Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Saolasin zuzuw degistirdim zinciri uzundu normal aldigim zincir arch marka aldim kisalttim driftin orjinall zincir uzunlugana gore ayarladim acaba diyorum uzunmu taksaydim 5 6 bakla uzun olurdu bu seferde olmaz diye dusunup kisaltim bende herhangi sorun yok gibi simdilik

Parça çıkarmakta sorun yok, eskisinden daha kalın olan ARCH marka zinciri taktıysan, kolay kolay uzamaz bir daha.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Parça çıkarmakta sorun yok, eskisinden daha kalın olan ARCH marka zinciri taktıysan, kolay kolay uzamaz bir daha.

Evet taktim bi sikinti yok gibi simdilik yanliz egsozla ilgili bi sorun var gaz verince egzozdan degisik bi ses yapiyor ucundan sanki biseye vuruyormus gibi gaz vermeye gore degisiyo ses onu cozemedim
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım motoru perşembe günü 20.000 de aldım yeni yeni kullanmayı öğreniyorum bunlarda ilk resimler :)

Z7RTGq.jpg


GSfHSL.jpg


pc90ar.jpg


CJWyRz.jpg


2vtlzI.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ön maşadaki bantlar ne öyle, amortisörlerin çalışma mesafesi daha fazla diye biliyorum. Bantlar amortisör keçesine sürtünecek şimdi.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Dün bakmıştım o resimlere ama gözümden kaçmış kardeşim sagol..

Bide ben şu arka çantayı sökücem kendi orjinal kuyruk gibi bir parçası var onu takıcamda resimde görüldüğü gibi çanta demiri hem selenin altında hemde amortisörlere bağlı nasıl söküyoruz onu yardımcı olabilirmisiniz
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dün bakmıştım o resimlere ama gözümden kaçmış kardeşim sagol..

Bide ben şu arka çantayı sökücem kendi orjinal kuyruk gibi bir parçası var onu takıcamda resimde görüldüğü gibi çanta demiri hem selenin altında hemde amortisörlere bağlı nasıl söküyoruz onu yardımcı olabilirmisiniz

eren bey arka çantayı ve seleyi yerinden çıkarın, sele kısmındaki vidayı çıkarın, amörtisör kısmındaki vidaları da çıkarın, kendi üzerinde orijinal gelen demirini takın ve vidalarını sıkıp işlemi bitirin.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
eren bey arka çantayı ve seleyi yerinden çıkarın, sele kısmındaki vidayı çıkarın, amörtisör kısmındaki vidaları da çıkarın, kendi üzerinde orijinal gelen demirini takın ve vidalarını sıkıp işlemi bitirin.

arka çanta benim bildiğim düğmesine basarak çıkartılıyor ama bu yerinden oynamadı vidalı galiba neyse akşam biraz uğraşıyım ben dediğiniz gibihallederim heralde .teşekkürler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arka çanta benim bildiğim düğmesine basarak çıkartılıyor ama bu yerinden oynamadı vidalı galiba neyse akşam biraz uğraşıyım ben dediğiniz gibihallederim heralde .teşekkürler.

çanta kappa sanırsam, çantanın kapağını anahtarla açın, anahtar kısmında kırmızı mandalı iterek yukarı çekin tabi olanca kuvvetinizle değil zarar gelmesini istemem geri kalan kısmı da dediğim gibi söküp işlemi bitirirsiniz.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
çanta kappa sanırsam, çantanın kapağını anahtarla açın, anahtar kısmında kırmızı mandalı iterek yukarı çekin tabi olanca kuvvetinizle değil zarar gelmesini istemem geri kalan kısmı da dediğim gibi söküp işlemi bitirirsiniz.

Evet kappa çanta, aynen dediğininz gibi bikaç defa yaptım çanta yerinden çıkmıyor galiba vida ile yerleştirmişler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Evet kappa çanta, aynen dediğininz gibi bikaç defa yaptım çanta yerinden çıkmıyor galiba vida ile yerleştirmişler

çantanın kapağını açınca iç kısımda vida görüyormusunuz, görüyor iseniz doğrudur komple vida atmış olabilir onları sökmeniz gerek, bunların hiçbirini yapmadan sadece sele altı ve amörtisör vidasını çıkartın olduğu gibi bir yere koyun neden uğraşıyonuz ki tabi eğer çantayı kullanmayacaksanız.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
selam aleyküm forumu çoktandır okuyorum motoru almadan da okuyordum aldıktan sonrada baya inceleme yaptım ve motoru aldım. mondialin web sitesinde 3,750 tl idi babam n11 den 3,225 e bulmuş mh drift 125 2015 model beyaz renkde motosikleti aldık yanında da n11 indirimi 111 lira karta para puan tarzında para verildi babamda gitmiş arabaya direk mazot almış :D velhasım kelam motor bana kargoyla ulaşaçak istanbuldan ve bulunduğumuz ilçedeki yetkili servis tarafından toplanacagını ve bana teslim edileceği söylendi 2 içerisinde motosiklet yetkili servisi teslim edildi ama yetkili servis haberinin olmadığını falan söyledi ertesi gün toplayacağını söyledi. bi gün daha bekledim ve ertesi gün aldım motoru plaka ruhsat işlerini hallettim rodajı yapmaya başladım 5 deviri geçirmedim 400 km bakıma götürdüm yağı değişti genel bakım ben yapıyordum zaten kullandığım sırada gevşeyen yerleri falan sonra okuduğum il e geldim motosikletimle eskişehir e motosiklet 1350 km servise götürüp yağını değişmesini istedim servis 2000 km değişeceğini belirtdi sert bi dille kafaya takmadım bakımın ne kadar tutacağını sordum 85 tl dendi fiyat bana tuzlu geldi açıkçası neler yapılacağını sordum subap ayarı yağı değisecek burç takımları kontrolü hava ayarı hava filitresini değişeceğini cevabını aldım bende yağını kendim değiştirdim castrol power 1 4t 10-40 la değiştirdim ama sormak istediğim motul 5100 10-40 mı yoksa castrol mü ?? bide 2000 km de subap ayarı için erken değilmi motor saat gibi sayıyor ne subap sesi ne bişey sentil kullanıp kullamıcakları mechul ve drift lerin subap aralık değerleri nedir ? eski motruma subap ayarını kendim yapıyordum aradan 1 yıl geçti ama sentilim anahtarlarım mevcut. aldığımdan beri hiç süzgeci temizlenmedi. bide orjinal ön dişli kaçtır 1 diş büyülmek istiyorum. bunların tüm hepsini bilgi amaçlı yazdım yazım kuralları için özür dilerim . çok uzun oldu ama :D https://www.facebook.com/photo.php?...0203359696809979.1073741830.1137982558&type=3
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst