Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
27 Tem 2015
Mesajlar
96
Bende Sjcam sj4000 kullanıyorum. Çekimlerinden çok memnunum. Aliexpress üzerinden aldım 17 günde geldi. Kamera orjinal aklınızda şüphe olmasın. 185 tl ye aldım ve bütün aparatları da içerisinde zaten. Görüntü fena olmasın, plakalar net okusun diyip beklentimi çok yüksek tutmadım ama şu anda 720p 60 fps de çekim yapıyorum, inanın henüz 1080p 'e ihtiyaç bile duymadım :) . Yol üzeri tabelalar, yapıştırmalar , yüzler , plakalar, gösterge ve daha aklınıza gelebilecek her türlü ayrıntıyı sorunsuz ve gayet net izleyebiliyorum. Kesinlikle titreşim yok. Gündüz mod da kullanmama rağmen gece çekimlerinde de netliğini bozmuyor. Binaları ve yeşillikleri biraz sarartıyor ama inanın buna takılmaz sınız bile. 32 gb hafıza kartı attım 2 saat 720 p 60 fps de çekim yapabiliyorum. Bu işi yapmak isteyen arkadaşlara ve bütçesi dar olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. Ben bütçem dar olduğu için değil diğerlerine verilen gereksiz paralara acıdığım için bu kamerayı aldım ve yanılmadım.

Satın aldığım sayfanın linki :
http://tr.aliexpress.com/item/Free-shipping-SJ4000-Sport-Action-Waterproof-Camera-Extra-1pcs-battery-Battery-Charger-AC-Adapter/1869070208.html
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaşlar almanyadan hediye bir kask kamerası geldi yalnız kısa kayıt yapıyor çözemedim link olan kamera bu sizce nedir durum .
https://www.youtube.com/watch?v=Z9ybR8ckhvo
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ben de uygun fiyatlı yeni bir kamera aldım, ilk videom burada. Kamerayla ilgili bir başlık açarım en kısa zamanda

[yt]VXONMFl4OpI[/yt]
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Bende Sjcam sj4000 kullanıyorum. Çekimlerinden çok memnunum. ..............şu anda 720p 60 fps de çekim yapıyorum, inanın henüz 1080p 'e ihtiyaç bile duymadım :) . .........

sjcam sj4000'de 720p 60fps ile 30fps arasında fark yok, çünkü gerçek 60 fps değil, her çektiği kareyi 2 defa kaydederek 30fps'den 60 fps'ye çıkarıyor, gereksiz yer ve pil kaybı anlayacağın.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
sjcam sj4000'de 720p 60fps ile 30fps arasında fark yok, çünkü gerçek 60 fps değil, her çektiği kareyi 2 defa kaydederek 30fps'den 60 fps'ye çıkarıyor, gereksiz yer ve pil kaybı anlayacağın.

sjcam i bilmem ama xiaomi de 30 fps ile 60 fps arasında gözle görülür fark var :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
SJ4000 kaydın üzerine kayıt yapma ayarı yokmudur arkadaşlar? Kartta bellek dolunca üzerine kaydetsin zor birşey olmasa gerek
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Ayarlarda nerede?

Alet evde şu anda, googledan "sjcam kullanma kılavuzu" diye arattığımda cevabı buldum hemen, siz de yapabilirsiniz.
Kısaca Cyclic record(Döngüsel/sürekli/devamlı Çekim olarak Türkçeleştirmiş olabilirler) özelliğini açın(ON yapın).
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Alet evde şu anda, googledan "sjcam kullanma kılavuzu" diye arattığımda cevabı buldum hemen, siz de yapabilirsiniz.
Kısaca Cyclic record(Döngüsel/sürekli/devamlı Çekim olarak Türkçeleştirmiş olabilirler) özelliğini açın(ON yapın).

Cok tesekkurler ama daha once denemistim onu olmamisti o yuzden farkli bir ayar var sandim. Yinede kontrol edicem.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
bende sj4000 var housing ile kullanıyorum, ses hiç duyulmuyo , çekim yaparken konuşmayı ve ortam sesini daha belirgin olması içi ne yapmalıyım
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
arkadaşlar bana sj 5000 im ile çektiğim videoları kesip ,birleştireceğim lisanssız program önerisi olan var mı
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst