor.
ben bunu after effect ile 1000 fps ye kadar yavaşlatabilirim. tam bir slow motion olacak :)

bu arada sjcam in görüş açısı 170 derece, xiaomi nin 155 derece yazıyor. bu da çok önemli olur mu bilemedim.
Rica ederim ne demek. Şimdi bu 5000+ kağıt üstü değilde havası suyu yemi yerindeyse hakkaten güzel videolar çekebiliyor ama saydığım sıkıntılar aynen var. Ses çok kötü ve çekimlerde de pürüz çıkarabiliyor. Burda bir örnek video var https://www.youtube.com/watch?v=r0xYi7WKv4A bu videoda mesela normal kayıt tuşuna basıp yola çıkmıştım ama bikaç parça şeklinde almış. Xiaomiyi bilmiyorum ama sjcamın açısı gerçekten geniş balık gözü baya bi alıyor. slow motion güzel bi özellik sjcamda time lapse özelliği var ama daha hiç denemedim. sjcamın pek bi numarası yok. wifi var ama onuda telefona bağlayamıyorum doğru dürüst.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
274
yorumun için teşekkür ederim.
sjcam 5000 kağıt üzerinde çok iyi gözüküyor, full hd 60 fps felan, işlemcisi iyi gibi ama görüntü kalitesini bilemiyorum.
ayrıca bahsettiğin sorunlar da gerçekten çok can sıkıcıymış, eğer arada kesintiler olacaksa, kafasına göre sesi alıp almayacaksa para harcamanın lüzumu yok.
xiaomi yi aksesuarlı paketleri de var, sjcam e göre yine de 10-15 dolar ucuza geliyor.
sjcam 4000 de ise full hd de 60 fps olayı yok. çünkü bazen slow motion çekimlere ihtiyacım olacak, onun için de en az 60 fps lik görüntü kaydedebilmem gerekiyor, çünkü 30 fps de kaymalar olabiliyor.
ben bunu after effect ile 1000 fps ye kadar yavaşlatabilirim. tam bir slow motion olacak :)

bu arada sjcam in görüş açısı 170 derece, xiaomi nin 155 derece yazıyor. bu da çok önemli olur mu bilemedim.

1080p 60fps için bazı forumlarda buna da iyi diyorlar; http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html?gclid=CIXmxI7Fi8kCFecSwwod0-4AcA

bir de böyle bir ürün var ama hiçbir yerde yorum veya incelemesini bulamadım;
http://www.hepsiburada.com/codegen-hd40-4k-ultra-hd-arac-aksiyon-kamerasi-beyaz-8gb-micro-5200mah-powerbank-hediyeli-p-OUTTRI599030018 fiyatı yüksek ama alınıp denenip beğenilmezse iade edilebilir. avantajı sitenin hediye çeki, powerbank, hafıza kartı gibi ekstraları ve kredi kartına taksitle ödeyebilme. tabii birde haftasında elinde olması :)
 
Katılım
30 Ağu 2015
Mesajlar
60
Uygun fiyatli kaliteli kamera tavsiyesi isteyenlere eken h9 modelini oneririm.motor almadan once aldim cok iyi cikti herkese tavsiye ederim.gearbest sitesinden aldim 20gunde geldi fiyati su an ne bilmiyorum ama 1 ay once ben 58dolara aksesuarlari dahil aldim(zaten paketin ici de geliyor aksesuarlar dahil)
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
Hacı bende 5000+ var önermiyorum. Görüntü kalitesini karşılaştırma videolarından bulabilirsin ama genel anlamda tam amele bir alet. Sesi berbat alıyor ama Allah var bikaç videoda hesabına gelmiş herhalde sesi güzel almış. Uygulamasını indirdim ama telefona bağlamak mesele 1-2 kez bağlayabildim ama bu haftasonu uzun yol yaptım bitürlü telefona bağlanmadı. Kaskta kamera görüntüsünü tahmini yaptım görüntüler hepsi heba oldu sadece asfaltı çekmişim. Video kaydı başlatıp çıkıyorum bakıyorum kafasına göre parça parça kaydetmiş. Bazen 20 dk kesintisiz bazende 2 saniyelik videolar. Xioamiyi kullanmadım ama ürünlerinin çok kaliteli olduğunu biliyorum. Sj4000nin 5000+ den iyi olduğunu söylemişlerdi ama dinlemedim ve pişman oldum. Xi bende düşünüyorum ama onda da aksesuarlarının ekstradan alınması sinirimi bozuyor. Takdir senindir. sj4000cilerin memnun olduğunu araştırırsan görürsün. Benim ayrıca sorunum video düzenleme programı. Kullanıcıları ne önerir bi renk verin bakalım ücretsiz program var mıdır acep?

selamlar bende de sj5000+ var ama saydığınız sıkıntıların hiçbiri yok bende gayet memnunum gece cekimini biraz kumlu çekiyor ama onun haricinde sıkıntım yok sizin cihaz arzalı olmasın
 
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
56
Merhaba,
Codegen Falcon Xman HD20 Aksiyon Kameram var fakat dahili mikrofonu berbat, yok gibi bişey.
Yalnızca usb girişi var, nasıl mikrofon bağlarım?
Teşekkürler.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Size önerim o çapta plek kesimi biraz zor olabilir en azından yuvarlak kestirmek zordur en iyisi servisinden o parçayı isteyiniz çok pahalı olacağını sanmıyorum
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Buda benden olsun bakalım


12074667_10153739670928453_5555015394548511569_n.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
marka model teknik özellikler vs. bilgileri kısaca yazarsanız sevinirim. Tavsiye eder misiniz kayıt süresi ve mp değeri ne kadar wifi varmı? fiyatı kaç liradır nerden temin ettiniz
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
marka model teknik özellikler vs. bilgileri kısaca yazarsanız sevinirim. Tavsiye eder misiniz kayıt süresi ve mp değeri ne kadar wifi varmı? fiyatı kaç liradır nerden temin ettiniz

http://www.providyo.com/ sitesinden aldım indirim çekim mevcut almak isteyenlere kullanabilirim ...

full hd fps ayarı değiştirilebliniyor
sağlam ürün 2 defa kaskla asvalt arasında kaltı tık yok
görüntü kalitesi gündüz fena iyi akşam uzak noktalarda biraz zayıf
şarj 2-3 saati zorluyor güzel( ben wifisi açık kullanıyorum saat buna göre )
yanında gelen malzemeler kaliteli
satıcı firma fena ilgileniyor akşam 10 da havuza gircem deneme için kamerayı yazdım adamlar lank diye ilgileniyor
rüzgar sesini biraz alıyor (ki benimki en düşük model üst modellerde bu sıkıntılarda yok aslında sıkıntı bile denmez )

fiyat 549 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

ion kamera ile çekimlerim ...

 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Bugün bende xiaomi yi siparişi verdim. Kamera 54,98 dolara geldi. Aksesuarları da 55 dolar yaklaşık 110 dolara mal oldu . Almak isteyen varsa miniinthebox sitesinden kamerayı yaklaşık 55 dolara maledebiliyosunuz. Sormak istedğiniz varsa yanıtlarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst